- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Lietuvos kapitalo krovinių vežimo ir logistikos grupė „Hoptrans Logistics“ stiprina pozicijas strategiškai svarbioje Vokietijos rinkoje, kur jau šių metų pabaigoje planuoja turėti iki 100 vilkikų parką.
Pasak bendrovės vadovo Rimvydo Melkūno, sprendimą daugiau dėmesio skirti Vokietijai, kur jau trejus metus veikia 20 vilkikų turinti grupės įmonė „Hoptrans“, lėmė noras būti arčiau savo klientų ir partnerių.
„Prieš trejus metus, dar prieš pat koronaviruso pandemiją, nusprendėme, kad nebenorime Vokietijos rinkoje būti tiesiog dar vienu Rytų Europos vežėju“, – interviu BNS Plius sakė R.Melkūnas.
Jau nebeužtenka klientui pasiūlyti krovinį nuvežti iš taško A į tašką B.
Pasak jo, į Vokietiją pastaruosius penkiolika metų bendrovė veždavo krovinius tiek tranzitu, tiek į ją ir iš jos.
„Jau nebeužtenka klientui pasiūlyti krovinį nuvežti iš taško A į tašką B. Dažnu atveju logistinius maršrutus tenka planuotis kartu, apskaičiuojant didžiausią naudą klientui. Esame ne tik pervežėjas, bet ir patarėjas. Todėl norėjome Vokietijoje turėti savo investicijų, savo žmonių“, – kalbėjo R.Melkūnas.
Pasak jo, „Hoptrans“ ketina investuoti ir Lenkijoje ir Jungtinėje Karalystėje, kur taip pat veikia grupės įmonės, tačiau didžiausia plėtra planuojama Lietuvoje.
„Jungtinėje Karalystėje planuojame įsigyti kelias dešimtis naujų vilkikų, o Lenkijoje – maždaug 100. Tačiau patį didžiausią augimą planuojame Lietuvoje, čia automobilių parką ketiname plėsti bent 500 vienetų. Lietuvoje verslo aplinka yra gana gera tiek savo procesų sparta, tiek mokestine aplinka“, – pabrėžė „Hoptrans Logistics“ vadovas.
Įmonė, R.Melkūno teigimu, jau gauna signalų, kad yra reikalinga ir Amerikoje, tačiau sprendimai dėl plėtros bus skaičiuojant savo pajėgumus, to bendrovė nesiims aklai.
„Hoptrans Logistics“ pernai apyvartą padidino daugiau nei aštuonis kartus, iki 137,67 mln. eurų, o grynąjį pelną – 3,2 karto, iki 4,05 mln. eurų.
Tokį augimą, pasak įmonės vadovo, lėmė pakeista grupės struktūra, kai visos pajamos buvo konsoliduotos įmonėje „Hoptrans Logistics“ – ji tapo pagrindine įmone „Hoptrans“ grupėje.
Rezultatai: „Hoptrans Logistics“ pernai apyvartą padidino daugiau nei aštuonis kartus, iki 137,67 mln. eurų.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Primena: dalis vairuotojų nuo sausio gali netekti teisės vairuoti3
Svarbi žinia vairuotojams: lieka pusantro mėnesio pasitikrinti sveikatą tiems, kurie dar to nepadarė. Jeigu jūsų medicininė pažyma nebegalioja, nuo sausio 1-osios nebegalėsite vairuoti. Nuo naujųjų metų įvedama nauja tvarka: vairuotojo pažymėjim...
-
Dėmesio, vairuotojai: demaskavo, kaip jūs elgiatės, pravažiavę greičio matuoklius35
Jau daugiau nei savaitę turėtume važinėti lėčiau, nes įsigaliojo žiemos sezono taisyklės. Autostradoje bei greitkeliuose lengvieji automobiliai iki balandžio mėnesio galės važiuoti ne didesniu nei 110 km/val. greičiu. Automobilininkai kelia klaus...
-
Sukritikavo dėl vairuotojų siaubo – greičio matuoklių: persistengė?5
Vairuotojus drausminančių momentinių ir vidutinio greičio matuoklių kasmet vis daugiau tiek miestuose, tiek užmiesčio keliuose. Tačiau valstybės kontrolė nustatė, kad už kelius atsakinga įmonė „VIA Lietuva“ kelias dešimtis vidu...
-
Lietuvoje labai išaugo greičio matuoklių skaičius: ar jų ne per daug?29
Vairuotojus drausminančių momentinių ir vidutinio greičio matuoklių kasmet vis daugiau tiek miestuose, tiek užmiesčio keliuose. Tačiau Valstybės kontrolė nustatė, kad už kelius atsakinga įmonė „Via Lietuva“ kelias dešimtis vidu...
-
Mopedus ir lengvąsias keturrates priemones vairuoti galės tik 16 metų sulaukę jaunuoliai
Seimas šią savaitę pritarė Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisoms, kuriomis mopedus ir lengvąsias keturrates priemones galės vairuoti tik 16 metų sulaukę jaunuoliai. ...
-
Gamintojai – tarp optimizmo ir rūpesčių
Transporto priemonių ir joms skirtų reikmenų gamintojų stovyklose – permainingos nuotaikos: vieni džiaugiasi ūgtelėjusiu pardavimu, kiti kremtasi dėl sumenkusio pelno ar ketina atleisti darbuotojus, uždaryti gamyklas. ...
-
Ralio dalyviai pagerbs legendas
Kitąmet sausį vyksiančio 47-ojo Dakaro ralio dalyviai lenktynes pradės pagerbdami šių varžybų legendas, šiemet iškeliavusias anapilin. ...
-
Šalčio išdaigos baisios tik nepasiruošusiems1
Šią savaitę pasirodė pirmieji pranešimai apie plikledį. Staiga užklupusi šalna gali tapti nemalonumų kelyje priežastimi. Prastos padangos ar netinkamai prižiūrima stabdžių sistema šią tikimybę padidina dar labiau. O kur...
-
Į uostą elektromobiliais – lyg traktoriais6
Kadenciją baigianti valdžia ateinančiai projektuoja vieną iš „vinių“ – duobėtų kelių Lietuvoje pastatyti tūkstančius elektros įkrovimo stotelių. ...
-
Lietuvos žiemos pokyčiai verčia permąstyti taisykles: ar laikas didinti greitį?21
Kas pusmetį automagistralėse ir greitkeliuose keičiasi maksimalus leistinas greitis, tačiau šie reguliavimai nustatyti dar prieš 20 metų ir daugiau nekeisti. Klimatui šylant, lapkritį dažnai nebūna sniego, tad saugaus eismo ekspert...