Remontas atbaidė klientus


2008-10-22
Mantas Tomkūnas
Remontas atbaidė klientus

Dėl Laisvės alėjoje remontuojamo pastato nepatogumų patiriantys parduotuvių atstovai apie kompensacijas nekalba.

Dėl byrančio tinko ir griūvančių balkonų pavojų praeivių gyvybei kėlusiame Laisvės alėjos 110 numeriu pažymėtame pastate ne pirmą savaitę pluša statybininkai.
Dėl prasidėjusių fasado remonto darbų uždengtos pirmajame aukšte esančių parduotuvių vitrinos.

"Parduotuvėje apsilanko kur kas mažiau žmonių. Dabar užsuka nuolatiniai mūsų klientai. Atvykėliai parduotuvės nepastebi, nes reklamos nebesimato. Palyginus su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu,  šiemet apyvarta sumažėjo, – pastebėjo drabužių parduotuvės pardavėja Danutė. – Tačiau galime šiek tiek ir pakentėti. Iki šiol užsienio turistai net fotografuodavo griūvančius namo balkonus. Žinoma, remonto darbai galėtų vykti greičiau."

Su panašiomis problemomis susidūrė ir šalia esančio fotopaslaugų centro darbuotojai.
"Ir seni klientai pastebi, kad mus dabar sunku rasti. Statybininkai žadėjo remontą pabaigti per tris savaites, bet nepanašu, kad greitai bus pabaigtuvės. Tačiau remonto reikėjo, nes vieną kartą prie parduotuvės tinkas praeiviui vos ant galvos neužkrito", – tikino pardavėja Sonata.

Pastato fasado remontas buvo sulaukęs ir daugiabučio namo gyventojų protestų. Jie nenorėjo sutikti, kad pastato fasadui  sutvarkyti būtų išleista apie 300 tūkst. litų. Namą administruojančios bendrovės "City service" atstovas Vilius Mackonis tvirtino, kad pastatą remontuoti buvo būtina.

"Buvo žmonių, kurie norėjo remonto, bet buvo tokių, kurie priešinosi. Remontas buvo reikalingas. Dar prieš ketverius metus Santakos butų ūkis buvo nustatęs, kad pastatas yra avarinės būklės. Savivaldybė mus net bandė nubausti, kad nepradėjome remontuoti. Dabar tik atliekami būtiniausi darbai, kad pastatas nekeltų pavojaus", – tikino V.Mackonis.

Kiekvieno buto šeimininkams namo remonto darbai vidutiniškai kainuos po 4,9 tūkst. litų. Remonto išlaidos bus suskirstytos pagal butų plotus.