VTAT tirs klientų skundus dėl „Perlo“ terminalų

  • Teksto dydis:

Vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VTAT) gavo gyventojų skundų, kad „Perlo“ terminalai pirmosiomis sausio dienomis nepriėmė grynųjų litų ir nedavė grąžos eurais. Tarnyba žada ištirti, ar bendrovė „Perlo paslaugos“ nepažeidė įstatymo. Bendrovės vadovas padėties nekomentuoja, nes esą pati bendrovė jokių nusiskundimų negavo.

„Nusiskundimas buvo dėl „Perlo“ terminalo, kad nepriima litais ir negrąžina eurais, motyvuodami tuo, kad automatai pakliūna į tą poziciją. Bet iš tikrųjų taip nėra, nes prie terminalo visą laiką yra kasininkas, tai šitas klausimas turėtų atkristi“, - BNS sakė tarnybos vadovas Feliksas Petrauskas.

Pasak jo, tarnyba gavo 7 atskirus skundus dėl tokių atvejų.

„Imsimės (veiksmų - BNS), bet supraskite labai teisingai - buvo išeiginės, mes rinkome informaciją, dirbome su visais. Dabar ją reikia apdoroti, pažiūrėti, gauti informaciją iš antros pusės ir mes turime tai įvertinti, ar tai objektyvusa pažeidimas ar neobjektyvus pažeidimas. Tuomet tą situaciją vertinsime pagal Euro įstatymo numatytas ekonomines sankcijas“, - kalbėjo VTAT vadovas.

Anot jo, surinkti visą informaciją ir pateikti galutinį vertinimą dėl galimo pažeidimo tarnyba turėtų šios savaitės viduryje.

„Perlo“ terminalų tinklą valdančios bendrovės „Perlo paslaugos“ direktorius Kęstutis Gataveckas BNS teigė, kad pati bendrovė jokių nusiskundimų negavo.

„Nelabai turiu ką pakomentuoti, nes mes jų negavome, tų nusiskundimų. (...) Kai bus kažkokia informacija, kai bus kažkokios išvados, tada bus galima kažką komentuoti, šiuo atveju neturiu ką komentuoti“, - BNS sakė K.Gataveckas ir pridūrė, kad iš VTAT kol kas jokių užklausų negavo.

Pasak įmonės vadovo, „Perlo“ terminalai dirba įprastai, be jokių trikdžių. Terminalai priima įmokas už įvairias paslaugas, priima paskolos prašymus, atlieka pinigų pavedimus, platina loterijų bilietus bei teikia kitas paslaugas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių