- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Naujoje mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ reklamos kampanijoje uždainavo specialiai jai suburta grupė – „Teleduetas“. Charizmatiški ir nuotaikingi personažai pasirodo įprastose ir kasdieniškose situacijose kaskart, kai žmonėms kyla klausimų dėl „Tele2" 5G namų interneto. Sudėtingus dalykus jie žada paprastai ir suprantamai paaiškinti dainuodami įvairiais muzikiniais stiliais.
Rugsėjo 15 dieną startavusios naujos „Tele2“ 5G namų interneto kampanijos klipai pretenduoja ilgam įstrigti žiūrovų galvose – ten skambantys muzikiniai kūriniai užkabina nuo pirmos minutės, o naujieji „Teledueto“ personažai žavi ne tik savo balsais, bet ir vakarėlį užkuriančia choreografija.
Pirmojoje muzikinį klipą primenančioje TV reklamos „serijoje“ jie apdainuoja greitą ir patikimą 5G namų internetą, o klipo siužetas vystosi būtent namų aplinkoje.
„Tele2" sparčiai plečia 5G ryšio tinklą, o taip pat stengiamės užtikrinti, kad jis mūsų klientams būtų ir greitas, ir pigus. Mūsų 5G internetas yra kaip tik tai, ko reikia tiek darbui, tiek pramogoms iš namų – jis gali patenkinti kiekvieno kliento poreikius. Apie tai ir kalbame savo naujojoje kampanijoje, kurios šūkis – „Tele2 5G namų internetas. Greičiau, pigiau ir visaip labiau“, – sakė Agnietė Žilinskaitė, „Tele2“ prekių ženklo vadovė.
Operatorius nuolat plečia naujosios kartos 5G tinklą – turi stotis jau 56 savivaldybėse, o „Tele2" 5G ryšys dengia jau 70 proc. Lietuvos populiacijos. Naujos kartos technologija pasižymi dideliu greičiu ir galimybe perduoti dar didesnius duomenų kiekius.
Anot A. Žilinskaitės, naujiems „Tele2“ reklamos klipams muzikinis žanras pasirinktas neatsitiktinai. Jis nuosekliai papildo ir pratęsia dabartinį prekės ženklų komunikacijos toną.
„Tele2" yra linksmas, atviras, draugiškas prekės ženklas – būtent šias savybes dainuodamas apie mūsų 5G namų internetą perteiks naujasis „Teleduetas“. Ieškoti naujų patrauklių veikėjų mus skatina ir kitų mūsų kampanijų sėkmė – žiūrovai jau pamėgo „La Familia“ personažus ar „Pildyk“ reprezentuojančius „YouTube“ kūrėjus“, – sakė A. Žilinskaitė.
Ieškoti naujų patrauklių veikėjų mus skatina ir kitų mūsų kampanijų sėkmė – žiūrovai jau pamėgo „La Familia“ personažus ar „Pildyk“ reprezentuojančius „YouTube“ kūrėjus.
Atskleidžiama, kad „Tele2“ reklamoje pasirodžiusi „Teledueto“ daina – tik pirmoji, šiemet duetas žada ir daugiau premjerų. Kiekvienas kūrinys atspindės vis kitą muzikos stilių, pavyzdžiui, pirmojoje reklamoje skambantis kūrinys yra įkvėptas „electro rock“ muzikos žanro.
Reklamos idėjos autoriai – agentūra „New!“, gamyba rūpinosi – „Zest Production House“, režisavo – Ignas Jonynas.
„Gavę užduotis visada jas gliaudome su strategais, stengiamės suprasti ir techninius, ir žmogiškuosius aspektus. Supratome, kad tokio produkto parametrai tiek mums, tiek mūsų artimiesiems atrodo painūs. Ko ieškome? Ramybės! Beliko tai pateikti „Tele2“ balsu. O jis visada yra draugiškas, žmogiškas, tik šį kartą dar ir uždainavo. Internetas namuose dažnai reiškia pramogas, tad ir kampanijos formatas pramoginis – tarsi muzikiniai klipai“, – sakė „New!“ agentūros kūrybos vadovas Mindaugas Juozapavičius.
Naujausią reklamą galite išvysti čia.
Naujoji „Tele2“ 5G namų interneto kampanija startuoja ne tik su nauju reklaminiu klipu, bet ir atsinaujinusiu prekės ženklo logotipu, šūkiu bei specialiu kainų pasiūlymu klientams. Daugiau informacijos apie sąlygas galima sužinoti operatoriaus internetinėje svetainėje ir prekybos vietose.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Seimo vicepirmininkas apie „Teltonikos“ kliūtis: dabar mums reikia sugrįžti į normalų bendravimą
Milijardiniam „Teltonikos“ Taivano puslaidininkių projektui susiduriant su biurokratinėmis kliūtimis, socialdemokratas, Seimo vicepirmininkas Juozas Olekas sako, jog situaciją padėtų išspręsti sugrįžimas prie europietiškos be...
-
Vaičiūnas: linkstama ne stabdyti konkursą, o keisti jo sąlygas1
Energetikos ministras Žygimantas Vaičiūnas sako, kad ministerija labiau linksta keisti antrojo 700 megavatų (MW) Lietuvos vėjo parko Baltijos jūroje konkurso sąlygas, o ne jį nutraukti arba tęsti be pakeitimų. ...
-
8,6 mln. eurų vertės Onninen logistikos centro statybos Kauno LEZ patikėtos „YIT Lietuva“2
Tvarios miestų ir infrastruktūros plėtros bendrovė „YIT Lietuva“ Kauno laisvojoje ekonominėje zonoje, Ramučių kaime, netrukus pradės modernaus bendrovės Onninen logistikos centro statybas. Beveik 7 tūkst. kv. m ploto sandėliavimo ir admi...
-
Liko ir be pinigų, ir be butų: pirkėjai pakliuvo į aferą?14
Liūdnai pasibaigusi svajonė turėti apartamentus prie jūros. Pinigus už butus Palangoje sumokėjo, bet liko ir be pinigų, ir be namų. Žmonės įtaria įkliuvę į sukčių pinkles. Paaiškėjo, kad statybos vyko be leidimų, ir negana to – n...
-
Šimonytė „Teltonikos“ vadovo pareiškimus įvertino labai kategoriškai: girdėjau, jis religingas36
„Teltonikos“ įkūrėjui Arvydui Paukščiui užsimenant apie galimus buvusios Vyriausybės bandymus kenkti jo įmonių grupei, kadenciją baigusi premjerė Ingrida Šimonytė tikina – verslininko insinuacijos yra melas. Konservat...
-
„Žalgirio“ problemas vardijęs Kleiza: jie žaidžia primityviai2
Linas Kleiza grįžo po klajonių Ispanijoje ir kartu su Karoliu Tiškevičiumi laidoje „Kleiza vs Tiškevičius | 7bet“ nagrinėjo Kauno „Žalgirio“ žaidimo krizę. ...
-
Ramus kelias į sveiką šypseną su CLINIC | DPC: į odontologo kabinetą kviečia žengti be baimės4
Nerimas, baimė ar net panika – dažni jausmai, lydintys vizitą pas odontologą. Tačiau Kauno Šilainių mikrorajone neseniai atidaryta CLINIC | DPC odontologijos klinika siekia šiuos nemalonius jausmus išsklaidyti. Tai nėra tik da...
-
„Amber Grid“ skelbia generalinio direktoriaus atranką
Lietuvos gamtinių dujų perdavimo sistemos operatorė „Amber Grid“ skelbia generalinio direktoriaus atranką. ...
-
Paukštys prabilo apie pilkojo kardinolo susitikimus: mozaika tampa žymiai aiškesnė89
Sulaukus įtarimų, esą šalyse agresorėse vis dar prekiaujama „Teltonikos“ produkcija, įmonių grupės savininkas Arvydas Paukštys tikina – nuo 2022 m. balandžio jo verslas Rusijoje jokios veiklos nevykdo. Be to, verslininka...
-
Paskelbė, kuriuose prekybos tinkluose apsipirkti pigiausia26
Pirmąjį šių metų mėnesį dažno vartojimo prekių krepšelis yra pigiausias prekybos tinklo „Lidl“ parduotuvėse, o brangiausias – „Rimi“, rodo slapto pirkėjo ir rinkos tyrimų bendrovės „SeeNext“ t...