- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Lietuvos kapitalo krovinių vežimo ir logistikos grupė „Hoptrans Logistics“ stiprina pozicijas strategiškai svarbioje Vokietijos rinkoje, kur jau šių metų pabaigoje planuoja turėti iki 100 vilkikų parką.
Pasak bendrovės vadovo Rimvydo Melkūno, sprendimą daugiau dėmesio skirti Vokietijai, kur jau trejus metus veikia 20 vilkikų turinti grupės įmonė „Hoptrans“, lėmė noras būti arčiau savo klientų ir partnerių.
„Prieš trejus metus, dar prieš pat koronaviruso pandemiją, nusprendėme, kad nebenorime Vokietijos rinkoje būti tiesiog dar vienu Rytų Europos vežėju“, – interviu BNS Plius sakė R.Melkūnas.
Jau nebeužtenka klientui pasiūlyti krovinį nuvežti iš taško A į tašką B.
Pasak jo, į Vokietiją pastaruosius penkiolika metų bendrovė veždavo krovinius tiek tranzitu, tiek į ją ir iš jos.
„Jau nebeužtenka klientui pasiūlyti krovinį nuvežti iš taško A į tašką B. Dažnu atveju logistinius maršrutus tenka planuotis kartu, apskaičiuojant didžiausią naudą klientui. Esame ne tik pervežėjas, bet ir patarėjas. Todėl norėjome Vokietijoje turėti savo investicijų, savo žmonių“, – kalbėjo R.Melkūnas.
Pasak jo, „Hoptrans“ ketina investuoti ir Lenkijoje ir Jungtinėje Karalystėje, kur taip pat veikia grupės įmonės, tačiau didžiausia plėtra planuojama Lietuvoje.
„Jungtinėje Karalystėje planuojame įsigyti kelias dešimtis naujų vilkikų, o Lenkijoje – maždaug 100. Tačiau patį didžiausią augimą planuojame Lietuvoje, čia automobilių parką ketiname plėsti bent 500 vienetų. Lietuvoje verslo aplinka yra gana gera tiek savo procesų sparta, tiek mokestine aplinka“, – pabrėžė „Hoptrans Logistics“ vadovas.
Įmonė, R.Melkūno teigimu, jau gauna signalų, kad yra reikalinga ir Amerikoje, tačiau sprendimai dėl plėtros bus skaičiuojant savo pajėgumus, to bendrovė nesiims aklai.
„Hoptrans Logistics“ pernai apyvartą padidino daugiau nei aštuonis kartus, iki 137,67 mln. eurų, o grynąjį pelną – 3,2 karto, iki 4,05 mln. eurų.
Tokį augimą, pasak įmonės vadovo, lėmė pakeista grupės struktūra, kai visos pajamos buvo konsoliduotos įmonėje „Hoptrans Logistics“ – ji tapo pagrindine įmone „Hoptrans“ grupėje.
Rezultatai: „Hoptrans Logistics“ pernai apyvartą padidino daugiau nei aštuonis kartus, iki 137,67 mln. eurų.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Nesąžiningų vairuotojų madai artėja galas: kokie pakeitimai laukia?27
Seimui palaiminus Rinkliavų įstatymo pakeitimus, akimirksniu bus sučiupti ir tie vairuotojai, kurie neteisėtai naudojasi net ir neįgaliems vairuotojams skiriama kortele, atveriančia galimybę į nemokamą parkavimąsi brangiausiose ar patogiausiose vieto...
-
Ekspertas – apie vairavimą neįprastomis oro salygomis: pradeda bijoti, ko nereikia bijoti3
Oro sąlygas, kurios nustebino šalies gyventojus pirmadienį, keiksnoja ne tik daržininkai ir sodininkai, bet ir vairuotojai. Vairuoti tokiomis sąlygomis ir dar su vasarinėmis padangomis gali būti tikras iššūkis, LNK reportaže pasako...
-
Klaipėdoje duris atvers unikalus senovinių automobilių muziejus21
Senojo dujų fabriko pastatuose vietą atrado unikali, daugiau nei prieš 100 metų pagamintų automobilių kolekcija. Dešimtmetį puoselėtas sumanymas „Senovinių automobilių namai-Memel Automuseum“ jau baigiamas įgyvendinti, ir mu...
-
„AutoTyrimai“: naudotų automobilių rinka per metus augo 1,2 proc.1
Lietuvoje sausį-kovą pirmą kartą įregistruota 36,9 tūkst. naudotų lengvųjų automobilių – 1,2 proc. daugiau nei tuo pat laiku pernai, remdamasi preliminariais „Regitros“ duomenimis, skelbia bendrovė „AutoTyrimai“. ...
-
„VW Golf“ jubiliejaus proga – kelionė istoriniu automobiliu1
Laikui nepavaldus dizainas, patikimumas, praktiškumas ir laikmetį lenkiančios inovacijos – taip galima apibūdinti bet kurį „Volkswagen Golf“. Tai dar kartą patvirtino ir žurnalistas Vitoldas Milius, šio modelio 50-mečio p...
-
Sukčiavimo virusas gajus, požiūriai į tai – skirtingi7
Dėl didelių ridos klastojimo mastų Lietuvoje nukenčia ne tik naudotų automobilių pirkėjai, bet ir valstybės biudžetas. ...
-
Semsimės patirties iš ES lyderių švedų3
Lietuva toliau konsultuosis ir semsis patirties saugaus eismo srityje iš Švedijos – saugaus eismo lyderės Europoje. ...
-
Pavojus sugrįžo – ar keliuose sugyvensime draugiškai?16
Pastarosios dienos nėra palankiausios dviratėms eismo dalyvėms, bet į gatves jau sugrįžo tūkstančiai motociklininkų, dviratininkų ir paspirtukininkų. Sezono pradžioje ir automobilių vairuotojams reiktų pasikartoti Kelių eismo taisykles (KET), su...
-
Seimas spręs, ar švelninti atsakomybę taršių automobilių savininkams4
Seimas pradeda svarstymus, ar aplinkosaugininkams nustačius viršytą automobilių išmetamųjų dujų normą vietoj baudos pirmą kartą leisti skirti įspėjimą bei ilginti tokio automobilio techninės apžiūros galiojimą. ...
-
Siūlys švelninti bausmes vairuotojams už padidintą automobilių išmetamų teršalų kiekį17
Suteikus teisę aplinkosaugininkams stabdyti ir tikrinti automobilių išmetamų į aplinką teršalų kiekį, Seime atsirado dvi iniciatyvos, kuriomis siūloma švelninti baudas už tokius pažeidimus, pradedant nuo įspėjimo. ...