Tai manau vairuotojams patogiausiai būtų jeigu tikrintojas pats susiektų su automobilio savininkų kad sužinoti kur galima būtų apžiūrėti reikiamą tr.pr. ir atvykęs galėtų techniškai apžiūrėti - iš priekio, iš galo, techniškai pasilenkti ir pažiūrėti iš apačios ar dar techniškiau palipėjus ant kopetėlių iš viršaus, tokia sistema tikrai būtų patogi automobilių savininkams.
Neverta gilintis. Po dar kelių mėnesių vėl bus dar naujesnė tvarka, o po dar pusės metų - dar naujesnė. Svarbu viską kaitalioti. Tuomet visiems gali pasirodyti, kad valdžiažmogiai kažką dirba, ne vien bezda valdiškose kėdėse jų dešimtys tūkstančių už mūsų visų pinigus IR VELTĖDŽIAUJA KAI KURIE TAIP VISĄ SAVO GYVENIMĄ.
Tokiu atveju būtų tinkama, jei apžiūra būtų savanoriška- susimoku, pasitikrinu savo auto stovį ir ramus važinėju kurį laiką. Jei nustatomi trūkumai- važiuoju į servisą ir remontuoju tai, kas būtina, o ne kas atrodo technikui. Jei liks privaloma apžiūra, bus labai blogai, bent jau kainos atžvilgiu. Tikrai neatsiras daugybė paslaugas teikiančių servisų- visokios licencijos ir reikalavimai apribos jų kiekį iki keleto ("nepriklausomų" elektros tiekėjų atvejis). Tik atsiriš rankos kainų kėlimui- mažųjų laivų apžiūrų atvejis, kai privatininkas 8 kartus pakėlė kainas.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)