Pirmą šių metų pusmetį maždaug kas penktas (18 proc.) Baltijos šalyse gyventojų išperkamąja nuoma įsigytas automobilis buvo draugiškas aplinkai – jo CO2 emisijos sudarė 130 g/km ar mažiau.
Lietuva puoselėja ambicingus planus, kad iki 2020 m. šalyje važinės 2 tūkst. elektromobilių, o 2030-aisiais jų skaičius pasieks daugiau kaip 110 tūkst. Visgi elektromobilių entuziastai pripažįsta, kad tokie planai yra itin drąsūs.
Nuo 2018-ųjų pradžios iki gruodžio 1 d. Lietuvos automobilių parką papildė 132 nauji elektromobiliai – beveik tris kartus daugiau nei per tą patį 2017 m. laikotarpį. Prognozuojama, kad per šiuos metus šalyje turėtų būti parduota apie 150 naujų elektromobilių.
Siekiant skatinti atsinaujinančią ir ekologišką energiją vartojančių transporto priemonių įsigijimą ir eksploatavimą Lietuvoje, siūloma tokioms transporto priemonėms taikyti pridėtinės vertės mokesčio (PVM) lengvatą.
Automobilių vairuotojams Klaipėdoje teks atsisakyti savo įpročių. Mašinas jie turės pakeisti ekologiškomis transporto priemonėmis: elektromobiliais, viešuoju transportu, dviračiais, riedžiais arba tiesiog daugiau vaikščioti. Numatyta, kad po 15 metų transporto taršos lygis didmiesčiuose turės būti lygus nuliui.