- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Prieš pat oficialią pardavimų pradžią, kuri numatoma antrąjį šių metų ketvirtį, „Kia Stinger“ pasinėrė į arktinės žiemos išbandymus. Įveikęs Niurburgringo trasos testą Vokietijoje, naujasis „Kia“ sportinis sedanas pasiryžo įveikti neigiamos temperatūros ir ledo išbandymus snieguotoje Švedijoje.
Inžinieriai siekia suderinti vairuotojų troškimus vairuoti bet kokiomis sąlygomis stabilų ir nuspėjamą „Gran Turismo“ automobilį su malonaus, dinamiško vairavimo patirtimi.
Iš automobilių bandymų centro Arjeploge (Švedija, Laplandija) „Kia“ savo naująjį modelį palydėjo susigrumti su prastu sukibimu pasižyminčia kelio danga ant užšalusio Uddjaure ežero ledo.
Paskutinis bandymų etapas leis „Kia“ inžinieriams galutinai užbaigti „Stinger“ tobulinimo darbus ir suderinti optimaliausius sprendimus tiek galinių, tiek visų varančių ratų sistemą turintiems modeliams.
Naujasis „Stinger“ bus pirmasis „Kia“ sedanas, kuris nuo pat pardavimų pradžios leis vairuotojams rinktis galinių arba visų varančių ratų sistemą.
Visų varančių ratų sistema yra sukurta optimaliam sukibimui bet kokiomis sąlygomis. Ši pavara yra derinama su pažangia „Dynamic Torque Vectoring Control“ sistema, kuri automatiškai reguliuoja variklio galios perdavimą kiekvienam ratui atskirai, priklausomai nuo važiavimo sąlygų ir sukibimo. Šis techninis sprendimas užtikrina stabilumą įveikiant posūkius bei važiuojat prastu sukibimu pasižyminčia kelio danga.
Galiniais ratais varomo modelio pirkėjai galės rinktis mechaninį riboto praslydimo diferencialą. Labiausiai patyrę vairuotojai 3,3 l variklį turinčiuose „Stinger GT“ modeliuose galės mėgautis vairavimo malonumu, nes šie automobiliai turės visiškai išjungiamą ESC elektroninę stabilumo kontrolės sistemą bei „Traction Control System“ traukos kontrolės sistemą (pasirinkus „Sport“ režimą).
„Automobilių bandymas ekstremaliose situacijose leidžia mums didžiulį dėmesį skirti stabilumui ir nuspėjamumui bet kokiose situacijose. Būtent tokias savybes „Stinger“ gali pasiūlyti vairuotojams. Tačiau visų svarbiausia, kad šie testai suteikia mums galimybę sukurti tokį automobilį, kokio pirkėjai tikisi iš sportinio sedano. Mes norime, kad entuziastingi vairuotojai mėgautųsi kiekviena akimirka vairuodami savo „Singer“ bet kokiomis sąlygomis, be jokių kompromisų saugumui“, - sakė „Kia“ automobilių testavimo ir vystymo vadovas Albertas Biermannas.
Žiemos testas patvirtins ir „Stinger“ modelio patikimumą. Naujojo „Kia“ sedano medžiagų kokybę „patikrins“ 35°C šaltis bei suteiks inžinieriams galimybę drąsiai pristatyti šį modelį kaip išlaikantį ekstremaliausius išbandymus. „Stinger“ modeliui bus suteikiamos tokios pat garantijos, kaip ir kitiems „Kia“ modeliams.
Priklausomai nuo rinkos, „Stinger“ pirkėjai galės rinktis iš trijų variklių. Pats galingiausias – 3,3 l „twin-turbo“ V6 variklis, išvystantis 370 AG galią ir 510 Nm sukimo momentą. Šį variklį turintis modelis iki 100 km/h įsibėgėja vos per 5,1 sek. Tai geriausias įsibėgėjimo laikas „Kia“ gaminamų modelių istorijoje. Pirkėjai taip pat galės rinktis 2,2 l keturių cilindrų variklį su turbina. Jo galia siekia 255 AG, o didžiausias sukimo momentas - 353 Nm. Trečiasis variklis – 2,2 l dyzelinis motoras su turbina, pasižymintis 200 AG galia ir 440 Nm sukimo momentu. Visi varikliai bus derinami su 8 pavarų automatine transmisija.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
„Regitra“ praneša: automobilių savininkai turės mokėti daugiau3
Valstybės duomenų agentūrai paskelbus mokestinių metų vartotojų kainų indeksą, keičiasi automobilių registracijos mokesčio dydžiai. Pagal naująjį kainų indeksavimą, „Regitroje“ tarifai bus atnaujinti ir pradėti taikyti šia...
-
Automobilių niekam nereikia?9
Jau ne vienus metus Kaune nutempiami nebenaudojami automobiliai, tačiau savininkai retai kada atsiima savo turtą. Bešeimininkės transporto priemonės tiesiog utilizuojamos. ...
-
Kai kur neliko vieno informacinio kelio ženklo, tačiau vis tiek bus fiksuojami galimi pažeidimai
Lietuvos magistraliniuose keliuose nuo sausio 1-osios nebeliko apie stacionarius matuoklius vairuotojus informavusio kelio ženklo, rašo portalas „Made in Vilnius“. ...
-
„Air Baltic“: Vilniuje mes tampame vis stipresniu vežėju
Latvijos oro bendrovė „Air Baltic“ per artimiausius kelerius metus savo orlaivių parką ketina padidinti 15 naujų lėktuvų, dalis kurių bus bazuojama ir Vilniuje, sako jos generalinis direktorius Martinas Gaussas (Martinas Gausas), rašo...
-
„Regitra“ teiks naują paslaugą: tikimasi, kad ji išpopuliarės tarp vairuotojų1
Tarptautinį vairuotojo pažymėjimą nuo šiol galima užsisakyti skubos tvarka, trečiadienį paskelbė „Regitra“. ...
-
Kaunui pavyko: nevienareikšmis sprendimas davė greitų vaisių32
Kauno senamiestyje nuo rugpjūčio pradėjęs veikti sumažintos taršos zonos mokestis jau duoda vaisių. Gyventojai pastebi mažėjantį automobilių srautą, bet padaugėjo ir nepasitenkinimo dėl baudų. Savivaldybė skaičiuoja, kad įspėjimus dėl...
-
Pasaulį išgelbėti turėjusi prekė Lietuvoje patraukli vis mažiau11
2024 metais beveik dešimtadaliu išaugo naudotų automobilių prekyba. Rinkoje vis dar karaliauja dyzeliniai automobiliai, o pasaulį nuo taršos turėję išgelbėti elektromobiliai vis mažiau paklausūs. Nors prekyba augo, ne visiem...
-
„Regitra“: tikimasi, kad šių modernių automobilių skaičius augs2
Elektromobilių skaičius Lietuvoje kasmet auga, tačiau ne tokiais tempais, kad didėtų jų dalis lengvųjų automobilių rinkoje. Automobilių prekybininkai pastebi, jog susidomėjimas elektromobiliais pastaraisiais metais sumenko, nors infrastruktūra page...
-
„Rombai“ Kaune gelbėja gyvybes?61
Kasmet susisiekimo infrastruktūrą gerinantis ir padidintą dėmesį eismo saugumui skiriantis Kaunas pasiekė lauktų rezultatų. Analogų šalyje neturintys rombo formos ženklai ant važiuojamosios kelio dalies prisidėjo prie išsaugotų gyvyb...
-
Avarija spūstyje? Pravers ne vien šaltas protas4
Transporto spūstys miestuose – įprasta kasdienybė. Ne tik ilgėja kelionės laikas, bet ir dažniau įvyksta eismo nelaimės. Tačiau šiems iššūkiams galima pasiruošti. ...