Naujas „Mitsubishi Outlander“ koziris Pereiti į pagrindinį turinį

Naujas „Mitsubishi Outlander“ koziris

2007-12-05 09:00

Sėkmės sulaukęs japoniškas automobilis bus siūlomas su galingesniais dyzeliniu ir benzininiu varikliais

Naujas benzininis variklis ir galimybė pasirinkti automatinę pavarų dėžę bei dar galingesnis dyzelinis variklis. „Mitsubishi Outlander“ Lietuvoje pradėtas pardavinėti prieš gerą pusmetį, o galimybė pasirinkti naują variklį turėtų pritraukti naujų pirkėjų dėmesį. Japonijos gamintojai šio SUV klasės automobilio paklausą tikisi padidinti nuo 113 tūkst. automobilių šiemet iki 180 tūkst. 2008-aisiais. 30 tūkst. šių automobilių žadama parduoti Europoje.
Lietuvoje kitąmet tikimasi parduoti 290 naujų „Outlander“. Šiemet nuo balandžio iki spalio pabaigos buvo parduota 110 antros kartos „Outlander“. Tai – 7,9 proc. vidutinės klasės visureigių rinkos dalis.

Ekonomiškas ar patogus?

Vis dėlto itin dažnai pageidaujamos kombinacijos – ekonomiško dyzelinio variklio ir automatinės pavarų dėžės – „Mitsubishi Outlander“ pardavėjai pasiūlyti negali. Tad pirkėjams teks rinktis tarp ekonomijos ir patogumo.
Su automatine pavarų dėže komplektuojamas benzininis 2,4 l darbinio tūrio (170 AG) variklis šimtui kilometrų vidutiniškai sunaudoja 9,3 l degalų. Šis variklis derinamas ir su mechanine pavarų dėže.
Naujojo 2,2 l darbinio tūrio (156 AG) dyzelinio variklio sąnaudos – 7,2 l. Tačiau bent jau artimiausiu metu šio variklio Lietuvos pirkėjams „Mitsubishi“ atstovai nesiūlys. Jau beveik metus „Mitsubishi Outlander“ pardavinėjamas su ekonomiškiausiu 2 l dyzeliniu varikliu, kurio „apetitas“ mišriu režimu – 6,7 l.
Apsispręsti galbūt padės automobilio kaina. „Mitsubishi Outlander“ su benzininiu 2,4 l varikliu kainuoja nuo 72,9 tūkst. litų, tai gerokai pigiau nei pusmetį pardavinėta versija su 2 l dyzeliniu varikliu (apie 90 tūkst. litų).

Tiekia vokiečiai ir prancūzai

2,0 l dyzelinius agregatus „Mitsubishi Outlander“ gamintojams tiekia Vokietijos kompanija „Volkswagen“.
Naująjį 2,2 l darbinio tūrio keturių cilindrų dyzelinį variklį kūrė Prancūzijos koncerno „PSA Peugeot Citroen“ inžinieriai. Šis variklis derinamas su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže, iki 100 km/val. automobilis įsibėgėja per 9,9 sekundės.
2,4 l. darbinio tūrio benzininis 4 cilindrų variklis priklauso „World Engine“ šeimai, kurią kartu su „Mitsubishi“ sukūrė „DaimlerChrysler“ ir „Hyundai“ kompanijos. Variklis gali būti komplektuojamas su penkių laipsnių mechanine arba šešių laipsnių automatine pavarų dėže. „Outlander“ su šiuo varikliu dinamika iki 100 km/val. – 9,6 sekundės su mechanine ir 10,8 sekundės su automatine pavarų dėže.

Veikia be priekaištų

Per Škotijoje surengtus „Mitsubishi Outlander“ bandymus pasirenkame du automobilius su 2,4 l benzininiu varikliu. Vienas jų suderintas su 5 laipsnių mechanine, antrasis su 6 laipsnių automatine pavarų dėže.
Vingiuoti Škotijos keliai puikiai tinka įvertinti pavarų dėžės darbą, tačiau pusdienį pavažinėjus su vienu ir pusdienį su kitu automobiliu nesinori daryti kategoriškų išvadų – abi pavarų dėžės veikia be kiek didesnių priekaištų.
Vis dėlto pirmenybę reikėtų atiduoti automatinei transmisijai, juolab kad ji leidžia pavaras perjungti ir mechaniškai.

Pranoksta savo pirmtaką

Antrosios kartos „Mitsubishi Outlander“ sulaukė gerokai didesnės sėkmės, nei jo pirmtakas.
„Outlander“ dizainas – vienas įspūdingiausių iš visų SUV klasės konkurentų. Sportiškas charakteris atsispindi tiek žvelgiant iš išorės, tiek sėdint viduje. Išskirtinis interjero elementas – prietaisų skydas, panašus į sportinio motociklo.
„Mitsubishi“ kompanija kurdama „Outlander“ modelį glaudžiai bendradarbiavo su „PSA Peugeot Citro?n“ koncernu. Šio bendradarbiavimo rezultatas – kaip du vandens lašai į „Outlander“ panašūs prancūziški automobiliai – „Peugeot 4007“ ir „Citroen C Crosser“. „Outlander“ giminaičiai iš Prancūzijos netrukus pasirodys ir Lietuvoje, tačiau „Mitsubishi“ atstovai tikina, kad sėkmingai konkuruoti padės mažesnė japoniško modelio kaina.
Sėkmės sulaukusi „Mitsubishi“ kompanija kitais metais „Outlander“ gamins ne tik Japonijoje, bet ir Europoje – automobilis riedės nuo gamyklos Olandijoje konvejerių.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų