Lietuvos energetikos agentūros (LEA) duomenys rodo, kad, antrąjį metų ketvirtį, palyginus su pirmuoju ketvirčiu, mažiausios kelionės išlaidos degalams, norint įveikti 100 km atstumą, ir toliau išliko važiuojant elektromobiliu.
2024-uosius dažnas lietuvis pasitiko vildamasis, kad permainingi ir neramūs praėję metai nepasikartos. Besitęsiantis karas Ukrainoje, kilęs karinis konfliktas Artimuosiuose Rytuose, ekonominis nuosmukis paveikė daugelį gyvenimo sričių. Tuo tarpu transporto rinkai šie sukrėtimai, panašu, – nė motais.
Konkurencijos taryba, atsižvelgusi į Lietuvoje spartėjančią elektromobilių įkrovimo stotelių infrastruktūros plėtrą, nusprendė atlikti stebėseną ir išsiaiškinti, ar šiame sektoriuje nekyla kliūčių konkurencijai.
Šalies gyventojai ir įmonės aktyviai perka naujus automobilius, rodo „Swedbank“ lizingo sutarčių duomenys. Šią vasarą bankas sudarė 9 proc. daugiau lizingo sutarčių dėl automobilių įsigijimo, palyginus su tuo pačiu ankstesnių metų laikotarpiu. Be to, ir verslas, ir privatūs gyventojai itin domisi hibridiniais modeliais, kurių per 2020-uosius, palyginti su ankstesniais metais, įsigyta beveik 2 kartus daugiau.
Superautomobilių gamintoja „Lamborghini“ pristatė strateginį planą, kurio tikslas iki 2015-ųjų sumažinti į aplinką išmetamų teršalų kiekį 35 proc. Oficialiame kompanijos pranešime teigiama, kad šį uždavinį spręsti padės hibridinės technologijos bei naujos kartos varikliai, sugebantys naudoti biodegalus.
Į savos hibridinės sistemos kūrimą italai žada investuoti apie 35 mln. eurų. Be to, „Lamborghini“ atstovai ketina sumažinti automobilių svorį, patobulinti variklio valdymo programas, sumažinti trintį, sukurti automatinę „start-stop“ sistemą ir t.t.