Kitais žodžiais- uždaryti mažuose miestuose TA centrus ir stiiiipriai užkelti kainas. Tik naivuoliai tiki, kad nuo to bus geriau. Aišku kodėl taip intensyviai stumia tokią "reformą" ir dar per tokias partijas.
EK siūlymas dėl dažnesnės senesnių nei 10 m ,kurie sudaro 80 proc. auto Lietuvoje , turėtų būti atmestas Lietuvą atstovaujančių atstovų .Kaip aiškiai pažeidžiantis daugumos piliečių teises į laisvą susisiekimą - t.y. pažeidžiantis elementariausias žmogaus teises. Autogamintojų korporacijų naudai . Iš kitos pusės - senai laikas imtis priemonių valstybės mastu pradėti gaminti lietuviškas sąlygas , lietuviškus poreikius atitinkantį šeimos automobilį. Gana mums tų dėvėtų,kas yra išimtinai valstybinės politikos padarinys.
Visi zino, kad monopolistas. yra labai blogai ir tuom viskas pasakyta.Dabartine tvarka tikrai yra blogai. Blogiausia, kad niekam negali pasiskusti . Tau ižuliai duoda balta labai del kokios nors niekines smulkmenos ir jautiesi dulke. taip neturi buti!
elektros rinkos liberazumacija prisimenat ??....oi...visus privalomai... gvoltu regdami saugdami vare pas privatnikus....a privatnikai perekupai nesismulkino...abonmentas 0.78Eur su 84 men aferistiska sutartim....gerove...tiesiog gerove... lietuvoj vanduo nuo stogo PVM apmokestintas... oras mokamas...sveikatos mokestis privalomas... nejuokinga jau
Laikas tuos monopolinius apžiūros centrus naikinti, Panevėžyje nepraėjau apžiūros, nes kontrolieriui tikriausiai reikėjo planą vykdyti, rado įvorių defektus, nuvažiavau į servizą ten net du meistrai nesugebėjo rasti jų nustatyto defekto, pasijuokė koks durnius tau tą defektą nustatė, nieko nedaręs nuvažiavau pakartotinei apžiųrai ir kaip nekeista nieko nedarisu defektas dingo, ar ne pasipinigavimus.
Gera naujiena . Autoservisu specialistai niekuo ne blogesni už valstybės monopolininkus o dargi ir geresnį
Radus gedimą čia pat sutaiso ir jokių gudravimu ar pasipinigavimu
Mano nuomone tai aplamai tų tex apžiūrų nereikia,tai tik proga padulkinti piliečius ir pasiplėšti lengvų pinigėlių. Prie ruso tex apžiūra buvo daug paprastesnė ir tų avarijų dėl texninio stovio nei tada nei dabar praktiškai nebūna. Žinos kad mašina ne tokia patikima mažiau lakstys ir išsikalinės kelyje į palanga kurio auto geriau traukia,kai važiuojant 170 km/val greičiu šviesomis signalizuoja užleisti kelią.Kaip sakoma už ka kovojome ant to ir užsirovėme,vietoje laisvės gavome dar sunkesnes vergovės grandines ir paprasta žmogų gali dulkinti bet kokie valdžios statytiniai ir niekam žmogau net nepasiskūsi,seniau tai Maskva kažkiek tai pagraudendavo valdžios niekšus,o dabar niekas jų nepagraudena ir jau jie nežino kaip ta pilieti dulkinti ir kada tam bus galas?....Visi lenda į valdžios olimpa tik savo asmeninių reikalų spręsti ir dar priimti įstatymų prieš tuos kuriuos apgavo prieš rinkimus jiems rojaus gyvenima ir aukso kalnus žadėdami... Bet nepamirškite KARMOS
Čekai gamina automobilius ir suinteresuoti kuo daugiau jų parduoti. O mes ką gaminame? Kodėl turim skatinti kitų šalių pramonę ir skurdinti savo ekonomiką?
Na nustokite pliurpti nesąmones,kad senesnius,kaip 10 metų automobilius,reiktų tikrinti 2 kartus per metus.Tam yra tik vienintelis noras ir būtinybė -surinkti kuo daugiau pinigų.Dėl automobilių senumo,avarijų NĖRA.Kad ir seni,bet jeigu praeina apžiūrą,tai reiškia,kad tvarkingi.Baikite smaugti žmones.Jeigu ir toliau bus tokia tvarka,tiksliau betvarkė,greitai užsinorėsite apžiūras atlikinėti kas mėnesį.
Tuv Vokietijoje kainuoja daba mazdaug 155 eurai.
Atliekama servisuose. Atvyksta inzinierius, su savo aparatukais...
ir tikrina... kai kur labai sunku TA praeiti, kai kur ,,lengviau,, .
Tautiečiai nori varyt i atstovus servisuose.1 mokesite brangiau negu dabar.2 Bus suinteresuoti kabinetis dažniau.3 už pinigus galėsite pravaryt bet jau kainuos ,200e+++.nes jai pagaus imant pinigus gali netekt darbo ir servisas gali but uzdaromas....pamastymui ..
EU rekomenduoja dažnesnes apžiūras senesniems kaip 10m? gal kas nuorodą turit. Nes rekomenduoja-tai nereiškia privaloma, bet LT nepraleis progos pasipelnyti.
Tai, kad jie cia lt vazineja su ukru numeriais ir be TA, nes ju saly nera privaloma, o pas mus tik su LT registracija yra nesaugios, o jei su UA numeriais tai gali nors ir be stabdziu vaziuot
kaina sumazetu? kai valdzia nustato kaina, tai ji ir maza. o tie privatus niezai, tai greit kainas uzkels susitare. kiek dabar apziura valdiskam TAC? apie 25 kazkur paskutini kart, kai dariau buvo. tai privatus tipo pigiau pagal istatymo autorius darys? uz kiek pagal juos darys, uz 15 :)
Puikus pavyzdys- mažųjų laivų techninė apžiūra. Dabar ją atlikinės privatus asmuo (iš buvusios valstybinės įmonės), kainos išaugo 10 kartų. Nes gi reikia gauti licencijas, pirkti darbui automobilius, telefonus, įrangą...
kasmetinė tex apžiūra senesniems nei 10 metų lengviesiems auto privaloma ruskyne, xoxolyne privatiems lengviesiems auto išviso nėra tex. amerikoj irgi vos ne formaliu lygiu, o kai kuriose valstijose net nėra. tai kur link čia ES su savo dyrnynu nori judėt? iš ru gerasiąs praktikas taiko?
Estijoje, Lenkijoje gal daug praeina todel, kad servisai iskart vietoj pataiso trukumus. O Lietuvoje tiesiog prameta, nes tures pakartotinai atvaziuoti ir vel moketi uz apziura.
jokios konkurencijos ir jokios kainos nemažės, nes specializuoti servisai nenorės gaišti laiko dėl palyginti nedidelių pajamų, todėl nustatytys aukštas kainas, kad atbaidyti klientus. Automatiškai, dabartinį Tuvlita, pamačiusi didesnes specializuotų servisų kainas, savo kainas taip pat pakels iki jų lygio.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)