Lenkijos žemdirbiams trečiadienį pradėjus savaitę truksiančius masinius protestus visoje šalyje, taip pat netoli sienos su Lietuva, Valstybės sienos apsaugos tarnyba (VSAT) teigia, kad nesklandumų pasienyje kol kas išvengta.
Lietuviškose prekių lentynose netrukus gali įvykti pokyčiai, taip skelbia vežėjai. Jie pasakoja, kad dėl protestų kaimyninėje Lenkijoje, kai ūkininkai blokuoja ne tik greitkelius, bet ir degalines bei muitines, vėluos maisto prekių, vaistų pristatymas ir išaugs jų kainos.
Sugriežtinus atsakomybę nelegalių atliekų vežėjams aplinkosaugininkai vien pernai paėmė vienuolika transporto priemonių, kuriomis nelegaliai vežtos šiukšlės.
Lietuvos transporto ir logistikos įmonės šiuos metus vertina, kaip sudėtingus – ekonomikos nuosmukis ir geopolitinė įtampa apribojo tarptautinės prekybos augimą, todėl krovinių vežimo rinka išliko labai nestabili. Taip pat, transporto sektorius ir toliau kritiškai vertina kvotas, skirtas žmonių ne iš Europos Sąjungos (ES) šalių įdarbinimui.
Kažkodėl vežikai laikomi užkietėjusiais keikūnais. Tačiau kai išgirsti pasakymą „keikiasi kaip vežikas“, kažkodėl greičiau įsivaizduoji ne vežimą vadeliojantį dėdulę su botagu, bet ties krepšinio aikštelės riba griausmingai sproginėjantį trenerį.
Lenkijos vyriausybė trečiadienį pareiškė, kad, siekdama nuraminti protestuojančius lenkų vežėjus, sustiprins Ukrainos sunkvežimių patikrinimus keliuose, vedančiuose pasienio link.
Per praėjusius metus nepavyzdingų keleivių lėktuvuose padaugėjo beveik dvigubai. Vežėjai sako, jog vis daugiau problemų ima kelti rūkaliai, praneša LNK.
Vyriausybės sprendimu nuo kitų metų didėsiantys mokesčiai už magistralinių Lietuvos kelių naudojimą labiausiai palies vežėjus iš trečiųjų šalių, sako susisiekimo viceministras Mindaugas Tarnauskas.