- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
„Password 2023“ konferencijoje išrinkta efektyviausia didelio biudžeto pardavimų skatinimo kampanija – apdovanojimą pelnė prekių ženklas „Pildyk“ už originalią integraciją, bendradarbiaujant su populiariomis Lietuvos grupėmis „Saulės kliošas“ ir „Flying Saucer Gang“. Kampaniją „Pildyk“ įgyvendino kartu su partneriais: „Ogilvy Vilnius“, „Carat“, „The Chocolate“ ir „Critical“.
„Šis įvertinimas mums yra svarbus pirmiausia dėl to, kad atspindi mūsų vertybes ir santykį su klientu. „Pildyk“ yra ne tik linksmas ir draugiškas prekinis ženklas – mes esame paslauga, kuria itin paprasta ir nebrangu naudotis. Išliekame populiariausiu išankstinio mokėjimo paslaugų prekiniu ženklu, todėl ir toliau stengsimės vartotojams pasiūlyti ne tik pigesnes, bet ir jų poreikius labiausiai atitinkančias paslaugas“, – komentuoja „Pildyk“ ženklo vadovė Dominyka Jonušienė.
Efektyviausios didelio biudžeto pardavimo skatinimo kampanijos kategorijoje apdovanojimą taip pat pelnė ir „Swedbank“.
Sulaukė didelio susidomėjimo
Stulbinamo populiarumo sulaukusi kampanija, viršijo visus turėtus lūkesčius. „Pildyk“ klientams pristatė riboto leidimo belaidės ausinės, sukurtas kartu su žymiomis ir visų pamėgtomis Lietuvos grupėmis „Saulės kliošas“ ir „Flying Saucer Gang“.
„Ši kampanija – išties netradicinė ir net šiek tiek rizikinga, tačiau pasiekti rezultatai atperka viską. „Pildyk“ prekių ženklas alsuoja laisve ir nuolatiniu smalsumu. Mes ne tik sukūrėme unikalų produktą – belaides ausines su garsiais atlikėjais, bet ir suteikėme galimybę Lietuvos jaunuoliams pasidžiaugti riboto leidimo mylimos grupės atributika. Visos ausinės buvo iššluotos vos per 5 dienas, vietoje planuotų kelių savaičių“, – kampanijos rezultatais džiaugėsi D. Jonušienė.
Šis įvertinimas mums yra svarbus pirmiausia dėl to, kad atspindi mūsų vertybes ir santykį su klientu.
D. Jonušienės teigimu, Lietuvoje tik nedidelė dalis atlikėjų turi sukūrę savo atributiką, o prekių ženklų ir muzikos pasaulio kūrėjų bendradarbiavimo pavyzdžių pasitaiko retai.
„Supratome, kad įprastos reklaminės prekės ženklo ausinės klientų nesudomins, todėl sugalvojome bendradarbiauti kartu su populiariausiomis grupėmis „Saulės kliošas“ bei „Flying Saucer Gang“ ir sukurti kokybiškas, riboto leidimo belaides ausines su šių atlikėjų atributika“, – sakė prekių ženklo vadovė.
Keitė klientų įpročius
Didelė dalis „Pildyk“ paslaugomis besinaudojančių klientų įpratę pildyti telefono sąskaitas fizinėse vietose – parduotuvių kasose, terminaluose, degalinėse, kioskuose. D. Jonušienės teigimu, tai yra lėtas ir klientui nepatogus būdas, kuris kasmet vis labiau prarandantis savo populiarumą.
Nauja kampanija buvo siekiama klientams pasiūlyti rinktis patogesnius ir išmanesnius sąskaitos papildymo būdus. „Pildyk“ ženklo vadovė papildo, kad su šia kampanija siekta operatoriaus paslaugomis jau ne vienerius metus besinaudojančius klientus paskatinti išbandyti pildyti sąskaitą internetinėje svetainėje pildyk.lt ar programėlėje „Mano Pildyk“ per e-bankininkystę.
Sąskaitos pildymas el. būdu yra gerokai paprastesnis, optimalesnis, patogesnis mokėjimo būdas. Išmanus sąskaitos pildymas ne tik sutaupo brangų laiką, bet gali būti atliekamas vos keliais paspaudimais – sąskaitą galima pasipildyti telefone ar kitame išmaniajame įrenginyje vos prireikus.
Praėjusiais metais „Password 2022“ konferencijoje apdovanojimą taip pat pelnė ir mobiliojo ryšio operatoriaus „Tele2“ kampanija. Jį efektyviausios didelio biudžeto rinkodaros kampanijos kategorijoje atnešė įvaizdinė kalėdinė kampanija „Vienas namuose“.
2021-aisiais efektyviausia kampanija „Password“ konferencijoje pripažinta „Pildyk YouTube kanalo“ įvaizdžio kampanija.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Ruduo Vilniaus NT rinkoje – aktyvus: parduoti 179 butai
2023 metų rugsėjo mėnesį Vilniuje pirkėjai įsigijo 179 naujos statybos butus, jų vertė siekia 29 mln. eurų, rodo „Hanner“ analitikų duomenys. Vidutinė parduoto buto kv. metro kaina buvo 3 200 eurų. ...
-
Lietuvos NT rinkos tendencijos: didžiausią susidomėjimą būsto įsigijimu rodo didmiesčių jaunimas
Nepaisant pastaraisiais mėnesiais kilusių paskolų palūkanų normų, Lietuvos gyventojai planų įsigyti nuosavą būstą neatsisako. Per artimiausius 3 metus tai padaryti ketina beveik kas ketvirtas (23 proc.) šalies didmiesčių gyventojas. ...
-
Ignalinos atominės elektrinės vadovas L. Baužys: noriu, kad jėgainėje nebūtų neskaidrių pirkimų1
Ignalinos atominei elektrinei (IAE) pirmadienį pradėjęs vadovauti buvęs „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) keleivių vežimo bendrovės „LTG Link“ vadovas Linas Baužys sako, kad pagrindiniai jo principai yra skaidrumas, atskaitomybė ...
-
Mažeikių ir Sasnavos aerodromus siūloma įtraukti į strateginių įmonių sąrašą4
Į strateginę reikšmę turinčią infrastruktūrą siūloma įtraukti Pociūnų, Alytaus, Mažeikių bei Marijampolės Sasnavos aerodromus. ...
-
LRT taryba trečią kartą bando išrinkti įstaigos vadovą5
Antradienį vyksta treti šiemet LRT generalinio direktoriaus rinkimai, juose varžosi trys kandidatai. ...
-
„Citus“ ekspertai: didmiesčių būsto rinkas įkalino mažėjantis įperkamumas, nors kainos neaugo
Išankstiniais „Citus“ analitikų duomenimis, trečią ketvirtį trijų didžiausių Lietuvos miestų pirminės būsto rinkos užbaigė su pavyzdiniu stabilumu. ...
-
Kauno viešasis transportas pasikeitė radikaliai: parkas naujesnis 2,5 karto23
Pagrindinis Kauno miesto keleivių vežėjas pastaruoju metu išgyvena tikrą renesansą – mieste kursuojantys autobusai ir troleibusai per keletą metų iš pagrindų atsinaujino, todėl su kiekviena diena užsitarnauja vis didesnį populiar...
-
„Stiklita“: nuo namų jaukumo iki kultūros objektų išsaugojimo
Šiais laikais be stiklo sunku įsivaizduoti kasdienį gyvenimą. Jis mus supa visur ir visada. Bendrovės „Stiklita“ tikslas – klientams atskleisti stiklo panaudojimo ir pritaikymo galimybes ir padėti kuo funkcionaliau ir esteti&scaro...
-
Kelionės lėktuvu gali apkarsti – Lietuvos oro uostai žada dar labiau griežtinti keleivių patikrą?
Dėl sustiprintų aviacijos saugumo ir patikros procedūrų Vilniaus oro uoste driekiantis eilėms, Lietuvos oro uostų (LTOU) vadovas Simonas Bartkus teigia, kad neseniai atliktas oro uosto saugumo auditas nėra pagrindinė procedūrų griežtinimo priežasti...
-
„Teleloto“ Aukso puodo laimėtoja tą pačią savaitę sužinojo, kad papilnės ir sąskaita, ir šeima8
Populiariausioje šalies loterijoje „Teleloto“ laimėtas jau 194-as Aukso puodas. Jis atiteko kaunietei Laimai, kurią pastaruoju metu geros žinios lanko viena po kitos. Tą pačią savaitę moteris sužinojo ir apie daugiau nei pusės milij...