F-1 pasaulis: 2008–ųjų viltys Pereiti į pagrindinį turinį

F-1 pasaulis: 2008–ųjų viltys

2008-01-30 09:00

Tradiciškai metų pradžioje F-1 komandos intriguoja naujų bolidų ir lūkesčių pristatymais.

Vienos ekipos puoselėja viltis kovoti dėl čempiono titulo, kitos siekia technikos patikimumo, o visos sutartinai – pasirodyti geriau nei praėjusių metų čempionate.
Šių metų bolidus jau pristatė beveik visi potencialūs lyderiai: „Ferrari“, „McLaren“, „BMW Sauber“ (trūksta tik „Renault“), „Red Bull“ ir „Toyotos“ komandos. Praėjusių metų pabaigoje Tarptautinė automobilių federacija (FIA) padėjo tašką „Stepneigeito“ skandale.

Nutraukus tyrimus dėl šių metų „McLaren“ bolido (ar jame nepanaudotos „Ferrari“ technologijos) drauge buvo duota suprasti, kad prie starto linijos visi dalyviai stos vienodomis sąlygomis – iki tol sklandė gandai, kad Rono Denniso ekipa gali čempionatą pradėti turėdama neigiamą taškų skaičių.
Šiemet „Ferrari“ ir „McLaren“ dvikovą pradėjo jau nuo automobilių pristatymų, kuriuos skyrė vos viena diena. R.Denniso komanda paskatino praėjusį sezoną puikiai pasirodžiusį anglą Lewisą Hamiltoną – pasirašė su juo sutartį iki 2012 m. Neabejojama, kad Lewisas bus „McLaren“ lyderis, nes kitas ekipos lenktynininkas, iš „Renault“ perėjęs suomis Heikki Kovalainenas, turės dar priprasti prie naujos aplinkos. „Ferrari“ stovykla neteko į „Hondą“ perėjusio Rosso Brawno, tačiau tai italų ambicijų pakartoti praėjusių metų triumfą neatvėsino. Tikėtina, kad ekipos lyderis liks suomis Kimi Räikkönenas, o brazilas Felippe Massa bus jo pagalbininkas.
„BMW Sauber“ šiais metais tikisi dar labiau sumažinti tarpą iki „Ferrari“ ir „McLaren“ bei užsibrėžė tikslą iškovoti bent vieną pergalę. Komandai ir toliau atstovaus vokietis Nickas Heidfeldas, lenkas Robertas Kubica.
„Red Bull“ tikisi, kad jos bolidai bus patikimi ir kad padedant škotui Davidui Coulthardui bei australui Markui Webberiui galės prasimušti į geriausių ekipų ketvertuką. „Toyota“ tikisi pasirodyti geriau nei pernai – sklando kalbos, kad dar pora nesėkmingų sezonų ir šis automobilių gamintojas gali pasitraukti iš F-1. Šiais metais „Toyotai“ atstovaus italas Jarno Trulli ir naujokas vokietis Timo Glockas.
Kalbant apie techninių ir sporto taisyklių pokyčius, FIA įšaldė bolidų variklių tobulinimą, tačiau suteikė ir mažą dovanėlę – vieną kartą sugedus varikliui komandos nebus baudžiamos. Bolidų pavarų dėžės turės ištverti ketverias lenktynes, o traukos kontrolės, stabdymo varikliu ir kitas vairuoti padėjusias elektronikos sistemas pakeitė standartizuota SECU, kurią visoms komandoms tieks „McLaren Electronic Systems“. FIA jau ėmė svarstyti ir ekipų biudžetų mažinimo idėją, kuri kristalizuosis per sezoną.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų