Tyrimas: geriausiai šalyje klientus aptarnauja "Benu" vaistinė Pereiti į pagrindinį turinį

Tyrimas: geriausiai šalyje klientus aptarnauja "Benu" vaistinė

2017-04-11 08:08
BNS inf.

Vaistinėse apsilankę slapti pirkėjai konstatavo, kad Lietuvos vaistinių sektoriuje klientų aptarnavimo kokybė yra aukščiausia iš trijų Baltijos šalių, o geriausiai klientus aptarnauja "Benu" vaistinė, rodo tyrimų bendrovės "Dive Group" šiemet pirmąkart atliktas klientų aptarnavimo kokybės tyrimą vaistinių sektoriuje, kurio išvadas skelbia"Verslo žinios".

Tyrimas: geriausiai šalyje klientus aptarnauja "Benu" vaistinė
Tyrimas: geriausiai šalyje klientus aptarnauja "Benu" vaistinė / Shutterstock nuotr.

Iš penkių tirtų mūsų Lietuvos vaistinių tinklų aukščiausiai įvertinta "Benu" (84,5 proc.), antra - "Gintarinė vaistinė" (83,6 proc.), trečia - "Eurovaistinė" (82,4 proc.). Pasak "Dive Lietuvos" atstovės Tomos Dailydaitės-Pakėnienės, "Benu" pirmą vietą pelnė dėl to, kad jos darbuotojai aiškinasi kliento būklę išsamiau: klausinėja norėdami išsamiau sužinoti, kuo klientas skundžiasi, kokie jo simptomai ir panašiai. Kitose vaistinėse kliento ligos eiga ar būklė pasitikslinama šiek tiek rečiau.

Vaistinės vertintos pagal tokius kriterijus kaip aplinka, darbuotojo įvaizdis (išvaizda), darbuotojo bendravimo įgūdžiai ir darbuotojo konsultavimo bei pardavimo įgūdžiai. Užsukę į vaistines slapti pirkėjai konsultavosi su vaistininku arba vaistinės konsultantu. Su vaistininku - dėl peršalimo simptomų mažinimo, o su konsultantu - dėl maisto papildų bendrai organizmo būklei gerinti.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų