Savitarnos kasos: patogu ir pirkėjams, ir prekybininkams

Didieji prekybos tinklai, pernai itin investavę į savitarnos kasas, sustoti nežada ir šiemet. Tačiau, anot įvairius prekybos technologijų ir savitarnos sprendimus teikiančių įmonių, skirtumas tas, kad tinklai jau galvoja ne vien apie kasų tobulinimą, bet apie visą savitarnos zoną ir apskritai apie išvis naujas galimybes pirkėjams patiems apsitarnauti.

Prekybos sektorius, anot idėjas ir produktus jam kuriančių ir adaptuojančių verslininkų, yra vienas novatoriškiausių pagal informacinių technologijų naudojimą, nors pirkėjai to tikriausiai nė nepastebi.

2008-aisiais į apsipirkimo alternatyvą investavo prekybos tinklas „Iki“, įdiegęs savitarnos kasas. Nuo 2009-ųjų jos veikia „Maximos“ ir nuo pernai „Rimi“ parduotuvėse. Žmonėms savitarnos kasos patinka, šiose kasose perka vidutiniškai bent ketvirtadalis į parduotuvę atėjusių pirkėjų.

Anot prekybininkų, savitarnos kasos ne tik vertinamos pirkėjų, bet ir greitai atsiperka, be to, nereikia sukti galvos dėl darbuotojų, jų trūkstant rinkoje. O ir apgauti šias kasas sunkiai įmanoma, visos klaidos ir manipuliacijos fiksuojamos.

Išsamiau apie savitarnos kasas – įraše.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių