- Eglė Morkienė
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Lietuvos prekybos centruose esančių prekių kainos vis labiau siutina tautiečius. Palyginusieji tų pačių prekių kainas mūsų gimtinėje ir svečiose šalyse pastebi, kad jos gali skirtis net kelis kartus.
„Dar neteko matyti, kad tos pačios prekės kaina tame pačiame prekybos tinkle Lietuvoje ir Vokietijoje skirtųsi 20 eurų. Ar dar ilgai kvailinsite turtinguosius lietuvius?“, – socialiniame tinkle „Facebook“ klausė vilnietis Martynas.
Vyro patalpintoje nuotraukoje matyti, kad tinklo „Lidl“ Lietuvoje esančiose parduotuvėse parduodama vaikams skirta žaislinė virtuvė kainuoja 69 eurus, kai Vokietijoje jos kaina tesiekia 49 eurus. Kita internautė pastebėjo, kad ta pati žaislinė virtuvė Lenkijoje kainuoja apie 65 eurus.
„Aš lyginau pateiktas kainas „Lidl“ leidiniuose. Įprastai jie akcijas skelbia toms pačioms prekėms visose Europoje esančiose parduotuvėse, tad palyginti nėra sunku. Aš daugelio brangesnių pirkinių kainas palyginu – vis tik ne akmens amžiuje gyvename ir turint internetą tai padaryti yra labai paprasta – ir dažniausiai perku iš užsienio, nes ten pigiau“, – portalui kaunodiena.lt tikino vyras. Martynas prisipažino, kad vieno apsipirkimo metu neretai išleidžia ne vieną šimtą eurų.
Dar neteko matyti, kad tos pačios prekės kaina tame pačiame prekybos tinkle Lietuvoje ir Vokietijoje skirtųsi 20 eurų.
Anglijoje, Lenkijoje, per savaitę jos į Lietuvą pristatomos už priimtiną kainą. Priklausomai nuo siuntos dydžio, pristatymo kaina svyruoja nuo maždaug 4 iki 10 eurų“, – aiškina pardavimų srityje dirbantis vyras. Smalsumo vedinas vilnietis palygino ir kitų prekių, tarkim, įrankių, kainas. Nors kainų skirtumas nebuvo itin didelis, tačiau Lietuvoje žmonės vis tiek moka daugiau.
Prekybos tinklo „Lidl“ atstovai vaikinui pateikė gana lakonišką atsakymą: „Kaip jau esame minėję, kiekvienoje šalyje kainos „Lidl“ parduotuvėse yra nustatomos individualiai, atsižvelgiant į tos šalies rinką, tad šiuo atveju kainų lyginti nereikėtų.“ Vyrą toks atsakymas papiktino, nes tai skatina ir toliau pirkti prekes užsienyje esančiose parduotuvėse. „Kuo daugiau žmonių taip darys, tuo labiau pildys kitų šalių biudžetus“, – aiškino jis.
Portalui kaunodiena.lt susisiekus su prekybos tinklo atstovais, šie taip pat buvo nekalbūs. „Mūsų tikslas – kiekvienoje rinkoje pasiūlyti geriausią kainos ir kokybės santykį. Skirtingų rinkų palyginimas nėra įmanomas, nes kiekvienoje šalyje konkurencinė situacija, daranti įtaką pardavimo kainoms, yra skirtinga“, – atsiųstame laiške rašė tinklo atstovas Valdas Lopeta.
„Kauno diena“ jau rašė, kad šio tinklo atstovai į skundus nereaguoja. Tuomet „Lidl“ „Facebook“ paskyroje Ona Marija atviravo nebegalinti tylėti, kai pamatė palygintas šio tinklo prekių kainas lietuviškose ir užsienio parduotuvėse: „Kainos vos ne kosminės. Skaičiuoji tuos pinigėlius, bandai sutaupyti, bet kur tau! Dėl savęs aš rami, bet gaila kitų žmonių, kurie vos galą su gal suduria. „Lidl“ nusivyliau tiek pat, kaip euro įvedimu. Koks gobšuolis įvertina kai kurių prekių kainas? Užsienyje pigiau kainuoja nei nuskurdusioje Lietuvoje.“ Tuomet prekybos tinklo atstovai taip pat pateikė neišsamų pasiteisinimą: Lietuva tolokai nuo prekių ir produktų gamybos vietų, be to, čia labai maža rinka.
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Seimas lauks Vyriausybės išvados dėl verslų, susijusių su Rusija, šalinimo iš pirkimų
Seimas lauks Vyriausybės išvados dėl parlamentarų pradėtų svarstyti pataisų, kuriomis iš valstybinių viešųjų pirkimų siūloma eliminuoti verslus, kurie tiesiogiai ar netiesiogiai remia agresiją prieš Ukrainą – veik...
-
Vilniaus Konstitucijos prospekte įsikurs Šiaulių bankas4
„Right Bank Development Fund“ plėtojamas verslo centras sostinės Konstitucijos pr. 14A pildosi būsimais nuomininkais. Nors pastato statybas planuojama baigti kitų metų pabaigoje, jau sudarytas pirmasis nuomos sandoris su didžiausiu lietuvi&sc...
-
Dubajuje „Huawei“ pristatė naujus inovatyvius produktus: dėmesys dizainui ir sveikatos stebėjimui
Gegužės 7 dieną Dubajuje vykusiame „Huawei“ inovatyvių produktų pristatymo renginyje bendrovė pristatė naujausius garso, išmaniųjų biurų ir dėvimųjų įrenginių gaminius, įskaitant naujus laikrodžius „Huawei Watch Fit 3&...
-
„Teledueto“ reklama pripažinta efektyviausia prekių ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanija
Praėjusių metų rudenį pirmą kartą televizijos ekranuose pasirodę „Tele2“ reklamos herojai „Teleduetas“ sulaukė pripažinimo – tapo efektyviausia didelio biudžeto prekių ženklo atnaujinimo rinkodaros kampanija Lietuvoje....
-
Kauno technikos kolegija – tradiciškai tarp lyderių6
Naujausiame žurnalo „Reitingai“ atliktame nacionaliniame švietimo ir aukštojo mokslo institucijų reitinge Kauno technikos kolegija (KTK) išlieka tarp geriausiųjų Lietuvos kolegijų. ...
-
Aukcione parduos Kauno istorinį pastatą greta Soboro – suma įspūdinga17
Turto bankas trečiadienį pranešė už 1,7 mln. eurų pradinę kainą ketinantis parduoti Kaune, Laisvės alėjoje, esantį administracinį pastatą, kuriame anksčiau buvo įsikūręs policijos komisariatas. ...
-
„Litexpo“ 2022-aisiais patirtą nuostolį pernai keitė 657 tūkst. eurų pelnas
Valstybės valdomo parodų ir kongresų centro „Litexpo“ grynasis pelnas pernai siekė 657 tūkst. eurų, kai 2022 metais centras patyrė 783 tūkst. eurų nuostolį. ...
-
„Litgrid“: po remonto sėkmingai įjungta „NordBalt“ elektros jungtis su Švedija3
Lietuvos ir Švedijos elektros jungtis „NordBalt“ antradienio vakarą įjungta po remonto ir tapo prieinama einamosios paros elektros prekybai, informuoja „Litgrid“. ...
-
LTOU pirks iki 15 naujų Vilniaus oro uostui skirtų elektrinių autobusų
Lietuvos oro uostai (LTOU) planuoja įsigyti iki 15 naujų elektrinių autobusų, skirtų aptarnauti keleivius Vilniaus oro uoste. ...
-
Patvirtinta faktais – „Maximoje“ pigiausių maisto prekių vidutinis krepšelis pigiausias 12 mėnesių1
Pastaruosius 12 mėnesių iš eilės pigiausiai apsipirkti šalies gyventojai galėjo prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse. Šį faktą patvirtina kainas lyginančio nepriklausomo portalo „Pricer.lt“ atliktas tyrimas...