Kaune taksi kainos krenta lėtai

Kol didžiųjų miestų taksi bendrovės drastiškai mažina kainas, kauniečiai piginti paslaugų neskuba.

Klientų vis mažėja

Kauno taksi bendrovės pripažįsta, kad mažėja keleivių srautas, tačiau neskuba mažinti tarifų. Bendrovės "Smūgis" vadovė Jolanta Stankevičienė aiškino, kad jiems nenaudinga mažinti įkainių už nuvažiuotus kilometrus, nors tai daro daugelis bendrovių kituose Lietuvos miestuose. Kainų mažinimo politikos ėmėsi tik dalis Kauno bendrovių.

"Tikrai nemažinsime tarifų. To daryti neapsimoka. Dabar kilometras nuvažiuoto kelio Kaune kainuoja 2,5 lito. Į kitas bendroves, kurios mažina kainas, nežiūrime, nes nelogiška mažinti kainas iki 1,90 lito. Šios bendrovės kainas sumažina tik dokumentuose, o realiai keleiviai vežiojami už du ar tris litus", – teigė J.Stankevičienė.

Direktorė patvirtino, kad bendrovė skaudžiai pajuto prasidėjusį ekonominį nuosmukį, tačiau, nepaisant nerimą keliančių tendencijų, "Smūgio" vadovė viliasi, kad kol kas taksi vairuotojų atlyginimų mažinti nereikės.

Kita bendrovė "Kauno taksi paslauga" jau sumažino keleivių vežimo tarifus. "Taip pasielgė konkurentai, todėl teko neatsilikti ir mums. Anksčiau tarifas buvo 2,5 lito, o dabar vežame už du litus. Dar labiau piginti paslaugų neapsimokėtų, nes tektų dirbti iš idėjos", – pastebėjo bendrovės vadovas Alfonsas Šadurskas.

Taksi klientų Kaune pradėjo mažėti nuo metų pradžios. Kai kurios bendrovės skaičiuoja netekusios daugiau nei pusės savo klientų ir ši tendencija tik stiprėja.

Vilniečiai kainas sumažino

Kur kas radikalesnių permainų ėmėsi Vilniaus taksi bendrovės – kai kuriose įmonėse už nuvažiuotą kilometrą klientai moka šiek tiek daugiau nei litą.

"Labai sumažinome kainas – nuo 2 litų iki 1,29 lito. Kauniečiai galbūt solidaresni ir kainų nemažina, tačiau Vilniuje kiekviena bendrovė kovoja už save. Jei nemažintume kainų, bankrutuotume", – pasakojo "Vilniaus taksi plius" direktorius Ričardas Berenčius.

Vilniaus taksi bendrovė, mažindama kainas, tikėjosi susigrąžinti smarkiai sumažėjusį klientų skaičių. Taktika pasiteisino, tačiau nukentėjo taksistai, kuriems atlyginimai sumažėjo iki 40 proc.

"Jaučiame aštrią konkurenciją rinkoje. Teko ir mums sumažinti atlyginimus vairuotojams", – teigė R.Berenčius.

Kova užvirė Šiauliuose

Labiausiai taksi kainų kare pasižymėjo šiauliečiai. Į konkurencinę kovą stojusios bendrovės už iki 7 km nuvažiuotą kelią iš klientų ima penkių litų mokestį. Už tolesnę kelionę tenka mokėti po 1,4 lito už kiekvieną papildomą kilometrą.

"Pas mus dirba labai daug žmonių. Nenorėdami jų atleisti ir išsilaikyti per sunkmetį turėjome mažinti tarifus. Kitaip būtume bankrutavę. Sumažinus kainas, padaugėjo užsakymų ir nereikėjo mažinti atlyginimų darbuotojams", – pasakojo Šiaulių taksi bendrovės "Barveža" komercijos direktorė Zinaida Barienė.

Pasak Z.Barienės, pasirinkta konkurencinė taktika kol kas pasiteisino ir įmonė tikisi sunkmetį pergyventi.


Šiame straipsnyje: taksiklientų stygius

NAUJAUSI KOMENTARAI

mindaugas

mindaugas portretas
gerai kai yra konkurencija

Tai

Tai portretas
Tai negi kaune txi bus brangiau nei Vilniuje? TOkiu atveju taxistai veziokite patys save ir savo zmonas.

Saulius1

Saulius1 portretas
:-D !!! :-> Va PAGALIAU ir aiškėja kodėl Kaune mažėja autobusų skaičius, trumpėja maršrutai, vairuotojai verčiami daryt prastovas, keleivių PIKO metu naikinami autobusų reisai - visa tai TIK dėl taksistų pelnų!!! Tai KAS vis tik Kauną valdo??? Ir dar LABAI įdomu: viešojo transporto kainos KYLA, o štai taksi - krenta... KAIP tai suprast? ne kaip siekį subankrotint viešąjį transportą? kad paskui galima būtų jį pigiai pigiai prichvatizuot?..
VISI KOMENTARAI 6

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių