Automobilių sporte avarijos yra tokios pat įprastos kaip lietus ankstyvą pavasarį. Be incidentų nepraeina turbūt nė vienos lenktynės. Tačiau kartais avarijų padarinius tenka spręsti ne tik varžybų organizatoriams, bet ir teismui.
Neseniai po komos mirė lenktynininkas, kurio automobilis Kačerginės trasoje patyrė avariją. Tragiškas įvykis lemtingai sutapo su perspėjimais dėl šios trasos saugumo.
Prieš metus ministrai dideliu greičiu vežioti lenktynių trasa Kačerginėje, kad pamatytų, kokia ji nelygi. Paskui pasirašytas trasos atnaujinimo memorandumas, tačiau iki šiol čia niekas nepasikeitė.
Vairuotojai pasižymi aktyviomis bendruomenėmis. Viena tokių jau ne pirmus metus suburia „Porsche“ entuziastus pasivaržyti tarpusavyje ir patobulinti savo įgūdžius lenktynių trasoje.
Trečiadienio popietę Palangoje duotas simbolinis startas didžiausioms Baltijos šalyse „Aurum 1006 km lenktynėms“. VšĮ „Promo events“ čia jas rengia be pertraukų nuo pat 2000-ųjų, tad šių metų renginio metraštyje šios lenktynės – jau 24-iosios.
Rengiamasi rekonstruoti Kauno rajone, Kačerginėje, esančią „Nemuno žiedo“ lenktynių trasą – tai įsipareigojantį memorandumą antradienį pasirašė dvi ministerijos, Kauno rajono savivaldybė bei asociacija.
Kačerginėje, miškų apsuptyje esanti „Nemuno žiedo“ lenktynių trasa – ne eilinis, o istoriškai svarbus visam automobilių sportui objektas, kurį norima prikelti naujam gyvenimui.
Lietuvos automobilių sporto federacija (LASF) drauge su Lietuvos motociklų sporto federacija (LMSF) įteikė prašymą naujajai Lietuvos Respublikos Vyriausybei ir būsimajai švietimo, mokslo ir sporto ministrei iš naujo apsvarstyti „Nemuno žiedo“ rekonstrukcijos klausimą.