- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
-
Niujorko automobilių parodoje debiutuoja „Audi RS 5 Sportback“
-
Niujorko automobilių parodoje debiutuoja „Audi RS 5 Sportback“
-
Niujorko automobilių parodoje debiutuoja „Audi RS 5 Sportback“
-
Niujorko automobilių parodoje debiutuoja „Audi RS 5 Sportback“
-
Niujorko automobilių parodoje debiutuoja „Audi RS 5 Sportback“
-
Niujorko automobilių parodoje debiutuoja „Audi RS 5 Sportback“
„Audi Sport“ padalinys pristato itin pažangų modelį – Niujorko automobilių parodoje debiutuoja „Audi RS 5 Sportback“ – sportiškas „Audi“ penkerių durelių kupė, išsiskiriantis efektinga išvaizda, itin didele galia ir praktiškomis savybėmis.
„Audi RS 5 Sportback“ nėra tik dar viena parodos naujiena – tai automobilis, kuris mūsų klientams suteiks visiškai naują patirtį. Itin pažangi penkerių durelių galingo kupė automobilio interpretacija neturi nei pirmtako, nei tiesioginių konkurentų, – taip apie naująjį modelį sako Michaelas-Julius Renzas, „Audi Sport GmbH“ padalinio vykdomasis direktorius. – Šiame „Audi RS 5 Sportback“ modelyje sutelkti visi sportiškos RS šeimos genai“.
Naujojo „Audi RS 5 Sportback“ išvaizda išsiskiria itin atletiškomis formomis su efektingomis kėbulo linijomis. Didelis atstumas tarp ašių, trumpas atstumas nuo priekio ir galo iki ašių, ir ilgas, iškilęs variklio gaubtas dar labiau pabrėžia automobilio dinamiką. Ryškiausias galingojo kupė bruožas – tik sportiškiems gamintojo modeliams būdinga banguojanti šoninė briauna. Žvelgiant į automobilį iš galo, atletiškos formos atrodo dar įspūdingiau, o visų varančiųjų ratų „quattro“ pavara pabrėžta įspūdingomis ratų arkomis, kurios šiame modelyje 15 mm platesnės nei „Audi S5 Sportback“.
Priekinė „Audi RS 5 Sportback“ dalis išsiskiria plačiomis ir vientisomis radiatorių dengiančiomis grotelėmis, tik RS modeliams būdingomis oro įsiurbimo angomis su korio raštu ir priekiniu matinio aliuminio oro aptaku su „quattro“ užrašu. Priekinių žibintų šonuose yra papildomi blizgios juodos spalvos elementai, kurie „Audi RS 5 Sportback“ suteikia dar atletiškesnę išvaizdą. Galinis RS oro srauto skirstytuvas, išmetimo sistema su ovaliais antgaliais ir bagažinės oro aptakas išvaizdai suteikia dar daugiau sportiškumo. „Audi RS 5 Sportback“ komplektuojamas su 19 colių lietais ratlankiais, papildomai galima užsisakyti 20 colių ratlankius, taip pat blizgios juodos spalvos, anglies pluošto arba matinio aliuminio apdailos paketus.
Amerikos rinkai skirtas itin galingas ir efektyvus 2.9 TFSI V6 variklis su dviem turbinomis pasiekia 331 kW (450 AG) galią, o maksimalus 600 Nm sukimo momentas išvystomas itin plačiame, nuo 1900 iki 5000 aps./min. siekiančiame sūkių diapazone. „Audi RS 5 Sportback” iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 3,9 sekundes ir gali pasiekti maksimalų 278 km/val. greitį. Dvi variklio turbinos generuoja iki 1,5 atmosferos slėgį ir, kaip ir kituose naujuose „Audi“ V6 ir V8 varikliuose, yra sumontuotos statmenai cilindrų blokui, taip užtikrinant itin kompaktišką išdėstymą ir minimalius srauto nuostolius, todėl 2.9 TFSI motoras akimirksniu reaguoja į akceleratoriaus paspaudimą.
Variklio galia į nuolatinę visų varančiųjų ratų „quattro“ pavarą su centriniu diferencialu perduodama per aštuonių greičių „tiptronic“ pavarų dėžę, kurios pavarų perdavimas buvo specialiai pritaikytas sportiškam važiavimui. Į priekinę ir galinę ašį perduodamas sukimo momentas paskirstytas 40:60 santykiu, taip užtikrinant ne tik dinamišką valdymą su optimaliu sukibimu, bet ir maksimalų saugumą. Jei kurios nors ašies ratai praslysta, galia akimirksniu perduodama kitai ašiai – iki 85 proc. priekinei ir iki 70 proc. – galinei. Sukimo momentas paskirstomas itin tiksliai ir yra suderintas su valdymo sistemomis, o papildomai užsakomas sportinis diferencialas paskirsto sukimo momentą tarp galinių ratų.
Penkių svirčių priekinė ir galinė pakaba užtikrina žymiai didesnį komfortą net ir pasirinkus patį sportiškiausią važiavimo režimą. Su standartine RS sportine pakaba „RS 5 Sportback“ yra 7 mm žemesnis už „Audi S5 Sportback“. Papildomai galima užsisakyti ir sportinę „plus“ pakabą, turinčią DRC (Dynamic Ride Control) važiavimo režimų sistemą, keramikinius stabdžių diskus ir RS modeliui pritaikytą dinaminę vairo sistemą. Jau standartinėje komplektacijoje yra „Audi drive select“ dinaminio važiavimo režimų nustatymo sistema, kurios pagalba vairuotojas gali pasirinkti norimą važiavimo režimą nuo labiau dinamiško iki komfortiško.
Itin kokybiškame ir sportiškame „Audi RS 5 Sportback“ penkių vietų salone panaudotos juodos apdailos medžiagos. Talpią ir taisyklingų formų 480 l bagažinę su vieno metro pločio pakrovimo anga galima išnaudoti itin praktiškai, o nulenkus galinių sėdynių atlošus, bagažinės tūrį galima padidinti iki 1300 litrų. „RS 5 Sportback“ sveria 1840 kilogramų.
Sportiška penkerių durelių galingo kupė prigimtis yra pabrėžta tokiais elementais kaip RS sportinės sėdynės, kurios gali būti aptrauktos aukščiausios kokybės „Nappa“ oda su korio raštu, ir daugiafunkciniu RS sportiniu oda aptrauktu vairu. Sėdynės, vairas, durelių slenksčiai ir pavarų perjungimo svirtis yra pažymėti RS logotipais. Specialiame RS informaciniame ekrane, integruotame į skaitmeninį „Audi“ prietaisų skydelį, rodoma informacija apie padangų slėgį, sukimo momentą ir veikiančias pagreičio jėgas. Važiuojant rankiniu režimu, pavarų perjungimo sufleris pataria vairuotojui, kada laikas jungti kitą pavarą, siekiant optimalios variklio galios. Itin išskirtinai RS salone atrodo kontrastingomis raudonomis siūlėmis sudygsniuoti vairas ir pavarų svirtis, „Alcantara“ audiniu aptrauktos atramos keliams, raudoni saugos diržai ir kilimėliai su RS logotipu. „Audi RS 5“ gali būti nudažytas išskirtine „Sonoma Green Metallic“ spalva.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Į gatves išriedėjo sunkvežimiai be vairuotojų: ar saugu?7
Be vairuotojo keliais važinės jau ir sunkvežimiai, bent jau Amerikos Teksaso valstijoje. Taip tikimasi išspręsti tolimųjų reisų vairuotojų trūkumą. Viliamasi, kad per ateinančius ketverius metus Jungtinių Valstijų keliuose riedės tūkstan...
-
Pusė autoservisų Lietuvoje – vis dar nelegalūs: kaip neatiduoti automobilio į blogas rankas?15
Apie tai, kokiame servise tvarkyti automobilį, kad įmonė tikrai būtų tvarkinga bei kur dėti nebenaudojamą automobilį, LNK žurnalistas kalbėjosi su aplinkos Apsaugos instituto direktoriumi Alfredu Skinuliu. ...
-
Nori daugiau tvarkos: nuomojami paspirtukai Kaune bet kur nesimėtys?16
Jau ne pirmą sezoną Kaune galima pasinaudoti nuomojamų elektrinių paspirtukų paslauga, tačiau mieste juos būdavo galima palikti bet kur. Ant takų ar šalikelėse numesti paspirtukai kėlė netvarką. Dabar planuojama įrengti specialias vietas, k...
-
Didinamas eismo saugumas ties IX fortu: keisis eismo organizavimas6
Akcinė bendrovė „Via Lietuva“ informuoja, kad artimiausiu metu Kaune, kelyje ties IX fortu, bus atlikti eismo organizavimo pakeitimai. Siekiant šioje vietoje padidinti eismo saugumą ir sumažinti pavojingų situacijų kelyje skaičių, na...
-
Kauno bandymas suvaldyti sukčiaujančius vairuotojus baigėsi nesėkme: kas bus toliau?22
Kauno bandymas suvaldyti elektromobilių vairuotojus, kad šie nesukčiautų, baigėsi nesėkme, tad šią savaitę apmokestintos visos iki šiol buvusios nemokamos elektromobilių įkrovimo stotelės. Miestas sutaupys dešimtis tūksta...
-
Nusprendė sudrausminti triukšmadarius: už garso viršijimą – techninės apžiūros anuliavimas?15
Alytuje garsiai varikliai griaudžia ne tik dieną, bet ir naktimis, todėl pareigūnai ėmėsi drausminimo priemonių – garso matuoklių. ...
-
Rygos automobilių muziejuje naujas eksponatas – perpjautas, bet važiuojantis
Rygos automobilių muziejus pasipildė neįprastu eksponatu – per pusę perpjautu antros kartos „Nissan Leaf“ elektromobiliu. Ką apynaujis, 2018 m. pagamintas automobilis veikia senovinių, klasikinių ir istorinę reikšmę turinči...
-
Švaresnio transporto link: Lietuva turi didelių rezervų1
ES valstybėms ieškant kelių, kaip sparčiai sumažinti transporto taršą, Lietuvos specialistai beda pirštu į žemai kabantį vaisių, kurį nuraškius vienu judesiu galima pasiekti bent dalį norimų rezultatų. ...
-
Kauniečio svajonė – vairuoti skandalingą „Tesla“ šedevrą23
Elektrinis monstras, turėjęs tapti „Tesla“ koncerno kūrybos viršūne, sulaukia vis daugiau apkalbų ir kritikos. Tačiau net ir kandžiausi atsiliepimai nemažina ažiotažo dėl pirmojo elektrinio sportinio visureigio „Cybertruck&l...
-
Palangoje – pokyčiai dėl vietinės rinkliavos už automobilių statymą3
Ketvirtadienį Palangos savivaldybės taryba apsisprendė dėl vietinės rinkliavos už automobilių statymą nustatytose apmokestinamose kurorto vietose pokyčių. Jie priimti Palangos rinkliavų centro siūlymu. ...