- BNS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Sukūręs virš miestų skriejančią styginio transporto rūšį ir Lietuvoje bendrovę "Rail Skyway Systems Ltd" įsteigęs Rusijos mokslininkas Anatolijus Junistskis su šiuo projektu mina savivaldybių ir valstybės institucijų slenksčius - Lietuvoje jis nori įkurti technologijų parką, kuriame atliktų galutinius bandymus ir sertifikuotų savo išradimą, penktadienį informuoja portalas delfi.lt.
"Mes siūlome visiškai naują transporto šaką (...) Mūsų produktas susikurs sau naują rinką, juk mobilusis telefonas nekonkuruoja su laidiniu, iš esmės tai yra į kitą rinką orientuotas produktas", - portalui teigė mokslininkas, pasak kurio, įmonė pinigų neprašo, o Lietuvoje ketina investuoti 300 mln. JAV dolerių, kuriuos surinko iš smulkių investuotojų parduodama akcijas.
Susisiekimo ministro atstovas spaudai Ričardas Slapšys pripažino, kad mokslininkas buvo susitikęs su ministru, bet detalesnio projekto pristatymo dar laukiama.
105 tūkst. litų dydžio įstatinio kapitalo "Rail Skyway Systems Ltd" Lietuvoje nori įkurti technologinį parką, kuriame maždaug trejus metus atliktų bandymus, kad rinkai galėtų pasiūlyti patentuotą naująją transporto rūšį. A.Junistskio teigimu, laboratorijoms jie norėtų išsinuomoti maždaug 10 ha plotą, o bandomiesiems keliams reikia 30 km ilgio ir maždaug 100 m pločio žemės sklypo.
Projekto pradžioje technologijų parke planuojama įdarbinti iki 500 žmonių. Darbuotojų ieškoma jau dabar.
Paklaustas, kodėl šiam technologiniam parkui jis pasirinko Lietuvą, pašnekovas sakė: " Rusija ir Baltarusija yra nepatrauklios dėl investicinės aplinkos, o Lietuva gina investuotojų interesus. Tačiau jeigu nuspręstume įsikurti Vokietijoje, ten turėtume stiprų konkurentą "Siemens" bendrovę, Prancūzijoje, Japonijoje yra įsitvirtinę nuosavi greitieji traukiniai".
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Regitra“ praneša: automobilių savininkai turės mokėti daugiau2
Valstybės duomenų agentūrai paskelbus mokestinių metų vartotojų kainų indeksą, keičiasi automobilių registracijos mokesčio dydžiai. Pagal naująjį kainų indeksavimą, „Regitroje“ tarifai bus atnaujinti ir pradėti taikyti šia...
-
Kai kur neliko vieno informacinio kelio ženklo, tačiau vis tiek bus fiksuojami galimi pažeidimai
Lietuvos magistraliniuose keliuose nuo sausio 1-osios nebeliko apie stacionarius matuoklius vairuotojus informavusio kelio ženklo, rašo portalas „Made in Vilnius“. ...
-
„Air Baltic“: Vilniuje mes tampame vis stipresniu vežėju
Latvijos oro bendrovė „Air Baltic“ per artimiausius kelerius metus savo orlaivių parką ketina padidinti 15 naujų lėktuvų, dalis kurių bus bazuojama ir Vilniuje, sako jos generalinis direktorius Martinas Gaussas (Martinas Gausas), rašo...
-
„Regitra“ teiks naują paslaugą: tikimasi, kad ji išpopuliarės tarp vairuotojų1
Tarptautinį vairuotojo pažymėjimą nuo šiol galima užsisakyti skubos tvarka, trečiadienį paskelbė „Regitra“. ...
-
Kaunui pavyko: nevienareikšmis sprendimas davė greitų vaisių32
Kauno senamiestyje nuo rugpjūčio pradėjęs veikti sumažintos taršos zonos mokestis jau duoda vaisių. Gyventojai pastebi mažėjantį automobilių srautą, bet padaugėjo ir nepasitenkinimo dėl baudų. Savivaldybė skaičiuoja, kad įspėjimus dėl...
-
Pasaulį išgelbėti turėjusi prekė Lietuvoje patraukli vis mažiau11
2024 metais beveik dešimtadaliu išaugo naudotų automobilių prekyba. Rinkoje vis dar karaliauja dyzeliniai automobiliai, o pasaulį nuo taršos turėję išgelbėti elektromobiliai vis mažiau paklausūs. Nors prekyba augo, ne visiem...
-
„Regitra“: tikimasi, kad šių modernių automobilių skaičius augs2
Elektromobilių skaičius Lietuvoje kasmet auga, tačiau ne tokiais tempais, kad didėtų jų dalis lengvųjų automobilių rinkoje. Automobilių prekybininkai pastebi, jog susidomėjimas elektromobiliais pastaraisiais metais sumenko, nors infrastruktūra page...
-
„Rombai“ Kaune gelbėja gyvybes?61
Kasmet susisiekimo infrastruktūrą gerinantis ir padidintą dėmesį eismo saugumui skiriantis Kaunas pasiekė lauktų rezultatų. Analogų šalyje neturintys rombo formos ženklai ant važiuojamosios kelio dalies prisidėjo prie išsaugotų gyvyb...
-
Avarija spūstyje? Pravers ne vien šaltas protas4
Transporto spūstys miestuose – įprasta kasdienybė. Ne tik ilgėja kelionės laikas, bet ir dažniau įvyksta eismo nelaimės. Tačiau šiems iššūkiams galima pasiruošti. ...
-
Būsimiems vairuotojams – egzaminavimo pokyčiai2
„Regitra“ pusę metų neleis registruotis vairavimo egzaminui asmenims, per metus penkis kartus laikyti užsiregistravusiems, tačiau neatvykusiems. ...