persekiojimo manija runkuliams atsiranda nuo magnio ir b6 trūkumo. Kas geriau maitinasi, žmonių nebijo ir kedofilija neserga. Sako labai padeda dilgelės ir krapai
laikas būtų susitvarkyti su klinikom ir poliklinikom, bes belaukiant išeina iš kabineto kokia sanitarė ir visa gerklę per viešą erdvę rėkia vardą ir pavardę. jei jau neturima valdymo įrangos tai galima kviesti pasakant laiką. Gal Kauno klinikų neūžauga teiksis viena kartą tvarką įvesti?
taigi cia siuolaikine mada kai visus darbuotojus susodina bendroj erdvej ir visi kartu aptarnauja klientus- darbdaviui daug pigiau islaikyt tokia erdve, nei skirt po kabineta kiekvienam. kol istatymu nebus uzdrausta keliem klientam but vienoj patalpoj niekas nesikeis, nes kam darbdaviui kurt brangia darbo vieta kai gali visus kartu sugrust, vistiek mazai kas atsimins kito zmogaus asmeninius duomenis jei ir isgirs
Apsilankius Švedbanke ,dažnai kyla mintis,kad ar nesibaigs Lietuvos klijentams kantrybė ir jie pakartos atvejį,ir suduos stiprų smūgį,kaip buvo Švedams prie Poltavos.Privedę prie Šved,sienos,numaus jiems kelnias ir paleis nuogais užpakaliais.Tegul žino.kad mus apiplėšdami įvairiais neteisėtais mokesčiais mums mauna kelnias paskutines ir atima iš mūsų vaikų duonos kąsnį paskutinį.Žodžiu,mes juos laikome niekšais paskutiniais.,nepasotinamais ubagais.
Klysti.Swed bankas su Svedija nieko bendro neturi , nes jis priklauso kelioms privacioms zydu seimoms gyvenancioms Sveicarijoj.pasidomek.svedai cia ne prie ko.
Ką jie kalba tie banko atstovai? Visuose bankuose girdisi, kaip darbuotojoms klientai diktuoja savo duomenis. Ir ne tik bankuose, bet ir poliklinikose, kitur.
kaip šį kartą, banko atstovas kalba i š s i s u ki n ė d a m a s , jog viskas gerai-- todėl daugelį metų ir tęsiasi b e t v a r k ė duomenų apsaugoje.-- Už tai reikėtų bankus sudrausminti nemažomis " premijomis",kad padėtį iš esmės t a i s y t ų .
korteles susidekit emailus, draugu giminiu klijentu telefonaus fotkes... nu ir interneta turekit neribota....viska gerai bus windows aPPLE ir ANDROIDAS jumis pasirupins... internete narsydami cookes paspauskit sutinku kad reklamai ir treciuju saliu ineresams apgint paplatint
Jeigu sudarote paslaugų pirkimo sutartį pvz. tele2, tai jų darbuotojai pasidaro jūsų asmens dokumentų kopijas. Jie privati kontora, už tų jūsų asmens dokumentų kopijų platinimą jiems net jokios atsakomybės nėra - tipo pats leidai kopijuoti dokumentus, tai pats kaltas. Ar kioske pirkdami alų ir cigaretes irgi leidžiate pardavėjai pasidaryti paso kopijas? Tuomet neverkite dėl to, kad jūsų duomenys prieinami pašaliniams.
nu teleduchai tai čia jau atskira istorija, kuo toliau nuo jų, tuo jums geriau. Keista, kad iki šiol dar nei ryšių reguliavimo tarnyba, nei vartotojų teisių apsaugos tarnyba (tiksliau verslininkų teisių apsaugos tarnyba), nei konkurencijos tarnyba iki šiol nepanaikino jos bendrąsias taisykles, kurių 9 p. pagrindu jie tiru teisę keisti kainas vartotojams nepagrindžius būtinybę, o vartotojas pakėlus kainas neturi teisės bet kada nutraukti sutartį.
Na bankine ,,,,,,,,,,ar ne gėda žeminti žmogų,ji išdėstė tiesą,o tu ausis atstačius klausaisi,o poto perduodi kam reikia,Matosi koks tavo mentalitetas,gydykis
AR AS LIETUVOS PILIETIS TURIU PILNA TEISE IRASINETI ISTAIGOSE TARP MANES IR DARBUOTOJO VYKSTANCIUS ASMENINIUS POKALBIUS KAI BEVEIK VISOMS IMONEMS SKABINANT JOS IRASINEJA MANO POKALBI IR JEI AS NESUTINKU KAD IRASINETU MANO POKALBI KITO PASIRINKIMO KAIP NUTRAUKTI POKALBIO IRASYMA TELEFONU AS NETURIU GALIMYBIU.
jūs turite lygiai tokią pačią teisę įrašinėti kaip ir įmonės. Svarbiausia pradžioje juos irgi informuokite, kad pokalbis iš jūsų pusės taip pat įrašomas ir ši žodinė deklaraciją turi būti įrašyta, kad galėtumėte įrodyti jog tinkamai informavote.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)