Per uostamiestį – į Vakarų Europą

Per uostamiestį – į Vakarų Europą

Kazachstanas galėtų įsirengti Klaipėdos uoste paskirstomuosius logistikos centrus, kuriuose būtų galima parengti Azijos šalių krovinius transportuoti toliau į Vakarus ir Skandinavijos šalis.

Taip pat yra galimybių organizuoti konteinerinį traukinį maršrutu Klaipėda-Maskva-Kazachstanas.

Tokie pasiūlymai aptarti vakar Astanoje prasidėjusiame Lietuvos ir Kazachstano vyriausybių dvišalės prekybinio ir ekonominio bendradarbiavimo komisijos trečiajame posėdyje. Jame dalyvauja Susisiekimo ministerijos sekretorius Rimvydas Gradauskas

Ministerijos sekretorius, kuruojantis Lietuvos automobilių kelių transporto sektoriaus veiklą, susitiks su Kazachstano transporto ir komunikacijų ministru, aplankys Lietuvos stendą tarptautinėje transporto ir logistikos parodoje “Transit-Trans Kazakhstan” Almatoje, dalyvaus tarpvyriausybiniame pasitarime dėl Lietuvos ir Kazachstano bendradarbiavimo transporto sektoriuje plėtros.

Gabenant Azijos regiono krovinius toliau į Vakarų Europą, ypatinga reikšmė suteikiama tarptautiniams transporto koridoriams TRACECA ir IX B. Pirmasis jungia Vidurinės Azijos šalis su Pietų Europos regionu, o antrasis sudaro dalį europinės ašies Šiaurė-Pietūs, jungiančios Lietuvą, Baltarusiją ir Ukrainą. Ja kursuoja bendras šių šalių projektas - šaudyklinis konteinerinis intermodalinių vežimų traukinys “Vikingas”.

Pasak R.Gradausko, siekiant efektyvinti šalių bendradarbiavimą transporto sektoriuje, būtų tikslinga pasirašyti ilgalaikes abiejų šalių transporto, prekybos ir pramonės įmonių, organizacijų sutartis.

“Dideliais tempais auganti Azijos šalių ekonomika, ypač Kinijos, prekių gamyba ir prekyba pastaruoju metu daro labai didelę įtaką prekių judėjimo apimtims tarp Azijos ir Europos. Mūsų užduotis - maksimaliai išnaudoti šias išaugusias galimybes”, - pabrėžė R.Gradauskas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių