Strėlė pasieks 30-ąjį aukštą Pereiti į pagrindinį turinį

Strėlė pasieks 30-ąjį aukštą

2004-12-21 09:00

Bendrovėse

Strėlė pasieks 30-ąjį aukštą

Bendrovės „Klaipėdos kranai“ technika statybininkams gali padėti statyti 30-ies aukštų namus. Nors pastaraisiais metais bendrovė didino gamybos apimtis, tapo viena didžiausių geležinkelio statytojų, jos vadovai skundžiasi kvalifikuotų darbuotojų trūkumu: juos vilioja uždarbiai užsienyje.

Papildomas draudimas

„Klaipėdos kranų“ generalinis direktorius Mindaugas Lisauskas džiaugėsi, kad per tris šių metų ketvirčius gamybos apimtys padidėjo 70 proc., o darbuotojų skaičius – 30 proc. Įsigijusi specialios technikos, bendrovė šiandien patenka į didžiausių geležinkelio kelių ir įrenginių statytojų penketuką. Tačiau sėkmingas bendrovės darbas, didėjantys darbuotojų atlyginimai negali sulaikyti kai kurių žmonių – gerus specialistus vilioja galimybė daugiau užsidirbti užsienyje.

M.Lisauskas sakė, kad, norėdami išsaugoti geriausius darbuotojus ir sukurti jų motyvacijos sistemą, šešiems suteikė profesijos meistro vardą. Bendrovė draudžia savo darbuotojus, jiems apmokamas sanatorinis gydymas, o išeinantiems į pensiją mokamos papildomos išmokos.

Geležinkelių statytojai

Šiais metais „Klaipėdos kranai“ įsigijo kraną, galintį kelti statybines medžiagas į 100 metrų aukštį. Tokie būna 30-ies aukštų namai, kurių statyba planuojama uostamiestyje. Šalia viešbučio „Klaipėda“ jau pradėti žemės darbai būsimam daugiaaukščiui, tokie namai suprojektuoti naujame kvartale „Gandrališkės“.

Daug investicijų bendrovė skyrė įsigydama specialią geležinkelių statybos techniką. M.Lisauskas minėjo, kad bendrovė jau gali mechanizuotai kloti geležinkelius – turi naują geležinkelio kraną, pamušimo-tiesinimo mašiną ir kitą reikiamą techniką. Didžiausi bendrovės užsakovai – „Lietuvos geležinkeliai“, Susisiekimo ministerijos Transporto investicijų direkcija, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija, didžiosios privačios bendrovės.

Šiuo metu „Klaipėdos kranai“ stato geležinkelio atšakas į PET gamyklą Rimkuose, pietinę atšaką į “Klaipėdos Smeltę” bei atšaką į bendrovę “Krovinių terminalas” (3-4 krantinės).

Didelės statybos vyksta pasienio geležinkelio stotyje Kenoje: šiemet atlikta 17 mln. Lt vertės darbų, tiek pat darbų planuojama ir kitais metais. Dideli darbai laukia ir kitais metais. Tai geležinkelio statybos 82-89 krantinėse, šiaurinis įvažiavimo į jūros krovinių kompaniją “Klasco” kelias.

Stambiausi vežėjai

Dar viena nauja „Klaipėdos kranų“ paslaugų sritis – negabaritinių krovinių gabenimas.

M.Lisauskas pasakojo, kad šiemet bendrovės speciali technika į Visaginą transportavo betono smulkinimo mašiną: ji padės ardyti Ignalinos AE nebaigtą statyti trečiąjį bloką.

Nemažai specialios technologinės įrangos buvo nuvežta ir į kitas Lietuvos statybų aikšteles. Tam tikslui įsigyti nauji tralai-platformos, kurių keliamoji galia iki 80 tonų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų