Pagal nuo sausio 1 d. įsigaliosiantį KET 112 punkto pakeitimą, greitėjimo juosta važiuojantis ir į transporto srautą ketinantis įsilieti (persirikiuoti) vairuotojas privalės duoti kelią transporto srautu važiuojančiai transporto priemonei (1 situacija) arba į lėtėjimo juostą persirikiuojančiai transporto priemonei (2 situacija).
byla baigta
a tai kur čia tos naujos aplinkybės? ar reiktų suprasti, jog autokatastrofos priežastinis ryšys buvo žuvusiosios eitos pareigos ir buvusi darbovietė??? galbūt autoįvykio priežastis tai, kad kažkuris iš vairuotojų nesilaikė eismo taisyklių jas pažeisdamas, o ne tas, kur ir kuom jie dirbo ar dirba... eilinis žurnaliūgų nusipezėjimas ir nebūtų sensacijų ieškojimas...
ILSĖKIS RAMYBĖJE.GAL KITI PROKURORAI PAGALVOS,KAD PAS DIEVULĮ VISI VIENODI IR TEISME IR KELYJE.ŽMOGIŠKUMAS IR PADORUMAS VISADA LAIMI IR SUTEIKIA NE TIK PAGARBĄ ,BET IR SĖKMĘ VISUOSE GYVENIMO KELIUOSE,
Manyčiau, kad dar baisesnis dalykas yra manymas, kad įjungus posūkio signalą visi kiti aplinkui turi sustoti, pasitraukti arba bent jau mažų mažiausia praleisti.
Prokurorų nebaudžiamumas ,kartais ,kaip ir šį kartą daveda iki jų mirties.Kelių taisyklės yra visiems vienodos.Todėl kaltinti siunkiasvorio automobilio vairuotoją nėra reikalo.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)