- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Didžiausio Baltijos šalyse azartinių lošimų organizatoriaus „Olympic Entertainment Group“ valdoma „Orakulo“ lažybų įmonė pradėjo prekių ženklo keitimo procesą.
Iki rudens visos lažybų ir nuotolinių lošimų paslaugos bus teikiamos naudojant vieną prekių ženklą „OlyBet“. Fizinių vietų atnaujinimui planuojama skirti 500 tūkst. eurų.
Prie iki šiol buvusių 7 „Olybet“ lažybų punktų bus prijungta 30 „Orakulo“ lažybų punktų, sujungtos „OlyBet.lt“ ir „Orakulas.lt“ internetinės lažybų ir kazino platformos.
„Nuo bendrovės įsigijimo iki jos įtraukimo į bendrą „Olympic Entertainment Group“ veiklą užtrukome beveik dvejus metus. Iš anksto planuotais ir nuosekliais pokyčiais siekiame tapti lažybų ir internetinių lošimų rinkos lyderiu, panaudoti sukauptą patirtį ir teikti aukščiausio lygio paslaugas savo klientams“, – sako Saulius Petravičius, „Olympic Casino Group Baltija“ generalinis direktorius.
Pasak S. Petravičiaus, priimtų sprendimų bei įgyvendintų veiksmų tikslingumą rodo auganti užimama lažybų rinkos dalis. Nepaisant stiprėjančios konkurencinės aplinkos, 2016 m. „Orakulo“ rinkos dalis augo nuo 14 proc. iki 17 proc., šiemet ir toliau sėkmingai didėja, o sujungus prekių ženklus, „OlyBet“ rinkos dalis turėtų sudaryti apie 20 proc.
„OlyBet“ prekių ženklas turi stiprų prekių ženklo identitetą – dominuojančią raudoną spalvą ir lydinčią baltą, grafinius elementus, interjero detales bei šriftą. Prekių ženklo atnaujinimas apima ne tik eksterjerą – iškabas, langų vizualus, bet ir interjerą – baldus, stendus ir kita, dalyje vietų keičiamas ir patalpų išplanavimas, taip pat plečiamas paslaugų spektras.
„Visa apimančiu atnaujinimu siekiame, kad klientai atpažintų mūsų paslaugas teikiančias vietas net nematydami logotipo. Keliame tikslą, kad fizinės paslaugų teikimo vietos pačios iš savęs skleistų bendrą žinutę apie teikiamas paslaugas bei jų kokybę“, – sako Vytautas Romeika, „Olympic Casino Group Baltija“ rinkodaros ir pardavimų skyriaus vadovas.
Fizinis prekių ženklo atnaujinimas pirmiausia prasidėjo didžiuosiuose Lietuvos miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, kur klientų srautai didžiausi. Stengiamasi, kad lankytojai nepatirtų didelių nepatogumų, todėl miestuose padaliniai uždaromi etapais – vieno lažybų salono atnaujinimas vidutiniškai užtrunka 1,5 savaitės. Jau įgyvendintas ilgiausiai – net 3 savaites trukęs – salono atnaujinimas Kaune, kur persikrausčius į naujas patalpas teko derintis prie prekybos centro sąlygų.
Pasak V. Romeikos, „Orakulo“ ir „OlyBet“ klientų portretai bei įpročiai šiek tiek skiriasi, todėl šiuo metu daug dėmesio skiriama tiesioginei komunikacijai informuojant apie pokyčius. Emocinis prisirišimas prie senojo prekių ženklo yra kompensuojamas aiškiu pozicionavimu ir prekių ženklo kuriama verte, racionalusis prisirišimas – platesniu paslaugų spektru ir didesnėmis galimybėmis. Taip pat plėtojama vidinė komunikacija, siekiant darbuotojus ne tik supažindinti su pasikeitimais, bet ir įtraukti juos į procesus, apmokyti.
2015 m. lapkričio mėnesį „Olympic Entertainment Group“ paskelbė apie „Orakulo“ įsigijimą, o 2017 m. gegužę – apie bendrovės padalinimą į UAB „Orakulas“ ir UAB „Orakulas Services“.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Mažėjant universaliosios pašto paslaugos apimtims RRT didina tarifus4
Toliau mažėjant universaliosios pašto paslaugos apimtims, Ryšių reguliavimo tarnyba (RRT) nuo kitų metų didina šios paslaugos tarifus, penktadienį pranešė tarnyba. ...
-
Apžvelgia vasaros kelionių tendencijas: ką atnešė 2024-ieji ir kas naujo žadama kitąmet?2
Lietuvos oro uostų statistika rodo, kad per pirmuosius 10 metų mėnesių Lietuvos keliautojų skaičius augo 9 proc., lyginant su praėjusiais metais. Kiekvieną vasaros mėnesį buvo gerinami aptarnautų keleivių visų laikų rekordai tinkle, o bendras vas...
-
Elektromobilių įkrovimas žengia į naują etapą: taškų skaičius „Enefit Volt“ tinkle viršijo 10003
Viešojo elektromobilių įkrovimo tinklo „Enefit Volt“ bendras įkrovimo prieigų skaičius viršijo 1000. Nuolat plečiamas tinklas elektromobilių savininkams leidžia patogiai keliauti ir įkrauti savo transporto priemones visose Ba...
-
STT netirs, ar „Teltonikos“ gamyklų Vilniuje statybos strigo dėl korupcijos16
Specialiųjų tyrimų tarnyba (STT) netirs, ar aukštųjų technologijų bendrovės „Teltonika“ gamyklų statybos Vilniuje galėjo strigti dėl korupcijos. Tačiau STT pabrėžė, kad valstybės institucijos „Teltonikos“ projekto ...
-
Pasirašė sutartis: „Rheinmetall“ gamykla Baisogaloje iškils 2026-ųjų viduryje2
Vokietijos gynybos pramonės milžinės „Rheinmetall“ 155 mm artilerijos amunicijos gamykla Radviliškio rajone turėtų pradėti veikti 2026-ųjų viduryje. ...
-
Geriausios kalėdinių dovanų idėjos norintiems atsinaujinti namus
Artėjančios žiemos šventės atneša ne tik malonų laukimą, bet ir šiokį tokį chaosą, kurį neretai sukelia dovanų paieška. Šįkart siūlome dovanų idėjas tiems, kurie galbūt įsirenginėja naujus namus, o gal planu...
-
Lietuvos paštas išleidžia kalėdinius ženklus su šiaudiniais sodais1
Lietuvos paštas penktadienį išleidžia šventinius pašto ženklus. ...
-
Vyriausybė su „Rheinmetall“ Vilniuje pasirašys dvi sutartis
Lietuvos Vyriausybės ir Vokietijos gynybos pramonės milžinės „Rheinmetall“ atstovai penktadienį Vilniuje pasirašys žemės sklypo būsimai gamyklai Radviliškio rajone nuomos bei 155 mm šaudmenų įsigijimo sutartis. ...
-
„Telia Lietuva“: atkurtas ryšys kabeliu tarp Švedijos ir Lietuvos
Prieš beveik dvi savaites Baltijos jūroje nutrūkus vienam iš trijų ryšio kabelių tarp Lietuvos ir Švedijos, Švedijos telekomunikacijų bendrovės „Telia“ ryšio srautai juo atkurti. ...
-
Išriedėjo šventėms papuošti traukiniai
Lapkričio 28 d. Kalėdoms papuošti traukiniai jau išvyksta į Klaipėdą ir Mockavą, lapkričio 29 d. papuoštas traukinys kalėdinę nuotaiką kurs keleiviams, vykstantiems ir į Rygą. Jau ketvirtus metus prie traukinių dekoravimo trad...