Kol ieško ekonominio pagrindimo, jau būtų primaja metro linija nuo pilaites iki zaliojo tilto padare. Idejos propaguotojas daugiau nei 15 metų stengesi, bet taip ir numire nesulaukes... Palyginkit statybu kainas kai dar buvo litai ir dabar...
Kai valdininkas įsivaizduoja kad visi dirba ofise-tai ir svaigsta apie visuomeninį transportą. O realybėje tūkstančiams žmonių automobilis yra darbo priemonė (įrankiams, detalėms, prekėms vežti, darbo objektą (ne ofisą) pasiekti ir t.t.
realybėje jei VMI nutręštų iš tikro mokesčius už įmonių transporto naudojimą asmeniniam važinėjimui į namus, tai ir iš pilaitės ir iš fabų kiemų dingtų trečdalis automobilių
Be viso to, planuojama, kad autobusų bei troleibusų bilietai brangs dvigubai. Brangimas turėtų mažinti automobilių spūstis.
nu jai taip mastoma tai ko ir tiketis .....
Kiek jau rašiau,Anglijoje pragyvenau 11 metų,ispanijoje 4 met.,italijoje **** ir tenai 10 kartų gyventojų daugiau 1 kv/km,gatvės siauresnės ir xaoso mažiau nei LT.____Išvada:-kai pradės dirbti >SĄŽININGAI< milicija tada viskas išsispręs.___Tenai "pajuokauk",po minutės-dviejų jau būsi "sklapuojamas".
per tą valandą pėsčiom gali vilnių pereiti, bet aišku galima ir kamštyje sėdėti, kas kam patinka. Ir jei žmogus užaugęs kaime, tai jam būna ir nelabai suprantama, kaip naudotis tuos vieš transportu, iš kur bilietą gauti ir ką su juo daryti.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)