Nuo 2024 metų pradžios „Amazon“ srautinio transliavimo platformoje „Prime Video“ atsiras reklamų, penktadienį paskelbė bendrovė, taip sekdama konkurentų pavyzdžiu ir siekdama gauti naujų pajamų sparčiai augančioje industrijoje.
Naujausias tyrimas atskleidė lietuvių apsipirkimo įpročius. Pasirodo, esame ne tik nuolaidų ir išpardavimų medžiotojai, bet ir reklamos aukos, plačiau – LNK reportaže.
Klaipėdos gatvėmis ilgą laiką suko miesto autobusai, paženklinti Tilžės turgaus reklama. Nė vienam kalbos prižiūrėtojui nekilo minčių, kodėl klaipėdiečiai priversti matyti reklamą su skyrybos klaidomis.
Minijos gatvėje reklaminiais užrašais apklijuotas automobilis pasislėpė po plėvele. Tokios mašinos, dažniausiai nebevažiuojančios ir reklamuojančios autoserviso ar kitas paslaugas, vis bado klaipėdiečių akis. Savivaldybė dėl jų vos ne kasdien sulaukia skundų, tačiau bausti galima ne visus – reklama ant mašinų nedraudžiama.
Karantinas toliau augina laiką prie TV ekranų, rodo „Kantar“ TV tyrimo duomenys. Ši tendencija, fiksuota per pirmąjį laikotarpį gyventojus raginant likti namuose, pasikartojo ir per antrąjį karantino etapą. Tyrimo duomenimis, piką laikas prie TV buvo pasiekęs gruodžio mėnesį ir priartėjo prie 5 val. per parą. Nors tarptautiniai prekės ženklai pernai reklamos apsukas mažino, didžiausi vietiniai reklamdaviai – jas didino.
Vyriausybei svarstant drausti reklamuoti prekybininkų akcijas, Lietuvos prekybos įmonių asociacijos vadovė Rūta Vainienė kol kas teigė negalinti komentuoti, kokių pasekmių galėtų turėti toks draudimas, nes konkrečios jo sąlygos dar nėra aiškios.
Gyventojams kliūva renginių afišomis apklijuoti reklaminiai stulpai. Apiplėšyti ir vėjo plaikstomi seni skelbimai nepuošia Klaipėdos, tad, miestiečių nuomone, juos būtina tvarkyti. Tačiau savivaldybėje tiksliai nežinoma, kas turėtų imtis šio darbo.
Lietuvoje besitęsiant karantinui, Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT) užfiksuoja internetinėje erdvėje skleidžiamos maisto papildų reklamos pažeidimų. Pastaruoju metu pastebima maisto papildų, įvairių žolelių arbatos ir kitų produktų reklamos, kurioje nurodoma apie jų sudedamųjų dalių poveikį žmogaus imuninei sistemai, COVID-19 sukeltai infekcijai gydyti bei jos profilaktikai.
Liepos pabaigoje daugiau kaip du milijardus vartotojų turintis socialinis tinklas "Facebook" paskelbė 2018-ųjų metų antrojo ketvirčio savo finansinius rezultatus. Dėl balandžio mėnesį kilusio "Cambridge Analytics" skandalo "Facebook" pajamos sumažėjo, tačiau socialinis tinklas per ketvirtį savo vartotojų bazę padidino net 22 milijonais naujų vartotojų.