- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
"Lidl Lietuva" kasmet padeda lietuviškoms įmonėms išplaukti į tarptautinius vandenis ir jų gaminius eksportuoja į kitas prekybos tinklo šalis. "Lidl" ir kai kurių Lietuvos gamintojų ryšiai užsimezgė dar tuomet, kai prekybos tinklas net nebuvo pradėjęs veiklos mūsų šalyje.
Padėjo sulaukti pripažinimo
Kiekvienais metais "Lidl Lietuva" eksportuoja šalies gamintojų produktus ir į kitas prekybos tinklo šalis, taip prisidėdama prie tvirtesnių vietinių tiekėjų žingsnių į tarptautinę rinką.
Vienas iš jų – tarp didžiausių Europos žuvies perdirbimo gamyklų esančiai UAB "Norvelita" – ši ankstyva partnerystė padėjo sulaukti pripažinimo ir aukštų įvertinimų Vokietijoje.
"Bendradarbiauti su "Lidl" pradėjome dar 2014 m. – kadangi prekybos tinklas Lietuvoje atsidarė tik po dvejų metų, savo produkciją pirmiausia ėmėme siūlyti užsienyje esančiose "Lidl" parduotuvėse. Džiaugiamės, kad ši partnerystė tęsiasi ir toliau tiek užsienio rinkose, tiek Lietuvoje, nes ilgalaikis ir glaudus bendravimas su mūsų produktų platintojais yra vienas iš įmonės prioritetų", – pasakoja "Norvelita" Pardavimų padalinio vadovė Vaida Sūdžiuvienė.
Ji džiaugiasi, kad bendradarbiavimas su "Lidl" padėjo susilaukti ir tarptautinio pripažinimo: "Vieno įtakingiausių Vokietijos vartotojų žurnalų "Stiftung Warentest" atliekami tyrimai turi milžinišką įtaką Vokietijos vartotojams ir prekybos tinklams, renkantis kokio gamintojo produktus pirkti ir su kokiais tiekėjais bendradarbiauti. Prieš kelerius metus žurnalo tyrėjai savo iniciatyva nupirko ir atliko išsamius bandymus skirtingiems rūkytos lašišos produktams iš įvairių Vokietijos prekybos tinklų, o mūsų gaminama žuvis gavo aukščiausią įvertinimą. Partnerystė su "Lidl" prisidėjo prie šio pripažinimo užsienio rinkoje."
Šiuo metu į užsienyje esančias "Lidl" parduotuves įmonė eksportuoja lašišų gaminius, o Lietuvoje siūlo gerokai platesnį pasirinkimą – silkių, skumbrių, lašišų ir jūros kopūstų prekes.
"Mes nuolat stengiamės kurti kokybiškus, išskirtinius ir naujus produktus pagal vartotojų poreikius, o vienas iš jų – mūsų gaminama sūdyta atlantinių silkių filė "Rožytė", kurią per trumpą laiką spėjo pamėgti "Lidl" parduotuvėse besilankantys lietuviai. Būtent klientai taria lemiamą žodį ir renkasi jiems labiausiai patinkančius gaminius, tad, sulaukdami gerų atsiliepimų, jaučiame dar didesnę atsakomybę prieš mūsų gaminių vartotojus", – sako V.Sūdžiuvienė.
Raktas į sėkmę
"Vičiūnų grupės" valdybos pirmininkas Šarūnas Matijošaitis sako, kad "Vičiūnų grupę" ir "Lidl" sieja išskirtinis bendradarbiavimas: "Esame seniausias šio prekybos tinklo gamintojas Lietuvoje – kartu dirbame jau nuo 2008 m., kai pradėjome tiekti krabų lazdeles į Vidurio ir Rytų Europos šalyse veikusias tinklo parduotuves. Per daugiau nei dešimtmetį mūsų ryšys nuosekliai darėsi vis glaudesnis, o šiandien "Viči" ir kitų mūsų gaminių galima įsigyti "Lidl" parduotuvėse, esančiose visose ES šalyse, išskyrus Maltą."
Europiečiams "Vičiūnų grupė" iš viso siūlo net 40 skirtingų gaminių, iš kurių dvylika yra su "Viči" prekės ženklu ir 28 su "Lidl" prekybos tinklo prekės ženklu. Įmonės pasiūloje galima rasti surimi, lašišos, žuvies kepsnelių, mišrainių, gyoza koldūnų ar net blynelių.
"Kelias į pirkėjų širdis reikalauja ilgo, metodiško ir nuoseklaus darbo, didelių investicijų ir aukščiausio lygio gamybinių procesų – ne veltui "Lidl" prekybos tinkle kryptingai augame jau dvylika metų. Vis dėlto galiausiai, atradus šį kelią, visas įdėtas darbas atsiperka, nes galima tikėtis stipraus lojalių klientų branduolio – už tai ir esame dėkingi "Lidl", – sako "Vičiūnų grupės" valdybos pirmininkas.
Bendradarbiavimas padeda įsitvirtinti
UAB "Klaipėdos pienas" uostamiestyje savo veiklą pradėjo jau 1950-aisiais, o gausus įmonės gaminamų produktų asortimentas jau ilgą laiką yra neįsivaizduojamas be valgomųjų ledų. Šiandien bendrovės kuriami ledai yra neatsiejamas vasaros atributas, kurių skonį gerai pažįsta visa Lietuva ir pasaulis. Glaudus "Klaipėdos pieno" bendradarbiavimas su "Lidl" lėmė, kad su įmonės produkcija susipažinti gali ir užsienyje esančių prekybos tinklo parduotuvių lankytojai.
"Mūsų įmonė skaičiuoja jau 70-uosius metus, tad galime pasigirti ne tik originaliais receptais ar natūraliais ingredientais, kurių sudėtyje nėra dirbtinių skonių bei priedų, bet ir gilia istorija, slypinčia už kiekvieno produkto", – sako "Klaipėdos pieno" eksporto vadovė Berta Motiejūnienė.
Ji pasakoja, kad Lietuvoje esančiose "Lidl" parduotuvėse specialių pasiūlymų metu rasti "Baltosios varnelės" prekinio ženklo ledus šeimyninėse pakuotėse ir išskirtinio skonio "Dione" ledus su "Džiugo" sūriu. Taip pat "Klaipėdos pienas" prekybos tinklo užsakymu gamina trijų skirtingų skonių "Ballino" prekinio ženklo ledus traškiuose vafliniuose rageliuose su kokosų įdaru, sūdyta karamele ir pistacijomis.
B.Motiejūnienė priduria, kad įmonės gaminamą produkciją šiemet galima rasti ne tik Lietuvoje, bet ir svetur esančiose "Lidl" parduotuvėse: "Esame dėkingi prekybos tinklui už suteiktą galimybę tiekti ledus ir užsienio rinkoms – šiemet jau siūlėme savo ledus Graikijos gyventojams, o netrukus mūsų gaminiais mėgausis ir Lenkijos "Lidl" parduotuvėse besilankantys pirkėjai."
Ji akcentuoja, kad įmonei yra itin svarbu ne tik kokybiškų ir skanių produktų gamyba, bet ir visas procesas: "Mums rūpi, kad kiekvienas bendrovės darbuotojas jaustųsi kolektyvo dalimi ir būtų atsidavęs jos gyvenimui, todėl komandos tikėjimas, išskirtinis dėmesys gaminamam produktui ir nuoširdus darbas yra vieni iš pagrindinių mūsų kuriamų ledų ingredientų."
Algirdas Gauronskis. "Lidl" nuotr.
Glaudi partnerystė
Kėdainiuose įsikūrusi viena didžiausių ledų gamintojų Lietuvoje UAB "Vikeda" savo veiklą vykdo nuo 1997-ųjų metų. Daugiau nei dvidešimtmetį išlaikyti pripažinimą įmonei padeda gamyboje naudojamos aukščiausios kokybės žaliavos ir natūralus bei šviežias pienas iš Lietuvos ūkių. Produkcijos kokybė ir gamybos technologijos išskirtinumas bendrovei jau leido įsitvirtinti JAV ir Vokietijos rinkose, o glaudi partnerystė su prekybos tinklu "Lidl" atvėrė duris ir į Centrinę Europą.
Pasak UAB "Vikeda" įmonės generalinio direktoriaus Algirdo Gauronskio, nors populiariausiu įmonės produktu išlieka plombyriniai ledai vafliniuose puodeliuose, tačiau pastaruoju metu sparčiai populiarėjantis sveikas gyvenimo būdas paskatino gamintoją atidžiau peržvelgti savo produktų ingredientus ir ieškoti naujų skonių.
"Vikeda" generalinio direktoriaus teigimu, "Lidl" tiekiamų ledų receptūros yra ištobulintos profesionalių įmonės technologų komandos ir paruoštos atsižvelgiant į mėgstamiausius rinkos skonius bei vartojimo tendencijas.
Anot jo, šiuo metu prekybos tinklui "Lidl" bendrovė gamina "Ballino" prekės ženklu pažymėtus įvairių skonių ledus tiek rageliuose, tiek vafliniuose puodeliuose, o eksporto rinkose sėkmingai tiekia ne tik Lietuvoje suformuotą "Ballino" produktų asortimentą, bet ir kitus "Lidl" ledų prekės ženklus "Gelatelli" bei "Kuljanka".
Anot "Vikeda" vadovo, šiuo metu 60 proc. įmonės apyvartos yra sugeneruojama eksporto rinkose, o įmonėje pagaminta produkcija keliauja net į 25 pasaulio valstybes. Ir nors konkurencija Europoje gana didelė, A.Gauronskis tikina, kad išsiskirti padeda ne tik unikali gamybos technologija, bet ir partnerystė su stabiliais bei patikimais tarptautiniais partneriais.
Komentaras
Lukas Gudas
"Lidl Lietuva" vyriausiasis asortimento vadovas
Jau daugelį metų prisidedame prie sėkmingo Lietuvos gamintojų kelio į tarptautinę rinką, o šiemet planuojame užsienio "Lidl" parduotuvėse pasiūlyti dar platesnį lietuviškų prekių asortimentą. Tikime, kad ir toliau būsime savotišku tramplinu, atveriančiu platesnes galimybes lietuviškiems verslams. Kai kurie Lietuvos tiekėjai "Lidl" veikiančiose šalyse buvo gerai žinomi dar prieš prekybos tinklo veiklos pradžią mūsų šalyje."Lidl" įsitvirtinimas Lietuvoje tik dar labiau padėjo šalies tiekėjams atrasti eksporto kelius į Europos rinką.
Kasmet siekiame, kad mūsų partneriai, kurių tiekiamais produktais pasitikime labiausiai, galėtų sėkmingai žengti ir į tarptautinius vandenis. Tam savo tiekėjams diktuojame itin aukštus kokybės standartus.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
A. Zuokas pardavė vyninių verslą6
Buvęs Vilniaus meras Artūras Zuokas savo vyno parduotuves, pavadintas „Zenoteca“ vardu, pardavė „Vynoteką“ valdančiai bendrovei, skelbia „Delfi“. ...
-
Teismas atmetė „Ryanair“ ir „Wizz Air“ skundus dėl naujų Vilniaus oro uosto rinkliavų1
Teismas atmetė Airijos ir Vengrijos oro bendrovių „Ryanair“ ir „Wizz Air“ skundus dėl 2023 metais padidintų rinkliavų Vilniaus oro uoste, pranešė Lietuvos oro uostai (LTOU). ...
-
Kaip per Velykas dirbs prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“
Prekybos ir laisvalaikio centras „Mega“ praneša, kad šeštadienį prieš Velykas, kovo 30 d., dirbs pirkėjams įprastu grafiku, o štai šventinį Velykų sekmadienį nedirbs visai. ...
-
Senos, avarinės būklės patalpos Garliavoje atgijo prekybai ir bendruomenės poreikiams1
„Iš lauko – ant stalo“ tokiu šūkiu antrus metus Garliavos miestelio bendruomenę pasitinka „Ūkio sakmės“ turgelis, kuriame ne tik gausus vietinių ūkininkų ir gamintojų produkcijos asortimentas, bet ir edukacin...
-
Apeliacinis teismas pripažino – likviduojamos „Arvi fertis“ bankrotą T. Dudėnas inicijavo tyčia1
Lietuvos apeliacinis teismas patvirtino, kad likviduojamos bendrovės „Arvi fertis“ bankrotas buvo tyčinis, ir paliko galioti metų pradžioje apygardos teismo priimtą nutartį. Pagal ją buvusiam įmonės vadovui Tomui Dudėnui taip pat metams a...
-
„Žalgiris“ priėmė tvarumo iššūkį – per renginius naudos daugkartinius puodelius2
Po masinių renginių stadionuose bei arenose susikaupia daugybė aplinką teršiančių vienkartinių indų, todėl „Žalgirio“ arenos atstovai pristato alternatyvą – daugkartinio naudojimo puodelius. Prognozuojama, kad įgyvendinus i...
-
Stalo dekoras – ne tik akims, bet ir sielai. Velykų belaukiant...1
Šiandieninės stalo serviravimo tendencijos – tai senovės kilmingųjų palikimas derinamas su naujausiomis dekoravimo madomis. ...
-
Velykinis stalas gali būti ne tik gausus, bet ir stilingas – naujausios dekoro tendencijos
Nors kalendorinis pavasaris jau čia, visi žino – spalvingiausią ir gražiausią metų sezoną pradeda Velykos. Juk būtent ši šventė asocijuojasi su ryškiomis spalvomis, ką tik pražydusiomis gėlėmis ir kitais pavasario akcent...
-
A. Armonaitė lankosi programinės įrangos kūrimo įmonėje: Lietuva gali turėti naują vienaragį10
Ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė ketvirtadienį lankosi Vilniaus programinės įrangos saulės elektrinėms kūrimo įmonėje „PVcase“. Anot jos, „PVcase“ galėtų tapti trečiuoju Lietuvos „vienaragiu...
-
VPT vadovas: išvada dėl Nacionalinio stadiono koncesijos sutarties – netrukus7
Viešųjų pirkimų tarnyba (VPT) netrukus baigs rašyti išvadą dėl būsimo Nacionalinio stadiono komplekso koncesijos sutarties, žada įstaigos vadovas. Pasak Dariaus Vedricko, išvada bus paviešina šią arba kitą sa...