Kaunietis Evaldas, miesto centre pastatęs savo vienatūrį "Opel Meriva", liko nemaloniai nustebintas. Po keleto valandų jis po automobiliu išvydo didžiulę tepalo balą. Ką daryti?
Praėjus dvidešimčiai metų po to, kai buvo sukurtas pirmasis pasaulyje kompaktinis vienatūris – „Scénic“, pelnęs Europos „Metų automobilio 1997“ titulą ir iki šių dienų parduotas beveik penkių milijonų automobilių tiražu, „Renault“, kurdama ketvirtosios kartos modelį, iš pagrindų peržiūrėjo savo pasiūlymus šiame segmente.
1996 metais „Renault“, pristačiusi ikoniškąjį SCENIC modelį, sukūrė kompaktinių vienatūrių segmentą. Nuo to laiko trijų kartų SCENIC modeliai parduoti beveik 5 milijonų tiražu. Tęsdama šią sėkmės tradiciją, „Renault“ pristato naująjį SCENIC.
Naujasis SCENIC, pasitelkiant naują požiūrį į tradicinius segmento bruožus, iš naujo suformavo supratimą apie vienatūrius.
„Groupe Renault“ vadovas Carlosas Ghosnas ir grupės vyriausiasis viceprezidentas dizainui Laurensas van den Ackeris naująjį SCENIC oficialiai pristatys kovo 1 dieną Ženevos automobilių
Lietuvoje 2011 metų automobiliu išrinktas, o ir kitose Europos šalyse šeimų pamėgtas vienatūris C-MAX bei jo didesnis brolis „Grand C-MAX“ gerokai atsinaujino. „One Ford“ dizaino principus atitinkanti išvaizda, daugiau komforto, nauji varikliai ir visa puokštė „Ford“ saugumo ir pagalbinių technologijų – koncernas nuosekliai tęsia populiariausių modelių šeimos atnaujinimo programą.
Naujasis penkiavietis C-MAX ir septynvietis „Grand C-MAX“ ir šiaip jau buvo patogumo ir praktiškumo simboliai, tačiau „Ford“ inžinieriai nusprendė, kad jiems nepakenks dosn
Automobilių gamintojas „Ford“ trečiadienį pristatė kardinaliai naują „Ford S-Max“, kuriame masyvaus 7 vietų vienatūrio savybės dera su geriausiu klasėje sportiškumu, nepriekaištingu stiliumi ir novatoriškumu.
Naujasis „Ford S-Max“ su nauju benzininiu 1,5 litro „EcoBoost“ varikliu, išskirtine vairavimo dinamika ir mažesne nei bet kada aplinkos tarša Europos salonuose pasirodys 2015 metų pradžioje.
Atnaujindami vidutinės klasės „S-Max“ modelį „Ford“ inžinieriai į jį įdiegė iki šiol panašiuose šios klasės automobiliuose nenaudotas technologi
„Audi“ planuoja kurti miniveną, kuris bus montuojamas ant hečbeko A3 važiuoklės.
Modelio pagrindas – modulinė platforma MQB, kurią naudoja „Volkswagen“ koncernas. Kaip praneša „Autocar“, bus pateiktos penkios ar septynios automobilio versijos.
Veikiausiai transporto priemonėje bus montuojami tie patys varikliai bei siūlomos tos pačios opcijos, kaip ir neseniai debiutavusiame A3 pagrindu sukurtame sedane.
Automobilių gamintoja „Renault" nuo 2009-ųjų vienatūrį „Espace" siūlys su keturiomis naujomis ir skirtingiems poreikiams pritaikytomis komplektacijomis. Klientai galės rinktis iš „Emotion", „Carminant Evolution", „Alyum Plus Evolution" bei „Initiale" komplektacijų lygių. Šiuo metu Prancūzijoje „Espace" modelis yra savo automobilių segmento lyderis, užimantis 34,2 proc. rinkos.
Nuo šiol visose „Espace Emotion" komplektacijose bus montuojama parkavimosi pagalbos sistema bei stogo bagažinė. „Carminant Evolution", kuri turi tą pačią įrangą kaip prieš tai bu
„Volkswagen“ inžinieriai įsibėgėjo konstruodami naujos kartos vienatūrį „Sharan“. Išankstiniais duomenimis, šis automobilis prekybos salonuose turėtų pasirodyti antroje kitų metų pusėje.
Automobilizmo ekspertai pastebi, kad „VW Sharan“ pretenduoja į ilgiausiai be atnaujinamo gaminamo vienatūrio titulą - dabartinis modelis pasirodė dar 1995-aisiais ir lig šiol viso labo porą kartų buvo kosmetiškai atnaujintas. Šį modelį vokiečiai pakeitė tik Amerikos rinkoje, tačiau ten pristatytas „Volkswagen Routan“ buvo ne kas kita, kaip „Chrysler Grand Voyager