Raudondvaris tapo spąstais
Per vieną dieną Raudondvaris nuo Kauno tarsi nutolo beveik šimtu kilometrų. Per rytinį piką apie valandą teko laukti automobilių spūstyje. Vairuotojai piktai juokavo, kad tiek laiko trunka kelionė į sostinę.
Eilėse laukė šimtai
Šalia Kauno esantis Raudondvaris per rytinį ir vakarinį piką tapo sunkiai išvažiuojamas. Tuo vakar įsitikino šimtai miestelio ir aplinkinių gyvenviečių gyventojų.
Pastačius šviesoforus ir uždarius vieną eismo juostą ant remontuojamo tilto per Nevėžį, automobilių eilės rytinio piko metu nusidriekė per visą miestelį. Grūstyse vairuotojai lūkuriavo nuo pusvalandžio iki valandos.
Liudininkų teigimu, didžiausia automobilių eilė nusidriekė puskilometrį už Raudondvario, o kelionė iki remontuojamo tilto truko visą valandą. Beveik valandą rytinėje automobilių spūstyje praleido ir "Kauno dienos" žurnalistai. Į Raudondvarį užsukome prieš aštuonias. Sutikti gyventojai stebėjosi ir piktinosi per miestelį nusidriekusiomis automobilių eilėmis.
"To dar niekada nebuvo. Prieš remonduodami senąjį tiltą, privalėjo pastatyti pontoninį. Dabar tik netvarką padarė. Susidarė didesnė nei dviejų kilometrų eilė. Kur tai matyta?" – piktinosi raudondvarietis Vitalijus Karpavičius.
"Turėjo pastatyti aplinkkelį. Dabar būsime priversti kvėpuoti automobilių išmetamosiomis dujomis", – nepasitenkinimą reiškė kitas miestelio gyventojas.
Vėlavo į darbą
Į Kauną skubėję vairuotojai piktinosi, kad nuo šiol kelionė į darbą pirmyn ir atgal truks apie dvi valandas.
"Apie septintą valandą ryto automobilių spūstys buvo nusidriekusios už Raudondvario. Į darbą Kaune teks išvažiuoti valanda anksčiau. Kauno rajono savivaldybė bejėgė ką nors pakeisti, nes tai valstybinis kelias. Kelininkų klanas savo reikalus tvarkosi, o mums reikės 18 mėnesių kentėti", – guodėsi raudondvarietis Rolandas Balsis.
"Važiuoju į darbą. Tikriausiai vėluosiu, o darbdaviai tikrai nepaglostys. Pirmą kartą bandžiau važiuoti aplinkkeliu, bet susidarė apie 60 kilometrų atstumas. Be to, teko važiuoti dulkėtu žvyrkeliu – geriau porą valandų eilėje lauksiu", – kelionės įspūdžiais dalijosi Audrius Verpičinskas.
Per vakarinį piką automobilių kamšatys pakeitė kryptį ir nusidriekė iš Kauno pusės. Per piką eismą reguliavo ne ant tilto pastatyti šviesoforai, o remontą atliekantys darbininkai.
Žada blokuoti tiltą?
Vakar į redakciją kreipėsi Kulautuvos gyventojas ir įspėjo, kad, jei artimiausioje ateityje nebus išspręstos vietos gyventojų problemos, jie pasiryžę blokuoti remontuojamą tiltą.
"Juk buvo projektas pastatyti aplinkkelį, naują tiltą ir tik po to – remontuoti senąjį. Dabar viską pradėjo nuo kito galo. Raudondvario, Kulautuvos ir kitų miestelių gyventojai jau pasiryžę sustabdyti eismą tiltu", – tikino Algirdas Dogėlis.
Vyras sakė, kad tokių drastiškų žingsnių gyventojai imtųsi siekdami, jog Kauno rajono valdžia atkreiptų dėmesį į jų problemas ir pastatytų bent jau žadėtą pontoninį tiltą.
Pabaigti tilto remontą bendrovė "Kauno tiltai" ketina 2010 m. pradžioje.