ne buhalteriams vairuoti ziema . . . Bet. Vis tiek vaziuos, persitempe. Greitis 30. Erzins savo veiksmais aplinkinius, tie stengsis aplenkti toki stabdi ir galimai papuls i eismo ivyki . . . Buhalteriai kelyje, nutukimas, bolimija yra gero gyvenimo pasekmes.
Vairuodavom su padangom nudilusiom iki kordo ir esu su moskvičiuku kalkinės gatve nuo viršaus sėkmingai nučiuožęs ledu atbulas iki pat pervažos. Teko tęsti kelionę kridos ir titnago gatvėmis.
Slystant mašinai, labai svarbu, kurie ratai yra varomieji (priekiniai, ar galiniai). Esant galiniams, slydimo atveju vairas sukamas visai kitaip, o tai ypač aktualu bmW-ams. Linkiu neskubėti ir nepaslysti kelyje.
Bijai vilko , neik į mišką. Kokio velnio bailiui brautis į tą įprastinį eismą? Na bijai, tai parduok mašiną, lipk į autobusą ar truliką , ar daugiau vaikščiok pėsčiom ir visiems bus geriau, o išlaidas mašinai pakeisk į išlaidas visuomeniniam transportui, kur čia bėda , nesuprantu?
Tai kaip vairuoti žiemą? Atsakymas: pažiūrėti ar kelias slidus ir turi būti žieminės padangos. O kur vairavimas, stabdymas, kai mašiną neša į šoną arba tampa nevaldoma? Ar vairuotojui dzin kokiu greičiu važiuoti slidžiu keliu? Saugus vairavimas susideda iš daugelio dalykų. Straipsnis iš tuščio į kiaurą.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)