Daugiau nei 1,3 mln. pirkėjų sutaupė virš 8,2 mln. eurų pirkiniams, rinkdamiesi prekes, kurių kainos reguliariai yra tikrinamos didžiuosiuose Lenkijos prekybos centruose, o Lietuvos prekybos tinkle atitinkamai mažinamos.
Prieš metus startavusi kampanija „Mažos kainos garantija“ persikelia ir į drabužių kategoriją. Drabužių kainos be akcijų ir nuolaidų bus tikrinamos keturiuose prekybos tinkluose „Iki“, „Norfa“, „Lidl“ ir „Rimi“. Jei kuri nors prekė kitur kainuos mažiau – „Maxima“ mažins savo kainą.
„Mažos kainos garantija“ užtikrinus 1000 perkamiausių prekių kasdienes žemas kainas, jų pardavimai per tris kampanijos savaites išaugo dešimtadaliu ir dabar siekia 20 mln. vienetų. Kas antra į krepšelį dedama prekė – lietuviška. O populiariausiųjų sąraše rikiavosi „Pieno žvaigždžių“, „Samsono“, „Fazer Lietuva“ ir kitų vietos gamintojų produkcija.
Nuo šiol mažas 1000-io iš perkamiausių prekių kainas klientai ras „Maxima“ prekybos tinklo parduotuvėse. Šiandien prasidedančios kampanijos „Mažos kainos garantija“ metu nepriklausomų bendrovių kainų rinkėjai patikrins įprastas perkamiausių prekių kainas. Kainos be akcijų ir nuolaidų bus tikrinamos keturiuose prekybos tinkluose „Iki“, „Norfa“, „Lidl“ ir „Rimi“. Jei kuri nors prekė kitur kainuos mažiau – „Maxima“ mažins savo kainą.