- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Per metus – daugiau nei dvigubai pagerėjęs įmonės vertinimas, kurį suteikė aptarnaujamų namų gyventojai. Bendrovė sako, kad šiemet toliau koncentruosis į veiklos gerinimą, kad klientai gautų geriausias paslaugas Kaune.
Praėjusiais metais „Mano BŪSTAS“ pirmenybę teikė kliento aptarnavimų ir atliekamų darbų kokybei užtikrinti, formuoti stipriai komandai, kuri dar geriau atlieptų daugiabučių namų gyventojų lūkesčius. Šiemet įmonė irgi žada daugiau naujovių ir tikina, kad dėl to kokybės kartelę pakels į dar aukštesnį lygį.
Kokybinis šuolis
„Mano BŪSTAS“ pastaruosius keturiolika mënesių pagal tarptautinę metodiką kasdien matuoja klientų pasitenkinimo indeksą NPS („Net Promoter Score“).
Ši priemonė realiu laiku leidžia matyti, ar gyventojai patenkinti įmonės teikiamomis paslaugomis. Tokią metodiką savo veikloje naudoja daugelis didžiųjų korporacijų, tokių kaip „Google“, „Facebook“, „Amazon“ ir kt.
„Mano BŪSTO“ Kauno regiono vadovas Valentinas Jerošenko sako, kad praėję metai buvo kokybinės veiklos lūžio metai, kai įmonei pavyko žymiai pagerinti teikiamų paslaugų kokybę. Anot jo, tai rodo ir kasdien matuojamas klientų pasitenkinimo indeksas.
Tikiu, kad šiemet šią kokybės kartelę pakelsime dar aukščiau ir tuo netrukus galės įsitikinti mūsų aptarnaujamų daugiabučių namų gyventojai.
„Išanalizavę apklausų duomenis matome, kad klientų pasitenkinimas įmone per metus išaugo daugiau nei dvigubai. Vadinasi, palyginti su ankstesniais metais, du kartus daugiau mūsų klientų rekomenduotų kitiems rinktis įmonės paslaugas. Šis šuolis džiugina, tai įvyko tik dėl stiprios komandos susitelkimo ir noro būti būsto administravimo lyderiu Kaune, teikiant klientams aukščiausio standarto paslaugas. Tikiu, kad šiemet šią kokybės kartelę pakelsime dar aukščiau ir tuo netrukus galės įsitikinti mūsų aptarnaujamų daugiabučių namų gyventojai“, – teigė V. Jerošenko.
Anot jo, didesnį klientų pasitenkinimą lėmė keletas veiksnių. Vienas jų – prieš metus kiekvienam namui priskirtas klientų atstovas, kuris lankosi daugiabučiuose, kalbasi su gyventojais ir išklauso jų poreikius.
Augino klientų gretas
V. Jerošenko pabrėžė, kad šiandien komandai gauti skundą iš klientų yra dovana, nes daromos atitinkamos išvados ir priimami sprendimai, kad padarytos klaidos daugiau nesikartotų. Jis sako, kad šiais metais „Mano BŪSTAS“ visiškai netoleruos planuojamų darbų vėlavimo ir stengsis įgyvendinti visus klientams duotus pažadus.
Gerindama paslaugų ir aptarnavimo kokybę įmonė Kaune didino ir naujų klientų skaičių. Vien pernai „Mano BŪSTO“ paslaugomis pradėjo naudotis dar 23 daugiabučiai namai, kurių bendras plotas – per 48 tūkst. kv. m. Tai rodo, kad daugiabučių namų gyventojai ieško profesionalų, gebančių teikti visas būsto priežiūros paslaugas.
„Džiaugiuosi, kad esami klientai įvertino mūsų pastangas būti geriausiais būsto priežiūros paslaugų teikėjais Kauno mieste, o mus pasirinkę nauji klientai patikėjo mūsų specialistų kompetencijomis ir gebėjimais rūpintis visapuse daugiabučių priežiūra. Tai išties motyvuoja ir įpareigoja išlaikyti aukštą paslaugų kartelę, nuolat ieškoti naujų sprendimų, kad visi mūsų klientai būtų patenkinti teikiamomis paslaugomis“, – teigė „Mano BŪSTO“ Kauno regiono vadovas.

NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Prieš Lietuvos įmones ir įstaigas – kibernetinės atakos: atsakomybę prisiima rusų programišiai1
Ne viena didelė Lietuvos įmonė, taip pat kai kurios valstybės įstaigos, antradienį patyrė paskirstytas paslaugos trikdymo atakas (angl. Distributed Denial of Service, DDoS), dalis kibernetinių išpuolių vykdyti iš Rusijos. ...
-
Vasarą saugomų teritorijų lankytojų centrai dirbs ir savaitgaliais
Šią vasarą nacionalinių bei regioninių parko lankytojų centrai dirbs ir savaitgaliais. ...
-
Lietuvoje alkoholio suvartojimui mažėjant daugiau geriama stipriųjų gėrimų4
Statistikams skelbiant, kad 2022 metais Lietuvoje alkoholio suvartojimas krito 7,4 proc., Valstybės duomenų agentūros vadovė sako, kad šalis pagal šį rodiklį grįžo į ikipandeminį lygį. Tačiau Jūratė Petrauskienė pastebi, kad žmon...
-
„Teleloto“ bilieto renesansas: galimybė ne tik laimėti, bet ir dėvėti7
Dizainerė Karina Panina kartu su populiariausia šalies loterija „Teleloto“ pristato drabužių kolekciją „Kai pasiseks – pasakysiu“. Ši kolekcija gegužės 26, 27 dienomis buvo demonstruojama ir didžiausiame Lietu...
-
„Tele2“ sprendimo sutaupyta energija prilygsta 98 tonoms išrūšiuotų atliekų
98 tonos išrūšiuotų atliekų, virš 10 tūkstančių lempučių, pakeistų LED sistemomis, ar beveik 5 tūkstančiai pasodintų medžių. Taip būtų galima palyginti energiją, kurią per metus sutaupo mobiliojo ryšio operatorius ...
-
Lietuvos oro uostai ieško vežėjo skrydžiams tarp Vilniaus ir Londono Sičio1
Šiemet spalį baigiantis Lietuvos oro uostų sutarčiai su bendrove „LOT Polish Airlines“ dėl verslui patogaus skrydžio iš Vilniaus į Londono Sitį, ieškoma naujo oro vežėjo šiuo maršrutu. ...
-
Lietuvoje nelikus baltarusiško cemento, „Akmenės cementas“ išlipo iš nuostolių10
Po aštuonerių metų nuostolingos veiklos vienintelė Lietuvoje cemento gamybos bendrovė „Akmenės cementas“ pernai uždirbo 16 mln. eurų grynojo pelno. Bendrovės vadovas sako, kad teigiamą rezultatą lėmė ir iš Lietuvos dingęs...
-
Akibrokštas „Iki“: kodėl kortelių skaitytuvas prašė daug didesnės sumos, nei rodė kasa?26
Portalo kauno.diena.lt skaitytojai atsiuntė nuotrauką, sukėlusią daug klausimų. ...
-
Parlamentarė įtaria bankus dėl nepagrįsto mokėjimų stabdymo, pelnymosi3
Šalies komerciniai bankai sustabdę verslo ar žmonių bankinius pervedimus, vėliau dažniausiai ribojimus atšaukia, bet kartu spėja ir pasipelnyti – už operacijų patikros paslaugą nusirašo po 50-65 eurus, sako parlamentinio Eko...
-
I. Ruginienė – Europos profesinių sąjungų konfederacijos viceprezidentė9
Lietuvos profesinių sąjungų konfederacijos pirmininkė Inga Ruginienė išrinkta Europos profesinių sąjungų konfederacijos (ETUC) viceprezidente. ...