- Elijus Kniežauskas
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Šiuos automobilius pamatęs gatvėje ne vienas nužvelgia su pavydu, tačiau retas kaunietis juos yra vairavęs. "Kauno diena" buvo pakviesta išbandyti du superautomobilius – "Lamborghini Gallardo" ir "Ferrari 360 Spider".
Nauji potyriai
Nekasdienio pasiūlymo redakcija sulaukė iš įmonės "Laisvalaiko dovanos". Į pašto dėžutę įkrito laiškas su pasiūlymu.
Nesakyčiau, kad išbandyti šiuos automobilius buvo mano svajonė, bet nemirktelėjęs priėmiau pasiūlymą. Tuoj paaiškinsiu kodėl. Buvau įsitikinęs, kad daugiau nei pusvalandį pasivažinėti niekas neleis. Be to, su šiais automobiliais važiuoti paprastomis miesto gatvėmis, o ne gražiausiais Lietuvos keliais tėra tuščias oro šildymas.
Iškyla ir atsakomybės klausimas – nardyti tarp kitų eismo dalyvių su 100 tūkst. eurų kainuojančiais automobiliais, kurių ir proporcijos kitokios, ir valdymas skiriasi nuo tos vieno mėnesio atlyginimo vertės lupenos, kurią kasdien tenka vairuoti.
Vis dėlto nemirktelėjęs sutikau. Tai išėjimas iš komforto zonos, nauji potyriai, be to, jei duoda – imk.
Pasidalijome automobilius
Pasirinkau "Lamborghini Gallardo", kolega Mindaugas sėdo į "Ferrari 360 Spider". Kolega paprastesnis, patraukė gal ryški raudona spalva, bet "Lamborghini Gallardo" yra išskirtinis superautomobilis.
Vien jo atsiradimo istorija ko verta. "Lamborghini" kompanija ilgą laiką ir dar šiandien gamina traktorius bei kombainus. Jos įkūrėjas Ferruccio Lamborghini buvo įžeistas "Ferrari" įkūrėjo Enzo Ferrari.
Ferruccio iš traktorių gamybos susikrovė turtus, prisipirko greitų sportinių automobilių, o tarp jų ir vieną "Ferrari" modelį. Neapsikentęs problemų su sankaba, šis nuvyko pasikonsultuoti pas patį Enzo. Šis su kritika nesutiko, išpeikė, kad Ferrucio nemoka vairuoti, nieko nesupranta ir liepė rūpintis savo traktoriais, nes tik tokią transporto priemonę pats ir gali sukurti.
Ferruccio įsiuto ir sukūrė vieną įspūdingiausių superautomobilių markių pasaulyje.
"Lamborghini" automobiliams vardai duodami legendinių koridos bulių garbei. Tų, kurie nepralaimėdavo ietimis ir kardais ginkluotiems matadorams.
Tiesa, šis testui duotas modelis "Gallardo" yra pavadintas ne konkretaus buliaus, o visos jų veislės garbei. Tai dviejų durų kupė su 5 l darbinio tūrio varikliu, kuris išvysto beveik 600 arklio galių ir pasiekia 325 km/val. greitį.
Lyg kosminiame laive
Įsėdi į automobilį ir pasijunti lyg kosminiame laive. Vairuotojo sėdynė taip žemai, kad atrodo jauti šilumą nuo asfalto, kuris nuo tavo paties sėdynės tėra per gerą sprindį.
Šypseną kelia interjero apdaila. Labai eklektišas dizainas – švytintis superautomobilių aliuminis dera su senos "Audi" prietaisų skydeliu, posūkių svirtimis ir multimedijos įranga.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Kaunui pavyko: nevienareikšmis sprendimas davė greitų vaisių21
Kauno senamiestyje nuo rugpjūčio pradėjęs veikti sumažintos taršos zonos mokestis jau duoda vaisių. Gyventojai pastebi mažėjantį automobilių srautą, bet padaugėjo ir nepasitenkinimo dėl baudų. Savivaldybė skaičiuoja, kad įspėjimus dėl...
-
Pasaulį išgelbėti turėjusi prekė Lietuvoje patraukli vis mažiau9
2024 metais beveik dešimtadaliu išaugo naudotų automobilių prekyba. Rinkoje vis dar karaliauja dyzeliniai automobiliai, o pasaulį nuo taršos turėję išgelbėti elektromobiliai vis mažiau paklausūs. Nors prekyba augo, ne visiem...
-
„Regitra“: tikimasi, kad šių modernių automobilių skaičius augs1
Elektromobilių skaičius Lietuvoje kasmet auga, tačiau ne tokiais tempais, kad didėtų jų dalis lengvųjų automobilių rinkoje. Automobilių prekybininkai pastebi, jog susidomėjimas elektromobiliais pastaraisiais metais sumenko, nors infrastruktūra page...
-
„Rombai“ Kaune gelbėja gyvybes?61
Kasmet susisiekimo infrastruktūrą gerinantis ir padidintą dėmesį eismo saugumui skiriantis Kaunas pasiekė lauktų rezultatų. Analogų šalyje neturintys rombo formos ženklai ant važiuojamosios kelio dalies prisidėjo prie išsaugotų gyvyb...
-
Avarija spūstyje? Pravers ne vien šaltas protas4
Transporto spūstys miestuose – įprasta kasdienybė. Ne tik ilgėja kelionės laikas, bet ir dažniau įvyksta eismo nelaimės. Tačiau šiems iššūkiams galima pasiruošti. ...
-
Būsimiems vairuotojams – egzaminavimo pokyčiai2
„Regitra“ pusę metų neleis registruotis vairavimo egzaminui asmenims, per metus penkis kartus laikyti užsiregistravusiems, tačiau neatvykusiems. ...
-
Specialistų išvada: maršrutas pasiteisino6
Keleivių vežimo įmonės „LTG Link“ duomenimis, nuo 2023 m. gruodžio 27-osios traukiniais tarp Vilniaus ir Rygos važiavo beveik 62 tūkst. keleivių. ...
-
Geriausių elektromobilių dešimtukas: ekspertų ir pirkėjų nuomonės – skirtingos9
Britų savaitraštis „Autocar“ sudarė 2024 m. geriausių elektromobilių dešimtuką. Jame kažkodėl nėra nė vieno Kinijos, tvindančios vis daugiau rinkų savo gaminiais, atstovo. ...
-
Elektromobilių gamintojai suprato: teks prisitaikyti prie realijų55
2025-aisiais lietuviai vis labiau jaus naujas elektromobilių rinkos tendencijas. Dar neseniai dideliais šuoliais elektrifikuoti mūsų šalies rinką žadėję jų gamintojai koreguoja ambicingus planus. Dabar potencialūs pirkėjai viliojami nuo...
-
Perspėja: 70 tūkst. vairuotojų gali turėti rimtų problemų
Sveikatos nepasitikrinus apie 70 tūkst. vairuotojų, policija specialių reidų neplanuoja, ketvirtadienį paskelbė „Regitra“. ...