Vilkikų pėdsakai prišaukia avarijų virtines

Grįžti į straipsnį

Žygis

Žygis portretas
Keliai liejami vagiant puse produkcijos,dirbau tame reikale,tad neįrodinėkit kitaip... Didžiausia beda išlieka viešuosiuose pirkimuose,nes laimi tas,kas padaro už mažiausia kainą ir greičiausiai... Nuo kvailų istatymų reiktu pradėt ieškot bėdos

Aga

Aga portretas
Važiavau i Jurmala.Tai ties Pasvaliu uz ziedo jau ne be privezos bet apkasai,ten gal jau visi 5 cm gylio provežos.Neisivaižduoju ko laukia kelio savininkas,gal masines avarijos su n lavonu kiekiu

Ainars

Ainars portretas
Reikia gerinti kelius.

zigmas

zigmas portretas
Na paskaičius straipsnio komentatorių mintis iš karto susidaro nuomonė, kad komentuoja didesnė dauguma silpnapročiai kurie težino ko daugiau įgelti straipsnio autoriui ir valstybės autoritetui .Taigi vargšė Lietuva su išsivysčiusiais debilais niekur nepasislėpsi

Joo

Joo portretas
Iki Lanzbyyrgių režimo įvedimo keliai Lietuvoje buvo regione geriausi .

Mhm

Mhm portretas
O as maniau kad daugiau zalos padaro niekam tikus danga kuri lygus kaip stiklas

Yra iseitis!

Yra iseitis! portretas
Nevalgome,nestatome namu,nesirengiame drabuziais,nenaudojame elektros,rysiu,sildymo,keliu,nesejame ir nepjauname,nekariaujame - ir vilkiku nereikes! Visai.

Koma

Koma portretas
Uždėkite mokestį už vandenį provežoj bus tada naudingą

Tam dar neteko :

Tam dar neteko : portretas
Pons miels,egzistuoja vadinamosios "skerdyklos",kur viskas "matuojama",ne tik svoriai. Be to,ant pagrindiniu keliu stovi kontroliniai vartai. Ties jais,asfalte,daugiafunkciniai davikliai. Todel visokie meslaveziai tas keliu vietas apvazineja. Komentuojant vertetu suprasti tema,pasakoriau!

Zoro

Zoro portretas
Jei nebutu pavogti pinigai ir kelio danga padaryta tokia kokia priklauso, tokiu avariju nebutu. Bet čia Lietuva...

skiep

skiep portretas
musu valdziai svarbu kaliningrada blokuot,kokios dar provezos,pamirskit.

DAR NETEKO MATYTI IR GIRDETI

DAR NETEKO MATYTI IR GIRDETI portretas
KAD TIKRINTU SUNKIASSVORIU AUTOMOBILIU SVORIUS PRIES IVAZIUOJANT I LIETUVA IR LIETUVOS VIDUJE.

pirmą kartą Lenkijoj 1993

pirmą kartą Lenkijoj 1993 portretas
Važiavau į Poznanę, Tai vėžės siaubas. Plotis neatinka lengvojo, gylis vos ne dugną asfaltas siekia, tampo kaip valtį per bangas. Kelias per siauras, kad jas apžergti. ir dar lenkiantys tame siaurume. Bet lenkai mandagūs - ir lenkiamasis ir priešpriešinis traukiasi į dešinę. pas mus tais laikais toks lenkikas 10 km nenuvažiuotų. Taptų lepioške.

cha-cha

cha-cha portretas
ne vilkiku pedsakai, o kelininku brokas

Vieš'kelis \\\\\.../////

Vieš'kelis  \\\\\...///// portretas
Jei viskas būtų sudėta,kas priklauso,nenueitų į skvernų ar kitų keliukus,tai provėžų nebūtų.___Kai 1/3-čioji nu'keliauja kažkur,tai ir kelias toks.

Kaunas

Kaunas portretas
Kaunas-panevezys kelia susitvarkykit viena karta autostrada turi buti o ne sunkelis su iskastom provezom. Ukininku zemes privatizuokit kiek gali avariju sis kelias reikalauti?

Joo

Joo portretas
Provėžos atsirado kartu su generaliniu Landzbyyrgiu.

jo

jo portretas
Tai dar to susisiekimo ministro neatleido?

Lietuvoje

Lietuvoje portretas
ne tik keliai tragiski,bet tokia pat ir infrastruktura tiems vilkikams. Nera saugiu poilsio aiksteliu,nera palaukimo terminalu salia miestuose esanciu imoniu,prie LEZu,logistikos centru. Mes niekur nepazengeme nuo GAZ 51 laiku,kas liecia civilizacija. Vieninteliai,kas suspeja - tai vagys,vagiantys degalus ir krovinius is vilkiku naktimis. Juolab,kad jais nesidomi ir policija.

...

... portretas
Nu del kelių būklės ministerijai tikrai reikia p*zd* išrašyt, o čia kas aiškina +30 ir draudžiama važiuot.... Pats vilkika vairuoju ir dėja tokių prikolų negirdėjau.... Darbo diena nors ir +50 gali varyt atsipūtes, tik chebra maišo savaitgalinius ir šventinių dienų draudimus....

Ne keista,

Ne keista, portretas
nes jokie "kiti",isskyrus lenkus ir baltarusius - nedraudzia! Nepainiokite svenciu dienu ar Austrijos ir Sveicarijos naktiniu ribojimu su temperaturiniais!

Argi ne keista

Argi ne keista portretas
Lenkai, vokiečiai ir kiti draudžia sukiasvorių transporto priemonių eismą, oro temperatūrai pasiekus +30. Pas mus - niekad. Nenorom susidaro įspūdis, kad LT kelininkams yra smagiau (ir pelningiau?) lyginti provėžas nei tiesti naujus kelius ar safaltuoti žvyrkelius. Milijardai kapsi, o kelių būklė - patys matot...

Dar del savivarciu :

Dar del savivarciu : portretas
Ju seniai nebeperkrauna. Pakrovejai turi svorio daviklius,o ir isvaziuojant sveriama. Kas kita,kad savivarciu puspriekabiu asys yra arciau viena kitos ir joms turetu buti taikoma mazesne asies apkrova! Antras dalykas - greitis. Kas vaziuoja nuo Pakruojo i Smilgius,puikiai pastebes - kur greitis mazesnis,ten danga sugadinta labiau! Blogiausia ji ties pervaza prie Pakruojo ir Mediniskiu gyvenvieteje,kur ne tik greitis 50,nors kaimas mires,bet ir kabo stebejimo kamera,del kurios tu 50 laikomasi. Atskira poveikio dalis,tai tragiska savivarciu vilkiku ir puspriekabiu technine bukle. Lietuvoje dirba ta technika,kuri nebegali dirbti Vakaruose. O cia,ne uz dyka - galima viskas! Todel pakaba nebutinai veikia tinkamai. Beje,ne tik pakaba. Nerekomenduociau vaziuoti netoli tokiu sunkvezimiu,nes tai - labai pavojinga.

atsimenu kaip belgijoje ivedinejo nauja keliu mokesti

atsimenu kaip belgijoje ivedinejo nauja keliu mokesti portretas
tie biedni belgai pliurpe kad pagerins poilsio aiksteliu infrastuktura ,tai iki siu dienu nieko nepadare nei vienoje poilsineje nebuvo ir nera anei vieno WC tasko per visa belgija.

Paprasti klausimai :

Paprasti klausimai : portretas
Kodel simtakart didesnio tranzito ir didesniu karsciu salyse keliai be provezu!? Ar niekas nepastebejo,kad ten,kur vilkiku greitis ribojamas - provezes zymiai didesnes? Dalis atsakymu : jei i kelio statyba vezant skalda,ne tik prirasomas tonazas,bet ir vezama zemesne ir pigesne rusis "uz gera" - gereja tik vadovu vilos! Antru atveju,teko daug vazineti uzsalusiu upiu ledu. Yra tokiu regionu. Tai va - ledu vaziuoti reikia ne letai,jei nenori iluzti! Tas pats ir su asfaltu,jei nenori veziu ir duobiu. Dar pries 20 metu Lenkijoje buvo bekele. Bet jie ismoko nevogti ir daryti ilgam,o ne kad po metu vel vogti remontuojant.

Vairuotojas

Vairuotojas portretas
Tie vilkikai ir sumoka už keliųs dvigubai, vinjetės + kuro akcizas o kad netvarko kelių tai kaltas tas kas atsakingas už jų tvarkyma manau VĮ Lietuvos automobilių kelių direkcija.

jo jo

jo jo portretas
tik tranzitines furos provezas padaro. Aha, dar pasaku pasekit. O vietiniai karjeru samasvalai, perkrauti taip, kad asys linksta, tai tik gerina keliu bukle

Trikojis \\\\\.../////

Trikojis   \\\\\...///// portretas
"Trikojai" būtini.Dar 1 problema,sąžiningai tikrinti,kad nebūtų viršsvorio,nes retas leistiną svorį veža,o tai kelio PEILIS.Na ir per karščius stabdyti sunkaisvorių eisma dienos metu.Taip darė Lenkai.

jis

jis portretas
elementaru- nemoka kelių statyti. keiskite tuos tarybinius normatyvus, gilinkite pamatus, keiskite medžiagas į brangesnes, storinkite dangą ir t.t. Niekas man nepaaiškins, kad negalima normalaus ilgalaikio kelio pastatyti, net ir tokioje dirvoje kaip Lietuvos. Visi taupo, o taupymas išlenda per kitą galą. Nors matau ir interesą taupyti- pastoviai darbo bus kelininkams, gera pinigų šėrykla.

kokybiska paslauga brangus mokami lietuvos keliai

kokybiska paslauga brangus mokami lietuvos keliai portretas
kameros radarai ir beprotiskas (suprask kaip nori) keliu zenklinimas ir pikti mentai su trikojais duoda aiskiai suprast ka geriau giedot lanzbergio gaujos chore yra pelningiau ir saugiau nei dirbt vairuotjoju... vaikuciai norit gyvent gerai nebukit vairuotojais

Lietuvos keliai

Lietuvos keliai portretas
Tragedija baisu duobės.lenkai betona lieja ant kelio.

Buvies Lietuvis

Buvies Lietuvis  portretas
Kelius darikyte,kaip priklauso ir asvalto nevokyte.Zenlklu Lietuvoje daugiause Europoje..As pasiuliciau visur sudeti zenklus papildomai puosukuose 110 70 50 20 10 ir nestabdyti.Kaip mintis gera zenklu stampotojams ir keleninkams....

Benas

Benas portretas
Per karscius riboti furu eisma-kame problemos?

Galerijos

Daugiau straipsnių