"Išvydę "Mini Cooper Clubman" žmonės pakelia ne vidurinį rankos pirštą, bet nykštį", – pastebi 39-erių kompanijos "Suitsupply" vadovas Lietuvoje Gediminas Petrauskas.
Žaismingas ir simpatiškas
"Jis turi puikią aurą, – gyrė savo rudos perlamutrinės spalvos 2007 m. automobilį "Mini Cooper Clubman" vilnietis G.Petrauskas. – Anksčiau turėjau "BMW X5". Juo iš kiemo įsukti į gatvę būdavo nelengva. Dažnai nepraleisdavo, nes daugelis, matyt, galvojo, kad kažkoks budulis važiuoja. Išvydę "Mini Cooper Clubman" jie geranoriškai šypsosi ir dažnai kelia aukštyn nykštį."
G.Petrauskas įsitikinęs, kad daugelis "Mini" vairuotojų vertina formą, stilių, ir ne tik automobilių srityje. Jiems svarbus ir aprangos stilius ir ar estetiškai atrodo maisto patiekalas ant stalo.
"Dauguma visureigių atrodo pikti, kelia pagarbą ir baimę, o "Mini Cooper" – gražus, žaismingas ir kelia simpatiją", – džiaugiasi verslininkas.
Tarsi susiformavo nuomonė, kad "Mini Cooper" – jaunimo pamėgtas automobilis. G.Petrauskas – verslininkas, jam – 39-eri.
Vilnietis neišsisukinėja: "Turbūt esu gurmanas ir avantiūristas. Vyrai dažnai kostiumą perka vienu dydžiu didesnį, kaip seniau sakydavo, išaugimui. Tai – ego klausimas: ar jis didesnis nei automobilis? Tačiau automobilio dydis ir vyriškumas su tuo nesusijęs."
15 cm ilgesnis
Variklis – 1,6 l darbinio tūrio, 88 kw/120 AG, automatinė pavarų dėžė, maksimalus sukimosi momentas – 160 Nm/4250 rpm, 100 km/val. pasiekia per 9,8 sek., o maksimalus greitis – 201 km/val. Mieste automobilis sunaudoja apie 6,5, autostradoje – 5,5 l benzino.
Tokie pagrindiniai "Mini Cooper Clubman" automobilio duomenys. Gediminas pasidžiaugia, kad "Clubman" yra prailgintas 15 cm ir jo ilgis siekia 390 cm.
Todėl gale nesunkiai įsitaiso į mokyklą vežami vaikai su kuprinėmis: "Jei tai būtų neprailgintas "Mini Cooper", už mano nugaros galėtų sėdėti tik vienas vaikas ir mažas šunelis."
Mažam automobiliui buvo papildomai užsakyti dideli ksenoniniai žibintai, yra klimato kontrolė. Gediminas ypač patenkintas per minutę leduką ištirpdančiu šildomu priekiniu stiklu ir "Run On Flat" sistema: jau porą kartų verslininkas tuščiomis padangomis nuvažiavo apie 100 km.
Važiavo ir penkiese
"Neišsiskyriau, neturiu 20 metų jaunesnės žmonos, vidutinio amžiaus krizė dar nekamuoja, – juokiasi verslininkas. – Bet nežinau, kaip iš "Subaru Impreza WRX STi" persėdau į "BMW X5" ir galiausiai – į "Mini Cooper Clubman".
Su kietai, bet tvirtai ant žemės stovinčiu "Subaru", prisipažįsta Gediminas, jis atrado malonumą važiuoti. "BMW X5", kuris, sustojus prie sankryžos, dar linguodavo, Gediminas pardavė po pusmečio: "Kasdien važiuoti į "Europos" stovėjimo aikštelės penktą arba šeštą aukštą BMW automobiliu buvo kančia, darbas. O važiuojant "Mini Cooper Clubman" užvaldo sportinis malonumas."
Manevringas, tvirtai stovi ant kelio, kompaktiškas ir patogus mieste: komplimentus savo automobiliui žarsto Gediminas. 182 cm ūgio vyras pastebi, kad automobilyje, jei važiuoja dviese, puikiai įsitaiso ir 195 cm ūgio jo kolega.
"Užlenkus galines sėdynes ir vienas galines dvigubas dureles, jame telpa ir šaldytuvas, – tikino vyras. – Daugelis pažįstamų juokdavosi, kai iš mažo automobilio išlipdavo penkiese."
Pasišokinėdamas – į kalniuką
Minusai? Estetiškas automobilis nepatogus ilgoms kelionėms. Gediminui svarbu itin kokybiška garso sistema, todėl jis šiek tiek kritikuoja gamyklinę "Mini Cooper" integruotą aparatūrą.
"Ir šis automobilis, įvertinant mūsų kelius, turi silpną važiuoklę, – pripažino "Suitsupply" vadovas Lietuvoje. – Tenka apvažiuoti duobes ir šulinius, nes kitaip bene kasmet reikėtų tvarkyti važiuoklę."
O žiemą? Kartais kyla problemų, nes tai žemas automobilis, todėl sunku važiuoti per sniegą. Tačiau į kalniuką kyla pasišokinėdamas, nes yra lengvas, užvažiuoja.
Ne, mažyliu ar kokiu kitu mažybiniu vardu vilnietis savo automobilio nevadina. Tačiau juokdamasis pastebi, kad vienas draugas jį vadina batiskafu: jis rudas, tarsi surūdijęs, o apvalūs, dideli ksenonai žibintai – tarsi iliuminatoriai.
Kada gavo didžiausią dozę adrenalino važiuodamas šiuo automobiliu? Verslininkas šypsosi: "Kai Vokietijoje greitkeliu važiavau maksimaliu, 201 km/val. greičiu. Jaučiausi tarsi pažeme lėkčiau kamanės viduje arba išties važiuočiau batiskafu."
Komentaras
Edvardas Žičkus, prodiuseris, žurnalistas
Esu didelių, galingų ir saugių automobilių vergas. Tačiau, atidavęs savo "Audi" į automobilių servisą, vieną savaitgalį išsinuomojau "Mini Cooper". Ir tas savaitgalis užtruko pusmetį. Išbandžiau penkis "Mini Cooper" – "Mini Cooper One", "Mini Cooper Cabriolet", "Mini Cooper". Labai patogus automobilis. Malonu juo važiuoti nuo Vilniaus iki pajūrio ir atgal. Manevringas ir greitas. Ir jo, kaip mano daugelis, vėjas nemėto į šonus. Žmonės, matydami šį automobilį, jaučia pagarbą ir geranoriškumą. Be to, Vilniuje šiam automobiliui lengviau rasti stovėjimo vietą.
Minusai? Mieste rijo daug kuro – 9 l benzino. Ir šis automobilis yra pervertintas – manau, kad bent 20 proc. sumos mokama už vardą.
Naujausi komentarai