- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Prabėgus dvidešimčiai metų nuo to laiko, kai rinkoje pasirodęs pirmosios kartos „Twingo“ sukėlė tikrą perversmą mažų automobilių segmente, šiandien „Renault“ į savo garsųjį modelį pažvelgė nauju žvilgsniu. Pradėję nuo švaraus lapo ir semdamiesi įkvėpimo iš pirmojo „Twingo“ bei „Renault 5“ sėkmės, bendrovės inžinieriai ir dizaineriai sukūrė naują, novatorišką, judrų ir ypač smagų vairuoti automobilį.
Šiandien, vasario 14 d., „Renault“ atidengia savo naująjį „Twingo“, kuris visiems sušvis keturiomis ryškiomis spalvomis ir patrauks dėmesį tikrai atkakliu savo charakteriu.
Projektas – kartu su bendrove „Daimler“
Siekdami sužadinti novatoriškumo dvasią, kuria taip ryškiai alsavo 1992 m. išleisti pirmieji „Twingo“, 2008 m. „Renault“ inžinieriai ir dizaineriai, aukštai iškėlę reikalavimų sau kartelę ir tvirtai laikydamiesi tos filosofijos, kuri nuo pat pirmųjų žingsnių lydėjo kultinį modelį, per stulbinamai trumpą laiką tapusį „Renault“ kūrybiškumo simboliu, ėmėsi iššūkių kupinos misijos – naujos kartos „Twingo“.
Šį kartą siekta sukurti tokį automobilį, kuris, nepaisant savo mažų gabaritų, būtų dar erdvesnis ir judresnis. Tai reiškė, kad reikės galvoti apie modelį su gale montuojamu varikliu, nepaisant to, kad tokią idėją neišvengiamai lydės ir didesnės projektavimo išlaidos.
„Renault“ idėjos savo atgarsį surado bendrovėje „Daimler“, kuri tuo pačiu metu tyrinėjo naujos kartos dviviečių ir keturviečių „Smart“ versijų idėjas. Po netrukus įvykusių derybų 2010 m. abi įmonės pasirašė bendradarbiavimo sutartį, oficialiai uždegusią žalią šviesą bendram naujojo „Twingo“ ir naujų dviviečio bei keturviečio „Smart“ versijų projektavimui.
Gale sumontuotas variklis – paslankumo garantija ir erdvesnio salono galimybė
Gale sumontuotas variklis – tai didelis nediduko miesto automobilio pliusas. Dėl tokio sprendimo ne tik atsiranda daugiau erdvės priekyje, bet ir žymiai pagerėja sukimosi spindulys. Todėl gyvenvietėse ir automobilių aikštelėse naujasis „Twingo“ yra stebėtinai manevringas – tereikia vos kelis kartus pasukti vairą.
Mažesnis maitinimo blokas ir tolimiausiuose automobilio kampuose išdėstyti ratai leido sukurti daugiau erdvės salone. Be to, naujasis „Twingo“ gali didžiuotis tokia ratų baze ir salono erdve, kokia apskritai yra būdinga jau aukštesnės klasės segmento automobiliams.
Malonus ir lengvas valdymas, erdvus salonas bei nedidelis priekis rodo, kad naujasis „Twingo“ išsaugojo visas svarbiausias ypatybes, kurios iš karto, vos atskleidus 1992 m. Paryžiaus automobilių parodoje, užtikrino milžinišką sėkmę jo pirmtakui.
Spalvinga individualybė
Nors naujajame „Twingo“ pakankamai ryškiai atsispindi „Twin’Z“ bei „Twin’Run“ koncepcinių automobilių, kuriuos „Renault“ pademonstravo 2013 m., bruožai, tačiau vis tik naujokas trykšta ir savo individualumu.
Panašiai, kaip ir jo pirmtakas, naujasis Twingo“ į rinką žengia sušvisdamas keturiomis „pop stiliaus“ spalvomis (šviesiai mėlyna, balta, geltona ir raudona), kurios aiškiai signalizuoja, kad „Twingo“ dvasia ne tik gyva, bet ir tikrai vėl sugrįžta!
Kuriant šį modelį, įkvėpimo semtasi iš ir garsiojo „Renault 5“: naujojo „Twingo“ galinio lango nuolydis ir iškilūs pečiai primena „Renault 5 Turbo“ – savo laiku neregėtai populiarų automobilį su gale montuojamu varikliu.
Naujojo „Twingo“ priekyje dėmesį patraukia naujoji prekės ženklo išvaizdos koncepcija – iškilus „Renault“ logotipas juodame fone. Ekspresyvumo pojūtį dar labiau sustiprina dideli priekiniai žibintai, kuriuos gražiai užbaigia posūkių rodyklės bei LED dienos žibintai, sukuriantys aukštųjų technologijų ir modelio pirmtakų aido derinį. Naujojo „Twingo“ linijos – tai gyvumo ir tvirtumo dvelksmas, o jo žvitrumą pabrėžia lengvai atpažįstamas firminis žibintų išdėstymas.
Originalus ir platus naujojo „Twingo“ galinis langas dar ryškiau akcentuoja modernią užpakalinės dalies išvaizdą, o galiniai žibintai sukomponuoti kaip natūrali galinių durelių tąsa.
Dar didesnį universalumą užtikrins penkių durų architektūra, kuri su naujuoju Twingo“ ateina pirmą kartą per visą šio modelio gyvavimo istoriją.
Iš tikrųjų naujasis „Twingo“ turi ir kelis ypatumus, lėmusius didžiulę jo brolio – naujojo „Clio“ sėkmę. Tai – aptakumas, užmaskuotos galinių durelių rankenėlės ir gausybė suasmeninimo galimybių, kurias suteikia kėbulo spalvų gama bei išorinės apdailos pritaikymai: pavyzdžiui, klientai pagal savo norus gali išsirinkti veidrodėlius, šonines apsaugines juostas ir kėbulo piešinius. Keturios kėbulo spalvos ir pritaikymo pagal savo norus galimybės reiškia, kad naujasis „Twingo“ gali įgyti daugybę išvaizdos variantų – nuo moteriškumu dvelkiančio miesto automobilio iki vyriškai griežto sportinio.
„Naujojo „Twingo“ įkvėpimo šaltinis – ne tik jo pirmtakas, bet ir „Renault 5“. Naujasis „Twingo“ yra šiuolaikiška miesto automobilio interpretacija, savo linijomis ir architektūra akcentuojanti inovacijas; tai – smagus, žaismingas ir spinduliuojantis miesto automobilis.“
Laurensas van den Ackeris, „Renault“ pramoninio projektavimo vadovas
O ką gi slepia naujojo „Twingo“ vidus?
Kovo 4 d. Ženevos automobilių parodoje ateis eilė parodyti, ką gi slepia naujojo „Twingo“ vidus. Tiek brėždami išorines linijas, tiek ir kurdami vidų, inžinieriai bei dizaineriai nuolat sėmėsi įkvėpimo iš modelio praeities, kad galėtų būsimiems šeimininkams pasiūlyti spalvingą ir šviesų saloną, išmoningai sukuriantį patogumo naudotojui ir kasdieniško universalumo jausmą.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Gruodžio 1-ąją įsigalios nauji Kelių eismo taisyklių pakeitimai9
Jau šį sekmadienį, gruodžio 1 d., įsigalios nauji Kelių eismo taisyklių (KET) pakeitimai, numatantys keletą naujovių šalies keliuose. Reikės laikytis saugaus atstumo lenkiant ar apvažiuojant dviratininkus ir pėsčiuosius, bus draudžia...
-
Dviratininkų gerovei – papildomi milijonai
Susisiekimo ministerija, įvertinusi Ekonomikos gaivinimo ir atsparumo didinimo plano „Naujos kartos Lietuva“ priemones, pasiūlė Finansų ministerijai papildomus 33,7 mln. eurų skirti dviračių infrastruktūros plėtrai. ...
-
Plikledžio sezonas prasidėjo – ką verta prisiminti vairuotojams?
Artėjant žiemai, į darbą skubantys vairuotojai vis dažniau susiduria su slidžia kelio danga. Ryte netikėtai susiformavęs plikledis pastarosiomis savaitėmis sukėlė ne vieną eismą paralyžavusią avariją. Ką reikėtų prisiminti vairuojant slidži...
-
Naujus pokyčius lėmė poreikiai ir prognozės1
Keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ parengė naują traukinių metinį tvarkaraštį, įsigaliosiantį gruodžio 15 d. Daugiau reisų suplanuota populiariausiuose maršrutuose, trumpės kelionių trukmė. ...
-
Pasaulyje – „Toyota“, Europoje – „Dacia“7
Visų laikų geriausiai parduodamų lengvųjų automobilių lyderė „Toyota Corolla“ pernai pasaulyje buvo tik ketvirta, bet šiemet rudenį susigrąžino prarastą poziciją. ...
-
Griežto žingsnio atsisakė, bet trūkumų netoleruos1
Nuo 2025 m. vasario 1-osios turėjęs įsigalioti griežtesnis valstybinio numerio ženklų būklės vertinimas Techninės apžiūros centre (TAC) atšaukiamas. Taip nusprendė Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA). ...
-
Atšvaitai – niekis? Keiskime požiūrį1
Baltijos šalyse eismo sąlygos šaltuoju sezonu panašios, tačiau pėsčiųjų požiūris į savo saugumą keliuose itin skiriasi. ...
-
Svajonių automobilio kaina – tik išlaidų pradžia
Mažiau patyrę vairuotojai, planuodami įsigyti automobilį, žiūri tik į kainą. Sumokėjai 4 ar 5 tūkst. eurų ir nerūpestingai švilpi Lietuvos keliais! Tačiau realios tokio pirkinio sąnaudos gali nustebinti. ...
-
Primena: dalis vairuotojų nuo sausio gali netekti teisės vairuoti3
Svarbi žinia vairuotojams: lieka pusantro mėnesio pasitikrinti sveikatą tiems, kurie dar to nepadarė. Jeigu jūsų medicininė pažyma nebegalioja, nuo sausio 1-osios nebegalėsite vairuoti. Nuo naujųjų metų įvedama nauja tvarka: vairuotojo pažymėjim...
-
Dėmesio, vairuotojai: demaskavo, kaip jūs elgiatės, pravažiavę greičio matuoklius35
Jau daugiau nei savaitę turėtume važinėti lėčiau, nes įsigaliojo žiemos sezono taisyklės. Autostradoje bei greitkeliuose lengvieji automobiliai iki balandžio mėnesio galės važiuoti ne didesniu nei 110 km/val. greičiu. Automobilininkai kelia klaus...