Vairuotojų siaubas: kur netrukus pradės veikti dar 100 greičio matuoklių?

Grįžti į straipsnį

Alius

Alius portretas
Čia ne tiek vairuotojų siaubas, jei nepažeidinėji KET, bet totali sekimo sistema, nes vis daugiau matuoklių fotografuoja ir atpažįsta numerius visų pravažiuojančių automobilių be išimties, pažeidžia vairuotojai KET ar ne.

Darius

Darius portretas
Vairuotojo siaubas ne greičio matuokliai o duobės po 15-20cm. Gylio per pusmetį nesugeba sutvarkyti

Juodis

Juodis portretas
Didžiausias Lietuvos debilizmas kam tie matuokliai ką laimėsit patys metai važiuoja karvutė gurkšnoja kur ženklas 50 tai lekia kaip liausis pametė jiems galima o mums ne abi rankos turi būti ant vairo o jų kur rankos vins kitam kiausus glosto

Martynas

Martynas portretas
Klounai bananų respublikoje ir tiek.

G

G portretas
Radarai yra verslo planas ir tik antroje vietoje saugaus eismo prevencija. Privatininkai stato savitarnos plovyklas vieną ant kitos, o valstybė radarus. Taip ir sukasi ratas pelningo biznio.

Anonimas

Anonimas portretas
Labai keistas požiūris. Jeigu norime kad pagerėtų eismo saugumas,reika net miško keliukuose pastatyti radarus. Kitap nieko nesigaus. Baudos- būdas papildyti valstybės biudežetą, o ne ugdyti sąmoningą ir tvarkingą pilietį. Taip ir reikėtų deklaruoti,o ne žmones juokinti

nu

nu portretas
taisykles yra kuriamos tam, kad ir didziausias lochas galetu saugiai vairuoti. Kodel like turi kenteti del tu lochu, gal paprasciau lochams neduoti teises vairuoti.

Trikojis \\\\\.../////

Trikojis   \\\\\...///// portretas
Kas pas žmones gyvuliškas mąstymas,važiuosiu kaip norėsiu,KET poxui.

Lietuvos Bauduva

Lietuvos Bauduva portretas
Labai asociatyvus šis matuokių žemėlapis su 4 stadijos vėžio pažeistu organizmu. Iš šis vėžys plinta nevaldomai ir už mūsų pinigus.

nustokite vadinti

nustokite vadinti  portretas
šunkelį „Via Baltica“!

Lipkevičiau, tu kelių koybe rūpinkis

Lipkevičiau, tu kelių koybe rūpinkis portretas
Neapsimesk asilu, kad nematai jog anksčiau Lietuvos keliai buvę vieni geriausių Eupoje tampa Zimbabvės lygio! O tai tik kad žmones sekti ir persekioti rūpi.

>>>Vadinami \\\\\.../////

>>>Vadinami  \\\\\...///// portretas
>Pasitikrink sveikatą,gaidį.Iš kur asile ištraukei,kad greičio sektoriaus veikimo zonoje lenkti draudžiama.___Kiek mokėjai už vairutojo teises debile,pats tikrai neišlaikei.___Matai,jam jau "taukinukas" vaidenas,o baltų arklių kolonos nesimato,nuo žolytės.____Tokiems idijotams piniginių baudų neskirti,o vair.teises anuliuoti.

meluoja ir apsimeta, kad nejunta jog meluoja

meluoja ir apsimeta, kad nejunta jog meluoja portretas
kelių direkcijos direktorius Remigijus Lipkevičius

Vadinami

Vadinami portretas
sektoriniai vidutinio greicio - pati tikriausia avariju priezastis! Koks nors letapedis surenka kolona,kurioje,jei kas priekyje blogai - susidurusiuju traukinukas. Negana to. Uzsienieciai ir isukusieji i kelia viduryje sektoriaus,lenkia kolona taip,kad siaubas ima! Vienu musu baudos nepasiekia,kitu gi - nefiksavo pirmoji kamera. O linksmiausia tampa pasibaigus sektoriui,kai visi puola lenti letuoli ir viens kita keliomis eilemis! Jei tai saugumas - tai kas tada genocidas!? Juk sudaromos salygos zuti,jei nesi pirmas eiles priekyje ir laikaisi leistino,o ne kokio i2ioto norimo,greicio!

...

... portretas
Vairuotojų siaubas tai be saike valdžia kuri yra pradejus gyventi is baudu -tai tapo imstituciju prasilaikymo oajamu šaltinių.

Anonimas

Anonimas portretas
Geriau kelius tvarkytu

Povil

Povil portretas
Jūs išleiskite įstatymą kaip ralį kad be šturmano negalima nes važiuojant vienas turės žiūrėti į spidometra

Klausimėlis

Klausimėlis  portretas
Būtų įdomu sužinoti kiek vidutiniškai "uždirba " greičio matuoklis per metus ? ir kaip panaudojamos šios lėšos ? Būkim sąžiningais iki galo .

kamera radaras ir trikojis

kamera radaras ir trikojis portretas
esme yra ne jusu saugusmas....jei visi vazines be avariju ir yvikiu valdzia ims baust uz tai nesusidubasinai tarp nurodytu terminu ir nurodytoj vietoj... noretu valdzia saugumo kelius gerintu, darytu saugesnius ivaziavimus isvaziavimus , panaikintu debiliskus provokuojancius keliu zenklinimus , duotu i kupra kelininkams uz tai ka sie prisistato kelio zenklu i pamirsta.... kelio remontus darytu nakti ar savaitgali kai esmas nurimsta... a del mentu tai mentai neturetu but suinteresuoti baust - kas cia per praktika pagal plana prisibaust premiju biudzeta ??

Anonimas

Anonimas portretas
Susikiškite į tamsiąja po radarą pasijusite geriau o kas liečia siaubą tai tikrai nekelia tik kelia dar didesnę neapykantą

Paprastas žmogus.

Paprastas žmogus.  portretas
Kažkokia paranoja. Viskas Ką tik žmogui blogiau būtų.

Ne baime

Ne baime portretas
zmones aukleja! Baime - tik kersto katalizatorius.

tik

tik portretas
sis /zurnalis tas/ sumaise terminus ne vairuotoju o chuliganu siaubui ir siais terminais ir sis raseiva priklauso 2 grupei ma tomai nuo marmalo pametusiais mastymo dovana?===

Trikojis \\\\\.../////

Trikojis   \\\\\...///// portretas
Kokių tik motyvų kelių gaidžiai nesumąsto.Siaubas,džiunglių gyvenimo propoguotoajai.___Nomaliai elgis tai tau nei jokios kameros nebaisios.O tvarka,tai turi būti,nori nenori.

Visa metovkė susodinta komentaruose

Visa metovkė susodinta komentaruose portretas
Rašinėti sekimo kameras garbinti.

Prie ko čia vairuotojai?

Prie ko čia vairuotojai? portretas
Gyventojų sekimas - fašistinės valstybės požymis.

Trikojis \\\\\.../////

Trikojis   \\\\\...///// portretas
Greitis-ŽUDIKAS.___Matuokliai,tai vairuotojų džiaugsmas,tikimybė ne grabe namo grįžti.___Siaubas bepročiams kelių gaidžiams,nes priversti laikytis KET,o je NE tai smarkiai plonėjanti piniginė.___Visame normaliame pasaukyje tas jau seniai kasdienybė ir gaidžiai nebegieda.____Retkarčiais svečiuojuosiu Lietuvoje,rezultatas aiškiai matosi >TEIGIAMAS

na ok deda

na ok deda portretas
bet kad keliai kaip ukrainoje pas mus, kai kur, padaro greiti 70 ideja ta rada ar dar koki 60 ir slinkites visi eilute palei subines, su vis didesne tikimybe kad kas pasibuciuos, ypac kai slapdriba, plikledis ar saule i akis,,,uzknisot su tuo stabdymu, as mielai mesciau ta auto i sona, bet kad pas mus apgailetina infrastruktura, seimai pigiau vaziuoti su auto negu su traukiniu ar autobusu i darbus, mokslus is regiono i miesta, nuolaidu nera, autobusu stoteles regionuose baisios arba nera, dviraciu takai tik mieste ir tai kai kur tik, traukiniuose dviraciu kiekis ribotas laabai mazai ju telpa zaliavalgiu ekonomikos skatinimo kontekste labai prastas sprendimas ir daug visokiu nesamoniu sioje salyje, todel auto ir liks auto NR.1 transportas.

Ventus

Ventus portretas
Kas per buduliskos antrastes Kauno dienos? Nuo kada eismo sauguma uztikrinancios priemones yra vairuotoju siaubas? Siauba greicio matuokliai kelia nebent i nusikaltimus linkusiems asmeninms. Kai kuriuos idiotus uz vairo gali sutramdyti tik totali kontrole ir bausmes neisvengiamumas.

jo

jo portretas
v vairuotoju siaubas yra jonas balvonas...

jonas

jonas portretas
radarai ne vairuotojų, o pusdurnių gaidelių saubas

ai

ai portretas
vairuotoju siaubas yra ne radarai, o pusdurniu rinktine pavadinta lakd kuri stato zenklus kad tik baudu surinktu
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Orai
  • TV
    programa
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Facebook
  • Twitter
  • RSS

Galerijos

Daugiau straipsnių