- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Statybos, remonto ir buities prekių tinklas „Kesko Senukai“ antrus metus iš eilės pelnė aukščiausią klientų aptarnavimo įvertinimą. Lyderis paaiškėjo įmonei „Shopper Quality Group“ atlikus slaptų pirkėjų tyrimą, kurio metu buvo vertinama didžiausių Lietuvoje statybinių prekių parduotuvių klientų aptarnavimo kokybė.
Tyrime dalyvavę slaptieji pirkėjai iš viso vertino šešių „Pasidaryk pats“ (angl. „do it yourself“ – DIY) sektoriaus parduotuvių aptarnavimo kokybę. Surinkę 82 proc. rezultatą, geriausiai pasirodė „Senukai“. Antroje vietoje su 76 proc. liko „Jupoja“.
„Antrus metus iš eilės atliekame DIY sektoriaus tyrimą, norėdami išsiaiškinti tendencijas, kurie aptarnavimo kriterijai išpildomi geriausiai ir kuriose kategorijose įmonėms dar reikia įdėti daugiau pastangų, kad bendrasis aptarnavimas pagerėtų“, – komentuoja Neringa Kazlauskiene, tyrimą atlikusios įmonės „Shopper Quality Group“ valdybos narė.
Pasak Dianos Barauskienės, „Kesko Senukai Lithuania“ klientų patirties grupės vadovės, įmonė nuolat siekia gerinti klientų apsipirkimo patirtį.
„Reaguodami į besikeičiančius pirkėjų poreikius, šią vasarą atnaujinome klientų aptarnavimo standartą, o darbuotojų mokymams pasitelkėme naujus metodus. Šis aukščiausias klientų aptarnavimo kokybės įvertinimas rodo, kad esame teisingame kelyje“, – teigia D. Barauskienė.
Slaptų pirkėjų tyrimo metu buvo vertinti šie aspektai: parduotuvės aplinka, darbuotojų išvaizda, klientų poreikių išsiaiškinimas, konsultantų aptarnavimo ir pardavimo įgūdžiai, kontakto su klientais pradžia ir pabaiga. Laimėtojas paaiškėjo apskaičiavus bendrą klientų aptarnavimo kriterijų išpildymą.
Tyrimo rezultatai ne tik parodė klientų aptarnavimo lyderius, bet ir atskleidė bendrąsias visų tirtų prekybos centrų klientų aptarnavimo tendencijas.
Paaiškėjo, kad geriausiai slaptieji pirkėjai vertino statybinių prekių parduotuvių aplinką (88 proc.) ir darbuotojų išvaizdą (83 proc.). Taip pat buvo giriami klientų poreikių išsiaiškinimo (77 proc.) bei aptarnavimo įgūdžiai (73 proc.). Tyrimo dalyviai įvertino, kad silpniausiai išpildytas klientų aptarnavimo kriterijus buvo konsultantų pardavimo įgūdžiai.
Klientų aptarnavimo tyrimą Lietuvos statybinių prekių parduotuvėse 2020 m. rugpjūčio–rugsėjo mėnesiais atliko įmonė „Shopper Quality Group“.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Teismas iš naujo spręs, kurios šalies teisme turi būti nagrinėjama „BaltCap“ byla4
Vilniaus apygardos teismas turės iš naujo nagrinėti, ar investicijų bendrovės „BaltCap“ infrastruktūros fondo įmonių ieškinys dėl Šarūno Stepukonio praloštų dešimčių milijonų eurų grąžinimo turi b...
-
J. Petrauskienę antrai kadencijai siūloma skirti Valstybės duomenų agentūros vadove
Valstybės duomenų agentūros vadove antrai kadencijai siūloma skirti dabartinę įstaigos direktorę Jūratę Petrauskienę. ...
-
IAE valdyboje liko tie patys nepriklausomi nariai bei valstybės tarnautoja
Valstybės įmonės Ignalinos atominės elektrinės (IAE) valdyboje liko tie patys trys nepriklausomi nariai ir valstybės tarnautoja. ...
-
Teismas panaikino 4,8 mln. eurų „Alvoros“ turto areštą
Vilniaus apygardos teismas panaikino strateginio Lietuvos ir Lenkijos dujotiekio (GIPL) statybos pagrindinės rangovės „Alvorai“ 4,8 mln. eurų vertės turto areštą, trečiadienį pranešė „Alvora“. ...
-
„Vičiūnų“ gamyklą Kaliningrade įsigijusi įmonė D. Matijošaičiui klausimų nesukėlė60
Viešojoje erdvėje kilus diskusijai dėl „Vičiūnų“ gamyklą Kaliningrade įsigijusios įmonės, „Vičiūnai Group“ valdybos narys Dainius Matijošaitis teigia, kad jam pačiam informacija apie „Gruppa Okean“ ...
-
Birželį prasidės Jonavos aplinkkelio I etapo statybos darbai
„Via Lietuva“ praneša Birželį pradėsianti Jonavos aplinkkelio statybų I etapo ir kelio Jonava–Žasliai–Kalniniai Mijaugonys rekonstravimo rangos darbus. ...
-
Aplinkos ministerija po gaisro automobilių laužyne: nėra siūlymų reguliuoti pavojingų veiklų vietas1
Po automobilių laužyne Vilniuje kilusio gaisro, kurio žala gamtai siekia beveik 6 mln. eurų ir kurio pasekmes dėl itin toksiškų dūmų juto gyventojai, suskubta pranešti, kad automobilių ardymas bei metalo laužo tvarkymas neturi vykti mie...
-
Vilniaus oro uoste uždaromas automobilių sustojimo kelias prie išvykimo terminalo
Nuo pirmadienio uždaromas Vilniaus oro uoste esantis automobilių užvažiavimo prie išvykimo terminalo kelias, transporto priemonės bus nukreipiamos į kitas trumpalaikiam sustojimui ar parkavimui skirtas vietas. ...
-
„Amber Grid“ atsakomybę dėl GIPL verčia „Alvorai“, planuoja kreiptis į teismą1
Dujų perdavimo sistemos operatorė „Amber Grid“ atsakomybę dėl Lietuvos ir Lenkijos magistraliniame dujotiekyje (GIPL) sumontuotų rusiškų detalių verčia pagrindinei jo rangovei „Alvorai“ bei planuoja skųsti praėjusią sa...
-
Nuo ko pradėti norint pastoviai gauti dividendus?1
Vis daugiau žmonių susidomi investavimo į akcijas galimybe. Tai ganėtinai rizikingas, tačiau nemažą grąžą generuoti galintis sprendimas. Visgi prieš pradedant investuoti svarbu plėsti savo žinias ir pasidomėti visomis su įmonių akcijomis ...