- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Pristatytas naujas legendos modelis: G klasės „Mercedes-Benz“
-
Pristatytas naujas legendos modelis: G klasės „Mercedes-Benz“
-
Pristatytas naujas legendos modelis: G klasės „Mercedes-Benz“
-
Pristatytas naujas legendos modelis: G klasės „Mercedes-Benz“
-
Pristatytas naujas legendos modelis: G klasės „Mercedes-Benz“
-
Pristatytas naujas legendos modelis: G klasės „Mercedes-Benz“
-
Pristatytas naujas legendos modelis: G klasės „Mercedes-Benz“
-
Pristatytas naujas legendos modelis: G klasės „Mercedes-Benz“
-
Pristatytas naujas legendos modelis: G klasės „Mercedes-Benz“
-
Pristatytas naujas legendos modelis: G klasės „Mercedes-Benz“
-
Pristatytas naujas legendos modelis: G klasės „Mercedes-Benz“
-
Pristatytas naujas legendos modelis: G klasės „Mercedes-Benz“
-
Pristatytas naujas legendos modelis: G klasės „Mercedes-Benz“
-
Pristatytas naujas legendos modelis: G klasės „Mercedes-Benz“
-
Pristatytas naujas legendos modelis: G klasės „Mercedes-Benz“
-
Pristatytas naujas legendos modelis: G klasės „Mercedes-Benz“
-
Pristatytas naujas legendos modelis: G klasės „Mercedes-Benz“
-
Pristatytas naujas legendos modelis: G klasės „Mercedes-Benz“
-
Pristatytas naujas legendos modelis: G klasės „Mercedes-Benz“
-
Pristatytas naujas legendos modelis: G klasės „Mercedes-Benz“
-
Pristatytas naujas legendos modelis: G klasės „Mercedes-Benz“
-
Pristatytas naujas legendos modelis: G klasės „Mercedes-Benz“
-
Pristatytas naujas legendos modelis: G klasės „Mercedes-Benz“
-
Pristatytas naujas legendos modelis: G klasės „Mercedes-Benz“
-
Pristatytas naujas legendos modelis: G klasės „Mercedes-Benz“
Detroite (JAV) vykusioje Šiaurės Amerikos tarptautinėje automobilių parodoje pristatytas naujas prabangusis G klasės „Mercedes-Benz“ visureigis. Nuo pat 1979 metų žymiai išorės nepakeitęs modelis išliko ištikimas savo šaknims ir išsaugojo pirmtakų bruožus.
„Naujoji G klasė iškelia kartelę aukštyn visose srityse – tiek demonstruojamos galios važiuojant bekelėje bei kelyje, tiek komforto ir telematikos. Mūsų ilgiausiai gaminama modelių serija aprūpinta viskuo, kad galėtų toliau tęsti sėkmės istoriją. Trumpai tariant, naujasis „G“ – tai tas pats „G“, tik geresnis“, – sako Ola Källenius, „Daimler AG“ valdybos narys, atsakingas už grupės tyrimus bei „Mercedes-Benz“ automobilių vystymą.
Kaip teigia Gunnar Güthenke, „Mercedes-Benz“ bekelės produktų grupės vadovas, G klasės modelio vystymas atnešė iššūkių visai komandai. „Tokios ikonos kaip G klasės modelio tobulinimas buvo tiek iššūkis, tiek galimybė atsiskleisti. Kiekviena automobilio dalis, kiekvienas varžtelis buvo įdėmiai tikrinamas. Kuriant kėbulą pagrindinis dėmesys buvo skiriamas automobilio bei jungčių tarp pakabos ir važiuoklės tvirtinimui naudojant kopėčių tipo rėmą“, – sako G. Güthenke.
Prabangus G klasės „Mercedes-Benz“ visureigis laikomas dizaino ikona. Jo išorė beveik nepasikeitė nuo 1979 metų, o išliekantys išskirtiniai elementai tik sustiprina unikalumą. Naujame modelyje vairuotojai ir keleiviai taip pat aptiks išskirtines durelių rankenas, charakteringą uždarymo garsą, tvirtą išorės apsaugos juostelę, ant galinių durų primontuotą ratą ir kt. ypatingas savybes, kurių visuma sukuria G klasės išvaizdą.
Išryškintas naujojo modelio dizainas seka „Sensual Purity“ filosofija, tačiau tuo pat metu išlaiko originalų charakterį. Dabar G klasės modelis labiau nei bet kada atrodo lyg būtų pagamintas iš vientisos dalies. Visi paviršiai tapo tvirtesniais, o jų kokybė pakelta į naują lygį. Būtent tai padėjo dar preciziškiau sumažinti tarpus ir sukurti darnesnius perėjimus. Taip ratų arkos ir buferiai sukuria integruotos, o ne papildomai pridėtos automobilio dalies įspūdį. Automobilio kėbulas tapo 53 mm ilgesnis bei 121 mm platesnis.
Išskirtinis pravažumas – vienas žymiausių G klasės „Mercedes-Benz“ visureigio bruožų. Nauja pakaba ir kiti techniniai sprendimai padėjo pagerinti automobilio valdymą tiek įprastame kelyje, tiek bekelėje. Naujasis modelis be problemų gali įveikti iki 70 cm gylio vandens ar purvo sankaupas, o tai – 10 cm daugiau nei jo pirmtakas. Taip pat 1-7 laipsniais padidinti galimi posvyrio kampai.
Jeigu naujojo automobilio išorė išlaikė klasikinę, ikoninę išvaizdą, vidus sulaukė didesnės pokyčių porcijos, tačiau neprarado pirmtako nubrėžtų linijų, o interjeras buvo papildytas inovatyviais technologiniais sprendimais. Naujo G klasės automobilio vairuotojus pasitiks „Dynamic Select“ sistema su penkiomis programomis, kurių dėka vieno mygtuko paspaudimu per keletą akimirkų sureguliuojami variklio, transmisijos, pakabos ir vairo mechanizmo nustatymai. Pasirinkus „Comfort“, „Sport“, „Eco“, „Individual“ ar naujajį „G-Mode“ režimą, automobilis pritaikomas būtent tai programai, kuri išryškina jo komfortiškas, sportiškas, ekonomiškas, individualiai pasirinktas ar bekelės įveikimui skirtas savybes.
„Mercedes-Benz“ „G 500“ modelyje montuojamas 4.0 litrų darbinio tūrio V8 benzininis variklis, užtikrinantis maksimalią varomąją jėgą. Kartu su dviem turbinomis variklis pasieks 422 AG (310 kW) galią bei 610 Nm sukimo momentą. Variklio galią padės atskleisti būtent „G klasės“ visureigiui sukurta 9 laipsnių automatinė greičių dėžė.
Išankstiniai naujojo G klasės automobilio užsakymai jau priimami ir Lietuvoje. Planuojama, kad prekyba bus pradedama šių metų birželį. Vokietijoje jo kaina prasidės nuo 107 tūkst. Eur.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Plikledžio sezonas prasidėjo – ką verta prisiminti vairuotojams?
Artėjant žiemai, į darbą skubantys vairuotojai vis dažniau susiduria su slidžia kelio danga. Ryte netikėtai susiformavęs plikledis pastarosiomis savaitėmis sukėlė ne vieną eismą paralyžavusią avariją. Ką reikėtų prisiminti vairuojant slidži...
-
Naujus pokyčius lėmė poreikiai ir prognozės1
Keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ parengė naują traukinių metinį tvarkaraštį, įsigaliosiantį gruodžio 15 d. Daugiau reisų suplanuota populiariausiuose maršrutuose, trumpės kelionių trukmė. ...
-
Pasaulyje – „Toyota“, Europoje – „Dacia“7
Visų laikų geriausiai parduodamų lengvųjų automobilių lyderė „Toyota Corolla“ pernai pasaulyje buvo tik ketvirta, bet šiemet rudenį susigrąžino prarastą poziciją. ...
-
Griežto žingsnio atsisakė, bet trūkumų netoleruos1
Nuo 2025 m. vasario 1-osios turėjęs įsigalioti griežtesnis valstybinio numerio ženklų būklės vertinimas Techninės apžiūros centre (TAC) atšaukiamas. Taip nusprendė Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA). ...
-
Atšvaitai – niekis? Keiskime požiūrį1
Baltijos šalyse eismo sąlygos šaltuoju sezonu panašios, tačiau pėsčiųjų požiūris į savo saugumą keliuose itin skiriasi. ...
-
Svajonių automobilio kaina – tik išlaidų pradžia
Mažiau patyrę vairuotojai, planuodami įsigyti automobilį, žiūri tik į kainą. Sumokėjai 4 ar 5 tūkst. eurų ir nerūpestingai švilpi Lietuvos keliais! Tačiau realios tokio pirkinio sąnaudos gali nustebinti. ...
-
Primena: dalis vairuotojų nuo sausio gali netekti teisės vairuoti3
Svarbi žinia vairuotojams: lieka pusantro mėnesio pasitikrinti sveikatą tiems, kurie dar to nepadarė. Jeigu jūsų medicininė pažyma nebegalioja, nuo sausio 1-osios nebegalėsite vairuoti. Nuo naujųjų metų įvedama nauja tvarka: vairuotojo pažymėjim...
-
Dėmesio, vairuotojai: demaskavo, kaip jūs elgiatės, pravažiavę greičio matuoklius35
Jau daugiau nei savaitę turėtume važinėti lėčiau, nes įsigaliojo žiemos sezono taisyklės. Autostradoje bei greitkeliuose lengvieji automobiliai iki balandžio mėnesio galės važiuoti ne didesniu nei 110 km/val. greičiu. Automobilininkai kelia klaus...
-
Sukritikavo dėl vairuotojų siaubo – greičio matuoklių: persistengė?5
Vairuotojus drausminančių momentinių ir vidutinio greičio matuoklių kasmet vis daugiau tiek miestuose, tiek užmiesčio keliuose. Tačiau valstybės kontrolė nustatė, kad už kelius atsakinga įmonė „VIA Lietuva“ kelias dešimtis vidu...
-
Lietuvoje labai išaugo greičio matuoklių skaičius: ar jų ne per daug?29
Vairuotojus drausminančių momentinių ir vidutinio greičio matuoklių kasmet vis daugiau tiek miestuose, tiek užmiesčio keliuose. Tačiau Valstybės kontrolė nustatė, kad už kelius atsakinga įmonė „Via Lietuva“ kelias dešimtis vidu...