Kas čia per nesamoningi įstatymai jei turi dvi vietas tai jau reik skaityt kad tai lemgvasis keturratis?? :O tai jau į galingumą nebereik žiurėt, tie vadinamieji pensininku vėžimėliai t.y el triračiai jie turi ir dvi sėdimas vietas bet jų (kaikurių) max gteitis 25km/h tai jau tokiam reik registracijos draudimo tech. apžiuros ir teisių. Sėdi susisiekimo ministro kėdėj neišmanelis ir triedžia, ket knigutėje nieko nėr užsimenama apie elektrinias transporto priemones viską žiuri pagal vidaus degimo taisykles. Iš šik.nos traukia įstatimus.
Senas anekdotas labai tinkantis šioms mašinytėms.
Važiuoja džipas, mato paskui jį prilipusi Ford Ka. Staiga mato raudoną šviesaforą ir spaudžia stabdį iki dugno, ir gauna smūgį į galą. Išlipa ir mato kitą džipą jam į galą išvažiavusi. Klausia vairuotojo, aš gi mačiau Ford Ka. O tas jam atsako:Tyliai..., jis tarp mūsų.
Taip kad tėvai gerai pagalvokite pirkdami tokį spuogą savo vaikams.
Ką gi, mopėdai , dzviračiai irgi tokie. Bet išmoks saugotis tai tikrai per 2m. O atsargumo priemonių, deja, nemoko vairavimo kursuose. Patarimų gal kaip nors ir būna, bet , kad specialiai pažeidžiamiausioms kazkokių atsargumo priemonių. Bet važiuoja atsargiai ir "letĄlų" kažkaip negirdėti. Ryškių spalvų +
Tai visi pažeidineja ir dviratininkai ir paspirtukininkai ir tie patys važinėjantis senjorai su triračiaiKET.Kodėl pareigūnai nebaudžia ir nedaro tvarkos.Tegul tokie remia biudžeta už savo klaidas ir bus tvarka.Žinokit Avganistanečiai geriau važineja be taisiklių nei mes su taisiklėm.Nes ten kaltininkui galva nupjauna.Už tad ir važineja tvarkingai.
Yra šalių kurios miestuose greitį sumažino iki 30km/h,o su tokiais trandaliukais galima važinėti ir be teisių.Kelių gaidžiai bliovė,likusi visuomenės dalis liko net labai patenkinta.
Labiausiai patenkinta turbūt ta visuomenės dalis, kuri kamščius gatvėse myli baisiai? Susimažink greitį iki 5 km/h, galėsi su pieškomobilistais lenktyniaut! Mašina turi būt mašina, o jei psichai laksto kaip sudegę, tai prie ko čia sveiki žmonės, kurie taisyklių laikosi, normalus greitis mieste jiems 60 km/h, jei aplinkybės leidžia, o jei neleidžia - tai tiesiog saugus greitis, kuris kai kur (bet tik jau ne visur) gali net trisdešimties nesiekt.
Milanas,Turinas,Bolonija turi tokį draudimą,kad miesto ribose greitis ne daugiau nei 30km/h.Kol aplinkkeliuose,kur greitis nemažintas vairuotojai dūsta kamščiuose,pačiame mieste sureguliavo šviesaforus ir eismas juda dar efektyviau,nei buvo prieš tai.Avarijų sumažėjo 31proc.,o sunkių sužalojimų trečdaliu nuo prieš tai buvusio skaičiaus.Draudimo išmokos irgi sumažėjo,nes bakstelėjimas nėra įsirėžimas,todėl yra galimybė svarstyti draudimo kainos mažinimą.
Greitis sumažintas per pusę, o avarijos tik trečdaliu- mažas efektas. O kas paskaičiuos, kiek padidėjo tarša išmetamosiomis dujomis? Kuro tai sudeginama daug daugiau. Labai nevykęs sprendimas. Praeis žaliasis smegenų plovimas ir bus atšaukti tokie sprendimai.
Jau yra nustatyta,kad per pirmus draudimo metus tarša Bolonijos mieste sumažėjo 29proc.Vairavimas tampa tolygesniu ir mažiau ryjantis kurą,kai nelieka stop,gazas,stop,gazas.Jų protingas sprendimas buvo kai kur naikinti perėjas,jas perkelti arba padaryti alternatyvas,kurios eismo nestabdytų.Čia kalbama apie rimtas avarijas,kurių skaičius pas juos šalyje ir taip mažas,nes bakstelėjimas ar nubraukimas ten nesiskaito,kaip avarija.Ką pastebėjo patys gyventojai,kad sumažėjo triukšmas mieste ypač nakties metu,nes pažeidėjų vespas,britvas,ferarius konfiskavo ir utilizavo,kaip metalo laužą,kad būtų parodomoji pamoka,kitiems pažeidėjams.
kad britvas konfiskavo ir utilizavo - tai pritariu, valio! Bet naktiniai stūgautojai ir dieniniai lakstikai vargu ar turi ką bendra su normaliais vairuotojais, kuriems, pavyzdžiui, darbovietę pasiekti norisi per pusvalandį, o ne per valandą.
Yra tokia dvikojų rūšis,kuriems jau nebepadės niekas.Nežinau kodėl jų valdžia nusprendė visą miestą pažymėti,kaip 30 zona,net dabar peržiūrėjau yra žemėlapis,kuriame rodoma,jog yra atskiros gatvės,kur greitis 50.Svarbu,kad yra pasiekiamas matomas rezultatas,o ne taip,kaip pas mus,korius kuo daugiau paišo,tuo daugiau juose barškinasi.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)