Aštuntą kartą sostinėje startavusi miesto dviračių dalijimosi sistema „Cyclocity Vilnius“ šį sezoną planuoja sulaukti 2 mln. kelionių, užfiksuotų nuo sistemos veikimo pradžios.
Perkant dviratį, dažnai ieškoma gražaus ir stilingo. Tačiau, specialistų teigimu, rinktis dviratį reikia taip pat atsakingai, kaip ir automobilį – svarbu įvertinti, kur juo važinėsite, kokių techninių parametrų dviratis tinkamiausias būtent jums.
Atšilus orams, miesto dviračių sistemą „Cyclocity Vilnius“ administruojanti lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ skelbia šių transporto priemonių sezono pradžią.
Balandžio 1 d. Vilniuje pradedamas penktasis dviračių sezonas. Dviračių sistemą „Cyclocity Vilnius“ įdiegusi ir administruojanti lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ miesto gyventojams ir svečiams suteikia galimybę naudotis dviračiais dviem savaitėmis anksčiau.
Administruojanti lauko reklamos bendrovė „JCDecaux Lietuva“ skelbia, kad daugiau nei dviem savaitėmis paankstins dviračių sezono pradžią. Naujos partnerės – Lietuvos gyvybės draudimo rinkos lyderės „Aviva“ – sulaukę miesto dviračiai į gatves išriedės jau šį penktadienį, balandžio 1-ąją.
„Tai bus jau ketvirtasis sezonas ir galime pasidžiaugti, kad kasmet miesto dviračiais vilniečiai ir miesto svečiai nurieda vis didesnį atstumą. Įvertinę optimistines sinoptikų prognozes, nusprendėme 18 dienų paankstinti sezono pradžią ir nuo pat balandžio pradžio
Artėjantį šiltąjį metų sezoną BMW pradeda pristatydama atnaujintą savo universalių miesto dviračių gamą. Naujieji „BMW Cruise Bike“ dviračių modeliai išsiskiria nauja rėmo forma, dar labiau pabrėžiančia dizaino veržlumą, nauja spalvų gama ir pagerintomis techninėmis ypatybėmis.
„Per pastaruosius keletą metų išskirtinių BMW dviračių populiarumas nuosekliai didėja. Juos vis dažniau įvertina ne tik ištikimi BMW markės gerbėjai, bet ir inovatyvių bei unikalios išvaizdos dviračių ieškantys aktyvaus laisvalaikio mėgėjai“, – sako Aivaras Kašuba,