Kartais žmonių norai nustebina net visko mačiusius darbuotojus. Estijoje klientas yra bandęs siųsti bičių spiečių, o Lietuvoje yra pasitaikę atvejų siųsti net bulvių maišus, medžius ir sliekus.
Policija šiemet fiksuoja sukčiavimų antplūdį. Sausį jau pradėta per 500 ikiteisminių tyrimų, kai pernai tuo pačiu metu buvo 300. Sukčiai imasi naujų gudrybių. Siunčia SMS žinutes, kuriomis kviečia į paštomatą atsiimti tariamos siuntos – į dėžę supakuotų popieriaus skiaučių ar kitų beverčių daiktų. Bet kur kas didesnes sumas aukos praranda per apgaulingas investicijas.
Sukčių schema paprasta: gaunate žinutę apie paštomate jūsų laukiančią siuntą ir prašymą aktyvuoti nuorodą bei susimokėti. Susimokėję ateinate pasiimti siuntos, bet tokio siuntos paštomate nėra. Apie sukčių pinkles LNK žurnalistė kalbėjosi su „Omniva“ komunikacijos ir tvarumo vadove Raimonda Strazdauskaite.
Didžiausią paštomatų tinklą Lietuvoje valdanti „Omniva LT“ perspėja šalies gyventojus dėl padažnėjusių bandymų sukčiauti prisidengiant bendrovės vardu. Internetiniai sukčiai siunčia netikras nuorodas ir bando išvilioti mokėjimo kortelių duomenis. Įmonė perspėja siuntimo paslaugomis besinaudojančius klientus ir prašo atidžiai įvertinti gaunamą informaciją.
Į redakciją kreipęsis skaitytojas Tomas pasipiktinęs „Omnivos“ teikiamų paslaugų kokybe. Į akivaizdžiai per mažą paštomatą langelį sugrūstą siuntą jo žmonai teko traukti jėga.
Vyras užfiksavo darbo ypatumus prie vieno iš bendrovės „Omniva LT“ paštomatų. Turimas į terminalo dėžutes įdėti siuntas darbuotojai vienas kitam perduoda mesdami. Deja, ne visada sėkmingai pagaunant. Įmonės atstovai pripažįsta – toks siuntų perdavimo būdas pažeidžia taisykles.