- ELTOS inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Šių metų lapkritį Lietuvoje iš viso įregistruoti 959 elektromobiliai. Tai 50,8 proc. daugiau elektromobilių nei pernai lapkritį, tačiau 17,8 proc. mažiau nei šių metų spalį, skelbia Lietuvos energetikos agentūra (LEA).
Anot agentūros, nauji automobiliai sudarė 16,9 proc. visų per lapkritį įregistruotų lengvųjų keleivinių transporto priemonių. Nauji elektromobiliai užėmė 12,7 proc. naujų šios kategorijos automobilių pardavimo rinkos: iš jų 145 – grynieji elektromobiliai ir 185 – iš išorės įkraunami hibridai.
Didžiausią naujų įregistruotų lengvųjų automobilių rinkos dalį lapkritį užėmė hibridiniai šios kategorijos automobiliai – 49,6 proc. visų per mėnesį parduotų naujų lengvųjų automobilių. Per lapkritį įregistruoti 1 290 naujų hibridinių automobilių.
Naujų lengvųjų keleivinių transporto priemonių segmente benzinu varomų automobilių rinkos dalis lapkričio mėnesį sumažėjo iki 16,1 proc., dyzelinių automobilių rinkos dalis sumažėjo iki 18,5 procento.
Nauji elektromobiliai sudarė 60 proc. visų per lapkritį įregistruotų lengvųjų krovininių elektromobilių.
Tuo metu naudotų lengvųjų keleivinių automobilių rinkoje šiemet lapkričio mėnesį lengvieji keleiviniai elektromobiliai sudarė 4,91 procento. Nuo visų per mėnesį parduotų ir įregistruotų naudotų lengvųjų automobilių dyzelinės transporto priemonės sudarė 62,6 proc., benzinu varomos – 21 proc., hibridinės transporto priemonės – 7,9 procento.
Naudotų lengvųjų krovininių automobilių rinkoje lapkričio mėnesį elektromobiliai užėmė 1,03 proc. naudotų šios kategorijos automobilių rinkos, dyzelinės transporto priemonės – 93,91 procento.
Gruodžio 1-osios duomenimis, Lietuvos kelių transporto priemonių parko registre iš viso buvo įregistruoti 27 447 lengvieji keleiviniai elektromobiliai, iš jų 15 653 – grynieji elektromobiliai ir 11 794 – iš išorės įkraunami hibridai. Taip pat registre yra 533 lengvieji krovininiai elektromobiliai, iš jų 525 – grynieji elektromobiliai ir 8 – iš išorės įkraunami hibridai.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Ekspertas atskleidė, ko tikėtis elektromobilių vairuotojams8
Praėjusiais metais Lietuvoje reikšmingai augo tiek elektromobilių rinka, tiek ekologiškoms transporto priemonėms skirta infrastruktūra. Visgi ekspertai pastebi, kad nors bendras įkrovimo stotelių skaičius atrodo didelis, vairuotojai dar ga...
-
Nepaiso naujos tvarkos: per pirmąsias dvi savaites nubausta šimtai vairuotojų26
Per pirmąsias dvi šių metų savaites dėl negaliojančios sveikatos pažymos nubausta 250 vairuotojų, BNS informavo Policijos departamentas. ...
-
Lietuvos teritorijoje nebegali būti šių automobilių45
Nuo šeštadienio lengvieji automobiliai su baltarusiškais registracijos numeriais nebegali būti Europos Sąjungos (ES), taip pat ir Lietuvos teritorijoje. ...
-
Naudotų automobilių rinka atsigauna?
Lietuvoje pernai pirmą kartą įregistruota 167,9 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 9 proc. daugiau nei užpernai, kai šis skaičius siekė 154,2 tūkst., remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis, penktadienį skelbia b...
-
Vairuotojus stebina nemalonus siurprizas3
Šaltuoju metų laikotarpiu klaipėdiečiai susiduria su neįprasta problema. Šildant automobilį, kai kada subyra langų stiklai. Daugelis mano, kad tai įvyksta dėl karšto ir šalto oro kontrasto, tačiau specialistai pabrėžia, k...
-
Greičio matuokliai sustatyti nesilaikant tvarkos: kuriuos paliks, o kurių nebeliks9
Naujasis susisiekimo ministras Eugenijus Sabutis sako, jog išgirdo vairuotojų skundus ir žada keliuose mažinti greičio matuoklių skaičių. Anot ministro, dabar jie skirti pasipinigavimui, bet ne saugumui. O auditas parodė, kad dalis matuoklių pa...
-
Europoje – „Renault“, JAV – „Honda“
„Būtent šis mūsų modelis gali tapti pokyčių elektromobilių rinkoje varomąja jėga“, – pareiškė „Renault“ vadovas Fabrice’as Cambolive’as, atsiėmęs pagrindinį tradicinio konkurso „Metų au...
-
Iš sostinės gatvių išnyks kledarai2
Vilnius planuoja, kad iki 2030 m. ne mažiau nei 55 proc. visų viešojo transporto priemonių sudarys varomos elektra arba alternatyviu kuru. ...
-
Žalieji tikslai – iššūkis įpročiams
„Nuo arklio pereiti prie ratų buvo lengva, o dabar keistis žmonės nenori, nes retas keliavimo būdas yra patogesnis nei savo automobiliu“, – tvirtina ekologas Liutauras Stoškus. ...
-
Kelių mokesčiai: kodėl Lietuva dar nesilygiuoja į Europą?2
Tvirtinant Lietuvos metinį biudžetą kilo diskusijų dėl kelių finansavimo. Europos pavyzdžiai rodo, kad, pakeitus kelių mokesčio sistemą, galima surinkti papildomų lėšų kelių infrastruktūrai ir gauti kitos naudos. Tačiau mokesčių na&sca...