Modernumo įvaizdį kurs švieslentės Pereiti į pagrindinį turinį

Modernumo įvaizdį kurs švieslentės

2008-11-07 09:00
Modernumo įvaizdį kurs švieslentės
Modernumo įvaizdį kurs švieslentės / Mindaugo Ažušilio nuotr. Vizija: tikėti švieslentėse skelbiama informacija kol kas nereikėtų, ji – klaidinga. Tačiau ateityje informacijos tikslumas sieks 99 proc.

Ateini į stotelę, pakeli galvą į viršų ir švieslentėje perskaitai, už kiek minučių atvyks laukiamas troleibusas – tai ne prasimanymas, o realybė.

Prie devynių stotelių sostinėje tokios švieslentės jau įrengtos. Tiesa, tikėti jose skelbiama informacija kol kas nereikėtų, ji – klaidinga, arba rodo nesąmones, kaip dienraščiui sakė savivaldybės įmonės "Susisiekimo paslaugos" direktorius Vaidotas Antanavičius.

"Atliekame testavimo darbus", – aiškino jis. Manoma, kad jie užtruks dar bent dešimt dienų. Sureguliavus sistemą per dvi savaites švieslentės turėtų atsirasti dar 31-oje Vilniaus visuomeninio transporto stotelėje.

Kai sistema pradės veikti visu pajėgumu, stotelėse laukiantys keleiviai švieslentėse matys, kada atvyks autobusas ar troleibusas.

"Tai bus realios žinios apie esamą situaciją mieste. Tarkime, pagal tvarkaraštį autobusas turi atvažiuoti po minutės, tačiau dėl kokių nors priežasčių jam vėluojant švieslentė rodys, kad keleivis jo sulauks tik po dešimties minučių. Informacijos tikslumas sieks 99 proc.", – neabejojo V.Antanavičius.

Jei autobusas sustos dėl gedimo, jo maršrutas visai dings iš švieslentės ekrano.
Kuriose stotelėse įrengti švieslentes, sprendė miesto savivaldybės, autobusų, troleibusų parkų ir "Susisiekimo paslaugų" specialistai. Kol kas švieslentės gali būti įdiegtos tik ten, kur yra troleibusų kontaktinis tinklas.

"Jei projektas pasiteisins, švieslenčių įdiegsime ir kitur, pavyzdžiui, prie Santariškių ligoninės, kur žmonėms reikia realios informacijos, o ne planuojamo eismo tvarkaraščio", – ateities perspektyvas brėžė V.Antanavičius.

Švieslentės – elektroninio bilieto projekto dalis. Visa e. bilieto ir su juo susijusios elektroninės infrastruktūros įdiegimo sostinėje kaina siekia 10 mln. litų.

Lazdynų stotelėje, kur švieslentė jau įrengta, sutikta vilnietė Galina Jarista sakė, kad naujovės miestą daro modernesnį, tačiau suabejojo, ar jas diegti šalį krečiant ekonominei krizei yra tikslinga ir reikalinga. "Juk viskas daroma iš mokesčių mokėtojų kišenės", – gūžtelėjo pečiais G.Jarista.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų