Pontifikas galinguoju „Dodge Ram 1500“ pirmą kartą važiavo 2016-aisiais, kai viešėjo Meksikoje. Ketvirtos kartos automobiliai buvo gaminami su benzininiais varikliais (tarp jų – 4,7 l darbinio tūrio „PowerTech“ V8 arba 6,4 l darbinio tūrio „Hemi“ V8) ir dyzeliniais (3,0 l darbinio tūrio „EcoDiesel turbo“ V6 ir 6,7 l darbinio tūrio „Cummins ISB turbo I6“).
2015-aisiais Filipinuose popiežius Pranciškus išbandė pikapą „Isuzu D-Max“, netgi sunkvežimio ir autobuso hibridą „Jeepney“, kitose kelionėse – „Kia Soul“, „Skoda Rapid“, „Hyundai Ioniq 5“, „Fiat 500L“, „Jeep Wrangler“, rekonstruotą karinį „Pindad Maung MV3“.
Relikvija: Filipinuose, Makati mieste, eksponuojamas „Jeepney“, kuriuo važinėjo šalyje viešėjęs popiežius Pranciškus. / „Instagram“ nuotr.
Tarp dovanų, gautų įvairiomis progomis, buvo kuklusis „Renault 4“ ir prabangusis „Lamborghini Huracan“, vėliau parduotas aukcione Monake, o gautos lėšos (maždaug 820 tūkst. JAV dolerių) skirtos labdarai.
Pernai popiežius sulaukė pagal EQ technologiją pagaminto elektrinio G klasės „Mercedes-Benz“. Šio koncerno automobiliais Vatikano ir katalikų bažnyčios vadovai važinėti pradėjo 1930-aisiais – pirmiausia buvo „Nuerburg 460 Pullman Saloon“, vėliau – „300d Pullman Landaulet“, „300 SEL“, „230G“.
Labdara: „Lamborghini Huracan“ su popiežiaus Pranciškaus autografu buvo parduotas aukcione Monake. / „Instagram“ nuotr.
2018-aisiais Vilniuje popiežius Pranciškus važinėjo „Dodge Ram 1500“, Kaune – „Isuzu D-Max“ su vienodais registracijos numeriais „SCV 1“ („Status Civitatis Vaticanae“).
Naujausi komentarai