Helovinas sukėlė spūstis Pereiti į pagrindinį turinį

Helovinas sukėlė spūstis

2008-11-04 09:00
Helovinas sukėlė spūstis
Helovinas sukėlė spūstis / Aliaus Koroliovo nuotr. Anšlagas: Helovino naktį prekybos ir laisvalaikio centre "Mega" apsilankė apie 40 tūkst. lankytojų, ištroškusių apsipirkti pigiau.

Helovino naktį kauniečiai galėjo savo kailiu įsitikinti, kad reklaminis šūkis "Visi keliai veda į "Megą" – ne iš piršto laužtas. Nuo vėlyvos penktadienio popietės kelyje Vilnius–Kaunas–Klaipėda eismo srautas buvo gerokai suintensyvėjęs, o vakarop prekybos ir laisvalaikio centro "Mega" prieigas iš visų pusių sukaustė toli nusidriekusios transporto spūstys.

Jų priežastis – tądien nuo 18 val. vykusi akcija "Siaubingai žemų kainų naktis", per kurią metu prekybininkai žadėjo nuolaidas iki 66,6 proc. Be to, kad pirkėjams būtų patogiau, visos parduotuvės dirbo valanda ilgiau – iki 23 val.

"Naktinis apsipirkimas, kai siūlomos ypač didelės nuolaidos, vis labiau populiarėja ir Lietuvoje. Manome, kad ši akcija pritrauks dešimtis tūkstančių lankytojų. Ypač dabar, matydami nesiliaujančius ir vis didėjančius pirkėjų srautus, tikime, kad jų tikrai daug", – penktadienį vakare prognozavo PLC "Mega" valdančios bendrovės "Baltic RED" rinkodaros vadovė Rasa Vyšniauskienė. Vakar ji patvirtino, kad lūkesčiai pasiteisino – penktadienio vakarą "Megoje" apsilankė apie 40 tūkst. žmonių. Tokios lankytojų gausos čia iki šiol sulaukta tik kalėdinės prekybos metu.

Stovėjimo aikštelė greta "Megos", kurioje telpa apie pustrečio tūkstančio automobilių, nuo pavakarės jau buvo sausakimša. Daugelis pirkėjų paliko automobilius Šilainiuose ir iki prekybos ir laisvalaikio centro ėjo pėsčiomis, mat stoviniavimas automobilių spūstyje galėjo užtrukti daugiau nei pusvalandį.

Tiesa, kai kurie penktadienio vakarą kalbinti PLC "Mega" lankytojai neslėpė nusivylimo, kad beveik niekur neaptiko žadėtųjų 66,6 proc. nuolaidų. Galbūt dėl to milžiniškas pirkėjų bumas maždaug apie 22 val. gerokai atslūgo.

Didžioji dalis kalbintų žmonių pripažino susivilioję žadamomis didžiulėmis nuolaidomis. Tačiau dažnas neatkreipė dėmesio, jog prekybininkai, kaip paprastai, ne visoms prekėms, o tik daliai jų garantavo žemesnes kainas. Pavyzdžiui, kai kuriose drabužių parduotuvėse puikavosi iškabinti plakatai "-40%", o prie jų – prierašas mažomis raidėmis: "Visiems juodiems viršutiniams drabužiams."

 

 

 

 

 

 

Kliūtis: norėjusieji automobiliu pasiekti "Megą", turėjo įveikti dideles transporto spūstis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų