Lietuvio garaže – išskirtinis motociklas

  • Teksto dydis:

Lietuvoje – ypatingas pirkinys: vienas greičiausių pasaulyje serijinių motociklų „Panigale V4S SP2“.

Vos atvėrus duris pirmajam „Ducati“ salonui, šio ženklo gerbėjų dėmesys dar labiau sustiprėjo. Galiausiai – išskirtinė naujiena: lietuvis įsigijo tik pagal užsakymus gaminamą „Panigale V4S SP2“.

„Šio modelio gamyba yra limituota ir pradedama tik tada, kai atsiranda konkretus klientas. Motociklas surenkamas rankomis Italijoje, o savo savybėmis jis labai artimas tam modeliui, kuriuo varžomasi pasaulio elito „Moto GP“ lenktynėse“, – sakė Tomas Grigonis, „Ducati“ prekės ženklo vadovas.

„Panigale“ modelio V4S SP2 versija – dar labiau patobulinta ir turi daugiau išskirtinumų. Motociklo variklis – keturių cilindrų V formos, 1,1 l darbo tūrio.

Šio modelio gamyba yra limituota ir pradedama tik tada, kai atsiranda konkretus klientas.

„Jo didesnė galia – 228 AG. Sumontuoti lengvi, vos 2,5 kg sveriantys, anglies pluošto ratlankiai. Motociklas sveria 168 kg, tad galios ir svorio santykis taip pat išskirtinis: 1 kg tenka apie 1,35 AG. Skaičiai iškalbingi“, – teigė T.Grigonis.

„Ducati“ inžinieriai, kurdami šį motociklą, pasistengė, kad jis būtų kuo greitesnis. Tam pasitarnauja ir elektroniniu būdu reguliuojama „Ohlins“ priekinė ir galinė pakaba, galingi „Brembo“ stabdžiai, sukurti itin intensyviai stabdyti lenktynių trasose. GPS sistema tiksliai matuoja trasos įveikimo laikus ir tai atsispindi prietaisų skydelyje. „Track Evo“ režimo duomenys pateikiami taip pat, kaip ir „Moto GP“ motociklų: ekrane – variklio sūkiai ir skaičius, rodantis esamą pavarą.

Potencialas: „Panigale V4S SP2“ gali lėkti greičiau nei 300 km/val. / Gamintojo nuotr.

Paklaustas, ar šis modelis galėtų būti vadinamas kolekciniu, T.Grigonis atsakė, kad tokie galėtų būti dauguma „Ducati“ gaminių.

„Kiekvienam modeliui sukurtos ypatingos, išskirtinės versijos. Pavyzdžiui, yra bendri gaminiai su „Lamborghini“, dėl to „Ducati“ motociklai – dar ypatingesni, – kalbėjo T.Grigonis. – Lietuviai taip pat nori būti išskirtiniai, stilingi, tad nieko keisto, kad šis prekės ženklas pavergė mūsų širdis – „Ducati“ gerbėjų Lietuvoje nuolat daugėja.“


Šiame straipsnyje: Panigalemotociklasducati

NAUJAUSI KOMENTARAI

Anonimas

Anonimas portretas
Bambekliai.. Turbut niekada ant motociklo nesedeja. Niekas nelaksto 250.. Svarbiau yra per kiek laiko 0-100 pasieksi, tada ir buna didziausia adrenalino doze

ogi

ogi portretas
bus dar 1 isskirtynis bagocius kandidatas i AA.?===

Dar vienas kauks naktimis

Dar vienas kauks naktimis  portretas
Beje,koks pas mus leidžiamas greitis?250?Važinės 50 km/h mieste ir 90 užmiestyje??Tai reiškia,kad tai bus pastovus KET pažeidėjas keliantis grėsmę visuomenei.
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių