Lietuvos ir Baltarusijos ekspertai svarstė tolimesnes pervežimo galimybes geležinkeliais

Vasario 3 d. Lietuvoje vyko AB „Lietuvos geležinkeliai“ ir Baltarusijos geležinkelių vadovų susitikimas.

Jo metu aptarti organizaciniai keleivių ir krovinių vežimo klausimai bei apžvelgti 2010 m. gegužės pabaigoje Minske vykusio abiejų šalių geležinkelių vadovų posėdžio nutarimų įvykdymo rezultatai. 

Šalys apžvelgė krovinių vežimo 2010 m. rezultatus, svarstė tolimesnių vežimų perspektyvas bei sutarė ir toliau bendromis pastangomis didinti tranzitinių krovinių apimtis. Buvo aptarti ir vagonų grąžinimo, traukinių judėjimo bei formavimo grafikai, lokomotyvų naudojimo geležinkelių pasienio punktuose tvarka.

Vadovai aptarė ir kasmet gerėjančius kombinuotų vežimų traukinio „Vikingas“, kursuojančio Klaipėda–Vilnius–Minskas–Kijevas–Iljičiovskas ir atgal, rezultatus. Pervežtų konteinerių kiekiai praėjusiais metais, lyginant su 2009 m. išaugo 5,8 proc.

Atsižvelgusios į šio traukinio perspektyvas šalys sutarė ir toliau efektyviai didinti pervežimų mastus bei stengtis pritraukti papildomų krovinių iš Skandinavijos šalių, Turkijos ir Sirijos.Apžvelgiant keleivių vežimo tarp šalių rezultatus atkreiptas dėmesys į tai, kad važiuojančių tarp Baltarusijos ir Lietuvos skaičius per praėjusius metus išaugo 14 proc. ir sudarė 68,7 tūkst. keleivių.

Pažymėta ir tai, kad jau šių metų gegužę, įvedus naują traukinių tvarkaraštį bei supaprastinus muitinės procedūras, kelionės tarp Vilniaus ir Minsko laikas sutrumpės nuo esamų 3 val. 51 min. iki 3 val. Šis kelionės trukmės pokytis žymės Molodečno (Baltarusija)–Kena–Naujoji Vilnia elektrifikavimo projekto pirmojo etapo pabaigą.

Įgyvendinus likusius du etapus (modernizavus infrastruktūrą ir elektrifikavus ruožą) kelionės laiką žadama sutrumpinti dar labiau – iki 2 val.Susitikimo metu svarstyti ir GSM-R ryšio bei skaitmeninių tinklų naudojimo klausimai, didelis dėmesys skirtas projekto „Rytų-Vakarų transporto koridorius II“ realizacijos aptarimui.

Tikimasi, kad šių klausimų sprendimų paieškos padės ne tik užtikrinti patikimą abiejų šalių geležinkelių transporto veiklą, bet ir leis pagerinti keleivių ir krovinių vežimo sąlygas.Kitą dvišalį vadovų susitikimą planuojama rengti 2012 m. Minske.


Šiame straipsnyje: Lietuvos geležinkeliai

NAUJAUSI KOMENTARAI

reikalavimas

reikalavimas portretas
Miesto ribose butina grieztai riboti greiti,ypac HESo pervazoje ir ikalnese !!! Aidi ir dreba ten visas gelezinkelio ruozas,kai cisternu esalonai kelia zemes drebejimus! Ar kam nors rupi zmoniu gyvenimo kokybe salia ?
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių