„Esame lietuviškas prekybos tinklas, veikiantis jau 26 metus ir augęs kartu su Lietuva bei ją kasdien kuriančiais žmonėmis. Mūsų darbuotojai, mūsų klientai, mūsų tiekėjai – visi kartu kasdien stiprina Lietuvą, kurioje užaugome ir mes. Kampanija „Lietuva, ačiū!“ norime tarti nuoširdų ačiū visiems jiems ir visus metus priminti šią padėką kiekvienam, mūsų parduotuvėse įsigijusiam lietuviškos duonos, pieno ar daržovių“, – teigia prekybos tinklo „Maxima“ vadovė Kristina Meidė.
Pasak jos, visos kampanijos „Lietuva, ačiū!“ metu pirkėjų gaunamos naudos skiriamos prekybos tinklo pelno sąskaita, skatinant žmones rinktis Lietuvos gamintojų ir augintojų produkciją, tuo prisidedant prie šalies ekonomikos augimo.
Prekybos tinklo duomenimis, kampanijoje „Lietuva, ačiū!“ dalyvaus apie 1000 lietuviškos kilmės prekių: apie 650 pieno produktų, virš 200 duonos gaminių bei daugiau kaip 50 Lietuvoje užaugintų šviežių daržovių. Skaičiuojama, kad per mėnesį į klientų korteles sugrąžinta suma gali siekti apie 1 mln. eurų, o visos kampanijos metu – apie 12 mln. eurų.
Nuo sausio 8 d. iki pat 2019 m. pabaigos visi klientai, prekybos tinklo parduotuvėse pirkdami Lietuvoje pagamintų duonos ir pieno produktų bei mūsų šalyje užaugintų šviežių daržovių, į turimas AČIŪ korteles susigrąžins 10 proc. nuo sumos, išleistos šiems produktams. Pinigai į kortelę grįš nuo prekių, nedalyvaujančių kitose akcijose.
Susigrąžintus ir kortelėje sukauptus „Maximos“ pinigus pirkėjai galės panaudoti pirkdami bet kurią kitą prekę, išskyrus alkoholį, tabaką bei paslaugas.
Naujausi komentarai